OBS! vedr. overnatting Rudskogen.

Anbefalte innlegg

Ok, takk.

Da får vi se hvordan audien fungerer som campingbil: sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal de forskjellige dra nedover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv;) men jeg tenkte jeg skulle få med meg litt Porschekjøring også så jeg satser på å reise fra Horten i 14-15 tiden. Regner med å bruke innmari lang tid da jeg aldri har vært på Rudskogen: flau : og derfor ikke vet hvor jeg skal kjøre da jeg kommer av ferga: klø : Kanskje noen kunne komme med en enkel veibeskrivelse??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Jeg kan bare svare for meg selv;) men jeg tenkte jeg skulle få med meg litt Porschekjøring også så jeg satser på å reise fra Horten i 14-15 tiden. Regner med å bruke innmari lang tid da jeg aldri har vært på Rudskogen: flau : og derfor ikke vet hvor jeg skal kjøre da jeg kommer av ferga: klø : Kanskje noen kunne komme med en enkel veibeskrivelse??

 

Kjør mot E6 når du kjører ut fra Mosseferja, ta av til venstre i rundkjøringen når du kommer ut av Mosseporten (Liten tunell) Det står vel Sarpsborg eller Gøteborg på skilt der ved rundkjøringen. Så kjører du 3.3mil mot Sarpsborg og når du har Biltema på din venstreside på E6 så ser du en avkjøring. Ta av der og inn mot Sarpsborg, (det er først til høyre i krysset, så tar du av til venstre i rundkjøringen) Kjører over en bro så skal du ta av til høyre (Det er en buss-stopp der med infoplakat over Sarpsborg) Kjør så ca 100 meter så tar du av til venstre i krysset, så følger du veien som går til høyre, det er vel skilta Rakkestad der, (RV109) Så er det bare og følge veien opp og det er skiltet Rakkestad. Enkelt, ikke sant? :) Så kjører du i ca 15 min, så ser du sklilt til RUdskogen.. Lykke til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det. Jeg fikk et tips om visveg.no og skrev ut veibeskrivelsen derfra så da kommer jeg nok frem uten for mye styr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.