Har sotet litt vinduer, hva mener folket?

Anbefalte innlegg

Tenkte bare på onkel blå egentlig, men da blir det blir det nok lik film all around.. hehe

 

åja, sånn sett.. har lik film på alle ruter på min,blitt stoppet og ikke sagt noen ting på det. Jeg har leverte bilen hos en kompis som jobber med slik.. og han bruker nesten samme metoden, bare filmen de bruker er "proff" ripefri osv.. Men legger man riktig samme åssen film man bruker og lar de få tid til og sette seg blir det bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at Freddy er flink... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at Freddy er flink... ;)

 

Vel, enten har jeg mye flaks, eller så har jeg litt erfaring på dette etter hvert. Ikke vet jeg, men Frode M, ble nå fornøyd ihvertfall.

 

Riper i filmen må du regne med, er jo billig-film. Men dette vil ikke vise noe særlig, om noe i det hele tatt, fra utsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

villa brukt noken hundre lappar ekstra å kjøpt inn film frå foliatec eller fluxafilm eller eventuelt eit anna merke med skikkeli film som er litt bedre enn den såkalla billifilmen ein får på bilextra og lignande.

Er litt bedre å få valgt akkurat den fargen/tonen ein vil ha sjøl :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også denne billig filmen på min bil og er storfornøyd egentlig :)

 

IMG_1063.jpg

SLIK BLE DET :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan tok du bakruten, prøvde men gikk litt dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..syns den filmen i første der så litt vel lys ut.. har kjøpt den lyse jeg og tenkte å ha foran, men den som er hakket mørkere på side rutene bak.. kanskje jeg burde dra å bytte til mørk foran og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mykje meir heilheit i det vist ein har samme fargen på alle siderutene.

Eg fekk gjort mitt hos ein som dreiv med soting denne gongen.

Har lik film på siderutene og eit hakk mørkare på bakruta, kan ta bilde av det neste veke når eg er heime frå sjø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var borte å byttet film jeg nå..så nå blir det 23% lysgjenomlysning overalt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken % er lovlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha så mye du vil bak b-stolpen, og foran den kan du ikke ha noe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken % er lovlig?

 

Og det heter seg at en skal kunne se utrykningskjøretøy ut bakruten ellers er det fritt frem bak B stolpen. Forran B stolpen har du ikke en gang lov til å legge gjennomsiktig film på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sota mine her for noen uker siden. Ble veldig fornøyd med det, solv om det er ganske mørkt så er det helt klart penest med samme rundt hele bilen. Syns det ser litt jalla utt med svart bak og ingenting eller lyst foran! Har hatt sånn på mange biler og ikke blitt tatt for det, men har blitt tatt for fart da og da tar dem jo selvfølgelig for soting og! Men hjelper mye om man ikke har stripa i frontruta og, men er jo tøft det og da:)

 

http://i264.photobucket.com/albums/ii175/arnesol/S73F0069.jpg

http://i264.photobucket.com/albums/ii175/arnesol/S73F0068.jpg

http://i264.photobucket.com/albums/ii175/arnesol/S73F0066.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det heter seg at en skal kunne se utrykningskjøretøy ut bakruten ellers er det fritt frem bak B stolpen. Forran B stolpen har du ikke en gang lov til å legge gjennomsiktig film på.

 

Jeg kan legge til at hvis du møter på feil person ang soting av bakrute, så skal denne filmen TUV godkjennes og skrives inn i vognkortet: bh : Hilsen en som måtte rive av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å si ifra hvis noen vil sote alle mine ruter mot betaling ;)

Hehe. Veldig bra jobb av folk her, har selv prøvd å legge på Biltema-film, det ble ikke mye velykket og den ble fort dratt av igjen. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den filmen til bilekstra er faktisk ikke så ille den.... jeg klarte ikke bakluke jeg heller :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ann å føne/varme filmen for å strekke den rundt svingen som blir på bakruta , men veit ikkje kor heldigt dette er å gjere, vist ikkje må ein skjere i varmetrådane og korte inn der filmen blir for lang til å få rund hjørna på bakruta, men dette er tidkrevande og er ikkje lett å få eit bra resultat.

Trikse er somsagt å koste på seg litt dyrare film og varme filmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det f.eks å legge film som er ferdig skjært? Ser for meg at det er enklere enn å kutte selv... selve leggingen bør jo gå greit om man er 2 og tar seg god tid og bruker kvalitetsfilm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er dere 2 så går det som regel som en lek.. :) Bare å ta seg god tid... Hastverk er lastverk! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.