OBS! vedr. overnatting Rudskogen.

Anbefalte innlegg

Fikk tilbake mail fra Porscheklubben nå,vedrørende overnatting.

På grunn av stor pågang på banekjøringen av egne medlemmer lørdag arrangerer de ikke felleskjøring med VW/Audi.

Angående overnatting måtte en ta kontakt direkte med Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket litt i nærmiljøet jeg.. begge jordene før bommen inn til Rudskogen disponeres av Rudskogen Motorsportsenter... : ja :

 

Kan ikke se noen grunn til at vi ikke kan campe der... Så får vi heller bære Lupo'n til Mattis inn og ut på jordet... :D

 

Eller som man sier det på engelsk: Hero on the did... (helt på jordet) : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg pratet med Grete på Rudskogen Motorsenter og vi kan få ligge i depoet om vi ønsker... : ja :

 

MEN det godtaes ingen gjentakelse av det som skjedde ifjor. vi er snille gutter (og jenter) så vi får te oss som folk... :D

 

Hvis ikke så har jeg med : slå : og jeg drikker IKKE... : rb :

 

Porschefolka pakker sammen i 18-tiden, men hun mente det var plass nok uansett... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobba Håkon!! Da blir det sikkert mye moro på kvelden.. Bare så kjipt jeg ikke kan komme før på søndag :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Nå har jeg pratet med Grete på Rudskogen Motorsenter og vi kan få ligge i depoet om vi ønsker... : ja :

 

MEN det godtaes ingen gjentakelse av det som skjedde ifjor. vi er snille gutter (og jenter) så vi får te oss som folk... :D

 

Hvis ikke så har jeg med : slå : og jeg drikker IKKE... : rb :

 

Porschefolka pakker sammen i 18-tiden, men hun mente det var plass nok uansett... :P

 

Men hva var det som skjedde i fjor da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel snakk om hærverk og "sabotasje" av bl.a annet på Rudskogens egne biler.. Correct me if I`m wrong....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt er det enkelte mongoer som må ødelegge for andre, refererer også til Vålertreffet der et vindu "sto i veien" for en...

Håper folk kan vise normal folkeskikk og være greie mot Rudskogen-Grete når hun er det i mot oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Oddbjørn Olsen

Selvsagt er det enkelte mongoer som må ødelegge for andre, refererer også til Vålertreffet der et vindu "sto i veien" for en...

Håper folk kan vise normal folkeskikk og være greie mot Rudskogen-Grete når hun er det i mot oss!

 

Burde være en selvfølge uansett, hvis ikke... : slå ::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Var vel snakk om hærverk og "sabotasje" av bl.a annet på Rudskogens egne biler.. Correct me if I`m wrong....

 

Stemmer det, klubben fant aldri ut hvem det var og om det var noen innen klubben... : klø :

 

Var ikke der selv ( er egentlig en fersking i miljøet ), men klubben ble satt i et dårlig lys og nesten politianmeldt... : oppgitt

 

Dumt om vi skulle blitt : utvist :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Stemmer det, klubben fant aldri ut hvem det var og om det var noen innen klubben... : klø :

 

Var ikke der selv ( er egentlig en fersking i miljøet ), men klubben ble satt i et dårlig lys og nesten politianmeldt... : oppgitt

 

Dumt om vi skulle blitt : utvist :

 

Uten at vi egengtlig bør rippe opp den gamle saken er det verdt å påpeke at det iflg Rudskogen ble oppdaget en del hærværk i løpet av mandagen/tirsdagen etter treffet vårt i helgen.

 

Nå har det seg slik at det i tillegg til vårt arrangement var det også separate arrangement på go-cart banen og på "cross-banen" ved inngangen til banen. Også disse arrangementene hadde overnattingsgjester.

 

Ei heller kunne man garantere at dette ikke hadde skjedd før vi ankom banen eller etter at vi forlot den på søndagen.

