Anbefalte innlegg

Har sett ved et par anledninger at det er blit brukt en litt god og lodden hanske når det er blitt vasket for hånd. Skummer godt ved bruk av denne. Noen som vet hva jeg mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja!! Veldig bra!

Er du fornøyd? Hvilken shampoo bruker du, og hvor kjøpte du din? Regner med du bruker noe fra Meguiars... :-)

 

Ja, mye bedre enn svamp. :) Går raskere med denne her.

Bruker Meguiars ja, den "vanlige" rosa. Soft Wash Gel. Fikk med den når jeg kjøpte noe på ei messe her. Men tror de har den på Bilxtra på Ryen, hadde ikke hansken når jeg var der for et par uker siden men får vel tak i den.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskehanske er et must.! Har en knæsjgrønn en fra Cobra med chenille og mikrofiber.

Litt av fordelen er at den holder veldig mye vann, sikkert over en liter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vaskehansken fra Meguiars. Kosta rundt 200 på bilxtra, og er verdt hver krone. Vaskinga går som en lek ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på å kjøpe Chenille handske! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på å kjøpe Chenille handske! :)

 

 

Hva er det og hvorfor?

 

 

Bruker også hansken fra meguiars,fungerer som gull den, suger til seg veldig mye vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det og hvorfor?

 

 

Bruker også hansken fra meguiars,fungerer som gull den, suger til seg veldig mye vann.

 

Chenille har mye lengre fiber med mere mellomrom. Skitten slipper lettere da. Dermed mindre swirls og lettere å vedlikeholde. Den er mykere å vaske med og skummer mer.

 

Meguiar's lager også Chenille..

 

Chenille:

Chenille%20Mitt.JPG

 

"Vanlig"

fw109.JPG

 

Har begge.. Men bruker den nederste kun på felger, motor og interiør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøpt chenille hanske på Bilxtra eller må det bestilles fra autogekk eller norsk prol?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chenille har mye lengre fiber med mere mellomrom. Skitten slipper lettere da. Dermed mindre swirls og lettere å vedlikeholde. Den er mykere å vaske med og skummer mer.

 

Meguiar's lager også Chenille..

 

Chenille:

Chenille%20Mitt.JPG

 

"Vanlig"

fw109.JPG

 

Har begge.. Men bruker den nederste kun på felger, motor og interiør.

 

 

Hvor har du handlet Chenille hansken fra meguiars?

Jeg bruker den "vanlige" hansken å er veldig fornøyd med den, ihvertfall til nå før jeg har fått prøvd chenille hansken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både Chenille og vanlig hanske fra Meguiar's. Kjøpt på BilExtra. Ikkenoen spesiell prisforskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på BilExtra Ryen i går. Fremdeles tomme for den vanlige hansken. Det tror jeg de har vært en stund. Da jeg spurte om Chenille hansken tror jeg jammen det ble helt mørkt hos fyren.....

Sendte en mail til importøren jeg så får vi se om det kommer noen respons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på BilExtra Ryen i går. Fremdeles tomme for den vanlige hansken. Det tror jeg de har vært en stund. Da jeg spurte om Chenille hansken tror jeg jammen det ble helt mørkt hos fyren.....

Sendte en mail til importøren jeg så får vi se om det kommer noen respons.

 

Jeg mener å ha hørt at BilXtra bestiller det dem ikke har av Meguiars-saker. Så skulle vel væra mulig å få tak i det der? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at BilXtra bestiller det dem ikke har av Meguiars-saker. Så skulle vel væra mulig å få tak i det der? :)

 

Ja det skulle jeg nok tro, men denne voksne karen tror jeg ikke var så veldig inne i det. Og så er det jo de berømmelige ferietidene. Har heller ikke fått noen respons på mail til importør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Norsk Prol i går og han sa at BilExtra ikke får hansken levert av de, men av et annet firma som får varene fra USA. Norsk Prol hadde lager i Nederland og leverte proffpleien til BilExtra.

Fikk ihvertfall tak i den hvite microfiberhansken hos BilExtra Ullevål, og den er utrolig bra.

Skulle gjerne hatt tak i Chenille hansken. Noen som vet hvor jeg kan handle den uten å måte kjøpe fra Uncle Sam?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra får proffproduktene fra Norsk Prol. Forbrukerproduktene får de gjennom Panvulk. Kanskje høre med de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra får proffproduktene fra Norsk Prol. Forbrukerproduktene får de gjennom Panvulk. Kanskje høre med de?

 

Og jeg som trodde Norsk Prol og Panvulk er det samme. : rolleyes: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg som trodde Norsk Prol og Panvulk er det samme. : rolleyes: bh :

 

Ikke så rart da, sidene deres er jo veldig linket opp mot hverandre etter min mening....

Forvirret selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT : Har kjøpt meg en slik vaskehanske av typen hvit "vanlig", som forøvrig funket kanonbra:) Noen som har en vaskeanvisning? Skulle gjerne hatt den en tur i vaskemaskinen for å få den rein, gjerne sammen med noen microfiberkluter: rolleyes

 

OT : Prøvde å se etter den vaskehansken med de lange fibrene, men den var neimen ikke lett å oppdrive:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

60 grader uten skyllemiddel! Ikke vreng den.

Om du leser litt itråden så er det det jeg etterlyser. Chenille hansken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har Chenille i Fredrikstad.. Hmmm.. Kanskje jeg skal kjøpe alle og selge videre til blodpris? :D:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har Chenille i Fredrikstad.. Hmmm.. Kanskje jeg skal kjøpe alle og selge videre til blodpris? :D:P

 

:angrygun:: smil : hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøpt chenille hanske på Bilxtra eller må det bestilles fra autogekk eller norsk prol?

 

Kjøpte en snyt lik den grønne hansken på Meny daglivare bet. 98.- for den synest ikke det var det store , veger jo 2 kilo med så mye vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

60 grader uten skyllemiddel! Ikke vreng den.

Om du leser litt itråden så er det det jeg etterlyser. Chenille hansken.

 

Har jo lest i tråden, det var hele grunnen til at jeg begynte å se etter chenillehanske jeg også;) Prøvde på Vest bilutsyr i Bergen, men de hadde ikke hørt om den en gang. Litt rart siden de har en god del meguiar`s produkter. Fikk bare fatt i den hvite, men den er jo bra den også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.