Anbefalte innlegg

Er ikke den grønne hansken fra Cobra? Trodde ikke den var i Meguiars-sortimentet. Hvis så kan det jo være noe BilXtra i Fredrikstad har tatt inn selv via noen andre importører?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne er fra Cobra ja. Fant bare et bilde for å illustrere fiberne ;)

Tror det skal være i det vanlige sortimentet. Det er Gold Class.

Jegard Handel har chenille: GRATIS FRAKT! ;)

http://www.mamut.com/jegardhandelas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne er fra Cobra ja. Fant bare et bilde for å illustrere fiberne ;)

Tror det skal være i det vanlige sortimentet. Det er Gold Class.

Jegard Handel har chenille: GRATIS FRAKT! ;)

http://www.mamut.com/jegardhandelas

Det var vel ikke riktig produkt vel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo lest i tråden, det var hele grunnen til at jeg begynte å se etter chenillehanske jeg også;) Prøvde på Vest bilutsyr i Bergen, men de hadde ikke hørt om den en gang. Litt rart siden de har en god del meguiar`s produkter. Fikk bare fatt i den hvite, men den er jo bra den også.

Den hvite er veldig bra!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en snyt lik den grønne hansken på Meny daglivare bet. 98.- for den synest ikke det var det store , veger jo 2 kilo med så mye vann.

Du får ta det som trim! Stresse armmuskulaturen har ingen vondt av he he....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne og jeg skal ha den for salg om ikke så altfor lenge og den heter "The Shmitt", mer info og priser kommer om litt!

I tilbudstråden selvfølgelig :)

autogeek_1960_22285164

smitt1.jpg

smitt4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne og jeg skal ha den for salg om ikke så altfor lenge og den heter "The Shmitt", mer info og priser kommer om litt!

QUOTE____________________________________________________________________________

Ikke at jeg har prøvd The Shmitt, men i mitt hue ser vaskevotten fra Meguiars sikrere med tanke på vaskeriper osv. Den ser mjukere ut og at den plukker opp møkk og drit bedre. Syns Shmitt`n ligner mere på en "svampehanske" :P

Ikke vondt ment men bare noe som jeg trur. Mulig Shmitt er like bra om ikke bedre men skal ikke si noe mer før jeg har prøvd produktet. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smitt har veldig godt rykte. Den skal absolutt prøves :)

Det var vel ikke riktig produkt vel..

Joda...

68768 Meguiar Vaskehanske. NOK 169.00

Pris eks. mva NOK 135.20

68768.jpg

Myk vaskevott i ultramyk chenille.

Meget godt egnet for ripefri håndvask av din bil.

Vaskevotten kan vaskes i maskin etter bruk.

Unngå skyllemidler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smitt har veldig godt rykte. Den skal absolutt prøves :)

Joda...

Jo den ser riktig ut. Mente bare at det dukket opp noe helt annet når jeg trykket på linken?

Hurtigvoks med microfiberklut? Mulig jeg ikke kikket godt nok da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har Chenille i Fredrikstad.. Hmmm.. Kanskje jeg skal kjøpe alle og selge videre til blodpris? :D:P

Finn ut blodprisen du, så har du kanskje kunde....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn ut blodprisen du, så har du kanskje kunde....?

Eller 2!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger Meguiars Wash Mitt? Kan levere den jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite hansken har jeg, men det finnes en annen. Litt mere lodden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan gi meg nummeret på begge de to meguiars vaskevottene? Jeg finner bare en type. Har bare sett den standard hvite både på nettet og i butikk. Den du linker til Christer er jo den standard wash-mitt saken. Sikker på at det er to forskjellige? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet så var\er det to modeller... en "gammel" med et materiale som loer i starten, nesten votten jeg fikk var av den nye typen som trolig er chenille.. Såvidt jeg vet er det ikke to modeller i norge, bare en ny og en gammel, men dette kan jeg finne ut veldig nøyaktig mandag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QUOTE____________________________________________________________________________

Ikke at jeg har prøvd The Shmitt, men i mitt hue ser vaskevotten fra Meguiars sikrere med tanke på vaskeriper osv. Den ser mjukere ut og at den plukker opp møkk og drit bedre. Syns Shmitt`n ligner mere på en "svampehanske" :P

Ikke vondt ment men bare noe som jeg trur. Mulig Shmitt er like bra om ikke bedre men skal ikke si noe mer før jeg har prøvd produktet. ;)

Nå virker det kanskje litt dumt, for jeg vil framstå som selger, og en selger setter alltid sine egne produkter fremst!!

Uansett...., jeg har brukt The Shmitt mye føre jeg bestemte meg for å selge dem. Jeg har og har brukt Meguiars sine vaskevotter før, men disse synes jeg ikke er så lettvinne å få rene.

Det jeg har erfart fra Smhitt`n er at den suger ikke til seg dritt, men tar opp store mengder vann og er enkel å rengjøre. Jeg spyler den bare ren, den lager ikke en eneste vaskeripe etter min erfaring. Samt at den sitter utrolig godt på hånda!

Men nå skal ikke jeg SKRIKE så høyt om at jeg har verdens beste vaskevott, men jeg sier bare at man bør prøve, dette er ikke den sedvanlige svampen man får kjøpt på enhver bensinstasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på BilExtra Ryen i går. Fremdeles tomme for den vanlige hansken. Det tror jeg de har vært en stund. Da jeg spurte om Chenille hansken tror jeg jammen det ble helt mørkt hos fyren.....

Sendte en mail til importøren jeg så får vi se om det kommer noen respons.

Hvem er importør av Meguiars i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så rart da, sidene deres er jo veldig linket opp mot hverandre etter min mening....

Forvirret selv...

Har du link til sidene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte slik i dag og fatter ikke hva dere vil med den ???

Likte den ikke ved første forsøk , men skal gi den en sjanse til.

Ivertfall ikke lettere en svamp....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mine:

28072007065.jpg

Den til venstre het bare Micro Fiber Wash Mitt(http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/autogeek_1957_2938314), mens den til høyre het Gold Class Deep Pile Chenille Wash Mitt (http://images.google.no/url?q=http://www.meguiars.co.th/site/pro/info7/0000000067ic.jpg&usg=AFQjCNFw3Ja7nOYpZ3dD5IKoPRGnWZeguw)

Såvidt jeg har fått med meg er den til venstre den nye votten og den til høyre den gamle! Men mulig begge selges fortsatt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig. Den til høyre er iallefall mye bedre. Den til venstre tørr jeg ikke å bruke på lakk lengre, fordi det er nesten umulig å få den ren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den til venstre. Må vel være noen andre merker som har tilsvarende den til høyre, uten at man må bestille i USA osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har begge de der to. Begge er kjøpt på BilXtra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen er intresset kan jeg skaffe den lysegrønne Cobra Chenille hansken. Er ikke helt sikkert enda, men finner det ut til neste uke. Tror prisen vil bli på ca 100kr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.