 

Bl.a så ble det påstått at deler av sabotasje bestod i å løsne bremsecaliptere på de raceriggede BMW'ene.... Hørtes ikke spesiellt sannsynlig ut spør du meg :rolleyes:

 

Men det beste er vel å la hele saken forbli død...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å skrive opp navna på alle "våre" folk som overnatter der, og OM det skulle være noen idioter som ødelegger noe, eller gjør noen annen form for faenskap, så har vi i det minste navna på folka som var der. Så hvis det skjer noe så kan hvert enkel få regning i posten hvis det skulle skje noe, så du Håkon ikke står ansvarlig for noe sånt selv og for all dritten..

 

bare en tanke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips til dere som har tenkt å overnatte på Rudskogen.

 

I Halden (30 min fra Rudskogen) så er det Amcar treff Bilsport Classic Grensetreff hvis dere har lyst å se noen gromme amcarer, hvis dere liker sånne biler (det er vel noen som gjør det)

 

Treffet er hele helgen med bilutstilling i sentrum på lørdag og stort treff på festningen på søndag.

 

Men man drar ikke dit på søndag da er det bare Rudskogen som gjelder

 

Og det er to campingplasser bak festningen hvis det er noen som har lyst til å oppleve Halden i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

hva med å skrive opp navna på alle "våre" folk som overnatter der, og OM det skulle være noen idioter som ødelegger noe, eller gjør noen annen form for faenskap, så har vi i det minste navna på folka som var der. Så hvis det skjer noe så kan hvert enkel få regning i posten hvis det skulle skje noe, så du Håkon ikke står ansvarlig for noe sånt selv og for all dritten..

 

bare en tanke

 

Problemet er at det kun er låste porter på veiene mens i skogen er det fritt fram for alle.... Men vi får håpe folk klarer å oppføre seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Problemet er at det kun er låste porter på veiene mens i skogen er det fritt fram for alle.... Men vi får håpe folk klarer å oppføre seg

stemmer det ja.. hmm.. voksne folk burde greie å holde seg selv i skinnet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var no dritt, jeg som hadde gledet meg til å gifte meg med Mattis på en campingplass. Det hadde blitt romantisk det!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D Kenneth da.. Er det ikke romantisk nok med bryllup i depoet på rudskogen?:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke fasiliteter finnes det i depot'et? Vann, toalett, dusj osv?

 

Mvh en feiging som kommer med "racerbil", dvs bil på henger :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

:D Kenneth da.. Er det ikke romantisk nok med bryllup i depoet på rudskogen?:cool:

 

Et telt funker vel like fint som ei hytte til bryllupsnatta..?

Men nok om det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Løfald

Hvilke fasiliteter finnes det i depot'et? Vann, toalett, dusj osv?

 

Mvh en feiging som kommer med "racerbil", dvs bil på henger :D

 

Har forstått at det er vann, toalett OG dusj der.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Har forstått at det er vann, toalett OG dusj der.. :D

 

å, så fint! Da slipper vi å ta med oss våtservietter denne gangen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge vi slipper party campen fra gatebil er vel alt greit ???

Vi kommer på lørdags ettermiddag . Er det noe som skjer på go kart banen ? hvis ikke skal jeg campe der !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er opptatt på gocartbanen, er du velkommen til å sove i bilen min, Walter.. er som kjent masse plass der ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Walter Widmer

Så lenge vi slipper party campen fra gatebil er vel alt greit ???

Vi kommer på lørdags ettermiddag . Er det noe som skjer på go kart banen ? hvis ikke skal jeg campe der !

 

Jeg fikk forståelse for at det var arr. på gokartbaner... Men time will show... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en del frem og tilbake her så sånn at jeg ikke misforstår noe her, kan noen oppsummere hva og når ting skjer.

Kan vi overnatte, fra når, skal jeg satse på å forvandle bilen til campingbil med grill og det hele eller må jeg bare tidlig opp på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan overnatte i depoet fra Lørdag 14. august... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.