Har sotet litt vinduer, hva mener folket?

Anbefalte innlegg

La på den lyseste filmen fra bilextra her om dagen. Ville ikke ha det så mørkt, da bilen skal kunne brukes også. :P

 

Tenkte å legge på bakruta og siderutene fremme også. Er litt i tvil om siderutene fremme, "onkel blå" blir så sur. :rolleye:

 

Jeg er nå ihvertfall fornøyd med resultatet selv da. : flau :

 

Stod forøvrig utenfor huset her. Ikke i garasje eller noe.

IMG_1127 (Small).JPG

IMG_1129 (Small).JPG

IMG_1133 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det :) men det der var så uskyldigt og fint at det er vel bare og forstette fremover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det der. Gjort det før? Ikk så enkelt å få til det der uten å få noen bobler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det der. Gjort det før? Ikk så enkelt å få til det der uten å få noen bobler.

 

Ja, har blitt en del biler etter hvert. Øvelse gjør "mester". : haha : : haha : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble bra jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut! Er solfilmen på den bakerste ruta mye mindre enn selve ruta, eller er det bare et synsbedrag pga interiøret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke ut til å værre så ille det der, bare å legge helt fram nå, og i tillegg et hakk mørkere på bakruta, så er du i mål: rolleyes

Her hvor jeg bor er omkvedet at endten legger du hele veien fram, eller så lar du være. Halvferdige løsninger er ikke noe særlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut! Er solfilmen på den bakerste ruta mye mindre enn selve ruta, eller er det bare et synsbedrag pga interiøret?

 

Synsbedrag. ;)

 

Er akkurat samme film. :)

 

Edit, leste litt feil, men filmen går helt ut / over til det sorte feltet. Ingen kant på den bakerste ruta. Er en liten kant rundt den lille ruta. Stress å få pent. : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sotet siderutene fremme på Caddyen til Frode Molland (er på forumet) her om dagen. Litt flaks igjen jeg gitt! :P:p

Bilde059 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette da! Tar du av dørtrekket på innsiden og da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så veldig bra ut det der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kutter bare langs kantene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra jobba Freddy.. Tar du alle vinduene på min også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra. Må ha tunga rett i munn når du driver med det der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra jobba Freddy.. Tar du alle vinduene på min også? ;)

 

Greit det. ;)

 

Edit; Takker for tilbakemeldingene. Alltid gøy å få litt skryt. : flau :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier.. Er ikke noe flink til det der jeg. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier.. Er ikke noe flink til det der jeg. Hehe..

 

Du bare handler inn film da (helst på bilextra) og kommer innover en helg? Skal du ha på alle rutene (minus frontruta da)? Sørg for at du har nok film da. ;)

 

PS; Kan ikke garantere resultat, bare så jeg har det på det rene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke tar ut ruten er det vell lettere for onkel blå å se kanten når du sveier ned? er jo ikke noe heft å ta av dørtrekkene og ta ruten ut, resultatet blir bedre og det er faktisk lettere å legge filmen på med hele ruten ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke tar ut ruten er det vell lettere for onkel blå å se kanten når du sveier ned? er jo ikke noe heft å ta av dørtrekkene og ta ruten ut, resultatet blir bedre og det er faktisk lettere å legge filmen på med hele ruten ute.

 

Er fullstendig med på tanken din!

 

Men jeg gjør det sånn at jeg legger filmen på ruta og stryker den utover og jobber med den en stund. Så kutter jeg til nede og på sidene. Så ruller jeg FORSIKTIG ned ruta sånn at jeg "får tak" i øverste del av ruta. Stryke så ut filmen i toppen på ruta og kutter langs kanten på ruta. Sveiver forsiktig opp igjen og jobber litt til med filmen. Resultatet bil det samme, og ikke lett å se at det er lagt på på denne måten. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,hadde jeg bodd nærmere skulle du fått tatt alle rutene mine også. :D

I mot en 0.5l Cola elns da seff.... :nana:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bare handler inn film da (helst på bilextra) og kommer innover en helg? Skal du ha på alle rutene (minus frontruta da)? Sørg for at du har nok film da. ;)

 

PS; Kan ikke garantere resultat, bare så jeg har det på det rene. :)

 

Tenkte alle rutene ja. Vil ikke ha de helt mørke, men mørkere enn dine.. hehe.. Trenger ingen garanti, det blir uten tvil bedre enn jeg hadde klart det selv.. hehe.. Hvordan gjør du det egentlig med filmen i bunnen av vinduet? Har gjort lagt film på en audi 100 og det ble bare noe krøll etter hvert.. hehe.--

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte alle rutene ja. Vil ikke ha de helt mørke, men mørkere enn dine.. hehe.. Trenger ingen garanti, det blir uten tvil bedre enn jeg hadde klart det selv.. hehe.. Hvordan gjør du det egentlig med filmen i bunnen av vinduet? Har gjort lagt film på en audi 100 og det ble bare noe krøll etter hvert.. hehe.--

 

Okay. Så vidt jeg vet er det 3 "steg" på filmen de har på bilextra. Lys, mørk og "god natt". :P Er Lys jeg har på den røde i tråden her, så om du tar den i midten da (mørk), burde det bli bra.

 

Om du leser litt oppi her, så står det hvordan jeg gjør. Pleier å funke greit. Viktig å ikke bruke rutene på noen uker etterpå, sånn at filmen får feste seg ordentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Så vidt jeg vet er det 3 "steg" på filmen de har på bilextra. Lys, mørk og "god natt". :P Er Lys jeg har på den røde i tråden her, så om du tar den i midten da (mørk), burde det bli bra.

 

Om du leser litt oppi her, så står det hvordan jeg gjør. Pleier å funke greit. Viktig å ikke bruke rutene på noen uker etterpå, sånn at filmen får feste seg ordentlig.

 

Da blir det mørk på bakruta og sidevinduene bak, så tar jeg den lyse fremme. Tror det kan bli bra. :) Eller skal jeg si, så tar DU rutene fremme.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det mørk på bakruta og sidevinduene bak, så tar jeg den lyse fremme. Tror det kan bli bra. :) Eller skal jeg si, så tar DU rutene fremme.. hehe..

 

Ikke for og klage,men det ser mye finere ut med lik film over alt.

Spesielt med "billig" filmene,som varierer så mye på innslipp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for og klage,men det ser mye finere ut med lik film over alt.

Spesielt med "billig" filmene,som varierer så mye på innslipp..

 

Tenkte bare på onkel blå egentlig, men da blir det blir det nok lik film all around.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.