#176 Skrevet September 12, 2007 kan prøve å ta bilde av det så får dere sjå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet September 12, 2007 her ser du utover de 3 små grus plassene: Her er den øverste plassen,ikke så god plass og dårlig grusvei: Her er plassen nedenfor kristinshall,god plass. Var bare de jeg tok bilde av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet September 12, 2007 Hørte jeg bakkeløp:evil: Jeg er med Ser jo knallfin ut til å ta noen piruetter på den grusplassen der å Og er det en liten snøhaug jeg ser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet September 13, 2007 Hørte jeg bakkeløp:evil: Jeg er med Ser jo knallfin ut til å ta noen piruetter på den grusplassen der å Og er det en liten snøhaug jeg ser? Kunstsnø Anders, kunstsnø Tidlig for quattro-slædding enda! Men hvis vi får lov så bør kanskje plassen ved Kristins-hall funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet September 13, 2007 Regner med at det kommer 3 biler herifra i morgen. en golf III, en golf IV og en bora. samtlige er lakkerte og fikset opp i sommer. Satser på at været blir som det har vært de siste dagen, og et stort oppmøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet September 13, 2007 Kunstsnø Anders, kunstsnø Tidlig for quattro-slædding enda! Men hvis vi får lov så bør kanskje plassen ved Kristins-hall funke? eller snø fra ishallen? Og det funker da og sladde nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet September 13, 2007 Jeg kommer ihvertfall i morgen. Regner med det blir med flere også, sånn som Morten Ø. Og ta med kamera, folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet September 13, 2007 Jeg haaper ogsaa at jeg faar blitt med, hvis flyet fra kreta er i rute paa hjemturen og jeg ikke blir altfor full paa turen hjem ! Snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet September 13, 2007 jeg kommer. dog ikke i egen bil. frøkna får kjøre hun, så får jeg bruke kameraet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet September 13, 2007 eller snø fra ishallen?Og det funker da og sladde nå. Ahh..Ishall der ja...stemmer det. Ja det vet jo du alt om så! Driv å drifte i Hamars gater er itte bra. Sliter på dekka dine gut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet September 13, 2007 eller snø fra ishallen?Og det funker da og sladde nå. Tror jeg ikke noe på, jeg må nok låne bilen din og teste (ps, for tiden billøs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet September 13, 2007 Tror jeg ikke noe på, jeg må nok låne bilen din og teste (ps, for tiden billøs) PS. bmw'en er til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet September 13, 2007 PS. bmw'en er til salgs kjøper jeg bmw er jeg jo fortsatt billøs? er det ikke bare VAG som er bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet September 13, 2007 Dukker nok opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet September 13, 2007 kjøper jeg bmw er jeg jo fortsatt billøs? er det ikke bare VAG som er bil? HA HA HA. DRIT BRA: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet September 13, 2007 Det er nok noe rester fra ishallen jah. Men kan da leke at det er snø vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet September 13, 2007 Jeg og Silvern kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet September 13, 2007 Tror jeg ikke noe på, jeg må nok låne bilen din og teste (ps, for tiden billøs) Det er nettopp grunnet til at du ikke får lov hehe.. Og jo det går fint ann og sladde. Men ja det sliter dekk.. må slutte med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet September 14, 2007 begynner og spøke for oppmøte for min del nå.. kaldt og regn er en kombinasjon jeg ikke liker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet September 14, 2007 Ja, satan for et vær det plutselig ble... æsj... får håpe det bedrer seg, ellers tror jeg det blir magert oppmøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet September 14, 2007 Oppholdsvær på Hamar nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet September 14, 2007 å en får vel møte opp selv om det regner litt, opphold på Lillehammer nå. Tåler vel litt vann både eier og bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet September 14, 2007 Oppholdsvær på Hamar nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet September 14, 2007 : smil :Sola skinner på Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet September 14, 2007 Sola skinner påm Hamar og gatene er nesten tørre alt. Dette blir nok en bra dag. Noe vind så kle dere godt uansett. Ganske åpen plass ved vikingskipet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...