Anbefalte innlegg

Ikke jeg heller. Dama trenger nødvendig pleie etter sjukehusbesøk. : klø :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Dama trenger nødvendig pleie etter sjukehusbesøk. : klø :: bh :

 

 

Jasså. blitt påfyll eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså. blitt påfyll eller? :P

 

Haha! :P Skeptisk Rolf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig a :P

 

hehe,,,det kan diskuteres. :P

 

Hehe ja joachim..må bil singel igjen! får jo ikke tid til bilen! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,,,det kan diskuteres. :P

 

Hehe ja joachim..må bil singel igjen! får jo ikke tid til bilen! : klø :

 

Prioriteringer er det noe som heter. Får tid til begge deler. hvis ikke dama godtar at du driver med bilen er du sammen med feil dame.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Dama trenger nødvendig pleie etter sjukehusbesøk. : klø :: bh :

 

Bare og ta hu med det da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvertfall.. :) Blir nok bra skal man se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Dama trenger nødvendig pleie etter sjukehusbesøk. : klø :: bh :

 

må jo få lov til å dra på vag treff da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo få lov til å dra på vag treff da :D

 

Det jeg mener også :P

Enter får a bli med eller så får a sitte hjemme og sture ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mener også :P

Enter får a bli med eller så får a sitte hjemme og sture ;)

 

kunne ikke vært mere enig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke vært mere enig ;)

 

hehe.. bra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir like fint vær som det er i dag da.. hadde vært knall :) noen som veit noe om hvor treffet blir hen på lillehammer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir like fint vær som det er i dag da.. hadde vært knall :) noen som veit noe om hvor treffet blir hen på lillehammer?

 

Det vet vi ikke selv enda, vi skulle gjerne hatt tips til hvor vi kan være på lillehammer hvor vi får lov til og stå helst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. hmm.. kremmerhuset er jo en fin plass i grunn,der vi var i fjor.. passer fint med en cruise runde gjennom byn og slikt da.. ell så må det nå bli strandtorget da,men det stenger ikke før 8,kremmerhuset stenger ikke før 7 men..

er egentlig ikke så mye bra plasser i lillehammer.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. hmm.. kremmerhuset er jo en fin plass i grunn,der vi var i fjor.. passer fint med en cruise runde gjennom byn og slikt da.. ell så må det nå bli strandtorget da,men det stenger ikke før 8,kremmerhuset stenger ikke før 7 men..

er egentlig ikke så mye bra plasser i lillehammer.. :(

 

Cruising legger jeg meg ikke opp i.. Det er ikke det jeg drar bort for og gjøre, men en plass og være på må vi ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet vi ikke selv enda, vi skulle gjerne hatt tips til hvor vi kan være på lillehammer hvor vi får lov til og stå helst..

 

Hva med den digre grusparkeringa rett nedenfor hoppbakken? God plass og fin utsikt men lite bymiljø. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med den digre grusparkeringa rett nedenfor hoppbakken? God plass og fin utsikt men lite bymiljø. :P

 

Nevnte og si en ting til.. jeg er ikke kjent i lillehammer :P Så navn og slikt hjelper lite.. Hoppbakkene ja.. de oppi bakken ved ishallene.. mulig det er fint der også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med den digre grusparkeringa rett nedenfor hoppbakken? God plass og fin utsikt men lite bymiljø. :P

 

det hadde jo funket da.. oppover vip veien der du mener ikke sant?

Men er vel ikke så stor plass der.. hmm.. lenge siden jeg har vært der så husker ikke helt åssen det ser ut.. men skal nedover til byn etterpå så da kan jg sjekke ut litt plasser.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nevnte og si en ting til.. jeg er ikke kjent i lillehammer :P Så navn og slikt hjelper lite.. Hoppbakkene ja.. de oppi bakken ved ishallene.. mulig det er fint der også :P

 

Det kan funke. Minuset er kaaanskje litt dårlig veg og litt unna følk og sentrum da men..Hadde jo vært litt morro. :P

 

Edit: er itte dårlig veg opp dit..asfalt hele vegen...og noen fine hårnålsvinger der vi kan kjøre bakkeløp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde jo funket da.. oppover vip veien der du mener ikke sant?

Men er vel ikke så stor plass der.. hmm.. lenge siden jeg har vært der så husker ikke helt åssen det ser ut.. men skal nedover til byn etterpå så da kan jg sjekke ut litt plasser.. :)

 

Gjør det :) Så skal vi nok klare og plassere oss et sted :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde jo funket da.. oppover vip veien der du mener ikke sant?

Men er vel ikke så stor plass der.. hmm.. lenge siden jeg har vært der så husker ikke helt åssen det ser ut.. men skal nedover til byn etterpå så da kan jg sjekke ut litt plasser.. :)

 

Hmm..lenge sia jeg rota meg oppi der men...Itte sikkert plassen er så stor som je husker...Du får sjekke! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.