Gatebil Weekend i Haugesund, 3-5 september

Anbefalte innlegg

Fikk denne invitasjonen på mail idag. Hadde vært kjekt om vi fikk samlet en god gjeng på søndagen, evt kunne vi funnet på noe på noe for oss selv på lørdagskvelden....

 

Selvsagt åpent for alle, ikke bare vi i Haugesund lokallag :)

 

Who's in???

 

------

 

Gatebil Weekend

 

Superstreet Haugesund vil herved invitere deres klubb medlemmer til bilfest 3-5 september.

Det hele starter med stands og et knippe utvalgte biler som stilles ut på lørdag.

Der vil det bl.a være db-Drag race (NM kvalifisering)og annen underholdning.

N.B Det er påmelding på db-Drag !!VIKTIG!!

 

På kvelden er det sosial sammkomst med live musikk,med bl.a SPETAKKEL på camp området, Sandbekken.

Det blir mulighet for innsjekk på fredags kvelden.

Pris weekendpass: 350,-(inkludert camp,konsert og treff)

Treff søndag: 50,-

 

Søndag er dagen for det stor-treffet.

Det blir masse stands og aktivitet på området, premie utdeling og masse gavedryss med bl.a en sydentur.

 

Informasjon vil bli oppdatert på vår nettside http://www.gatebiltreff.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om det passer , skulle jo vært der også og minst like mange som sist. selv om vi ikke har banner, snakket med Tærud om banner men det var vist forbeholdt de i lokallagene som var mest aktiv ??? så det var ikke så god respons han hadde fått laget like bannere til Bergen , Follo, Telemark, og andre men ikke til oss!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javell... kun til de mest aktive lokallagene?!? Hvordan definerer en de mest aktive lokallagene da? Synes dette høres helt latterlig ut dersom jeg forsto deg rett... slik forskjellsbehandling hører ingen sted hjemme. Og dersom Tærud mener vi er for få medlemmer i lokallaget ville jo en banner hjelpet på for promotering/rekrutering på ett såpass stort arrangement.

 

Kan vell ikke akkurat si at vi har vært bortskjemt med støtte fra klubben tidligere heller, bl.a. så fikk vi vell ca null i støtte til treffet ifjor sommer... Synes dette hadde vært greit med klarhet i hva lokallagene skal få i støtte og slikt, har derfor lagd en ny tråd ang dette her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ordnet seg med banner, men spørs om vi får den til dette treffet.... men uansett back to toppic!

 

Hvem kommer?? Vi må da klare å samle en relativt stor gjeng denne gang slik at vi får markert klubben og lokallaget? Oppfordrer alle både fra Haugesund, Stavanger og andre steder til å ta turen, arrangørene begynner å få sving på sakene nå...

 

Dersom det er ønskelig og vi blir en gjeng vil vi prøve å få istand noe på lørdagskvelden, grilling eller noe... men dersom det ikke kommer noen tilbakemeldinger blir det heller ikke noe av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud te at det blir ein ganske goe gjeng så komme fra stv lokalag på søndagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Oppfordrer alle både fra Haugesund, Stavanger og andre steder til å ta turen, arrangørene begynner å få sving på sakene nå...

 

Er det noe forhåndspåmelding eller noe? Regner med en sånn ca 10 biler sør fra Bokna fjorden som kommer. Husker bare at i pril så fikk vi et eget hjørnet av p-plassen. Vet ikke om dette var ordnet på forhånd. Tillegg så ser det kanskje ut som det blir noen fra Bergen også. Så en bra gjeng må vel være mulig å få til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss ikke bilen min er blitt hentet/solgt så kommer nok jeg..... dette må jeg se etter hvert !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Count me in :) 50,- kr for å "stille" ut bil på søndagen? husker ikke hvordan det var sist, var dausjuk når jeg var der og fulgte lite og ingenting med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Count me in :) 50,- kr for å "stille" ut bil på søndagen? husker ikke hvordan det var sist, var dausjuk når jeg var der og fulgte lite og ingenting med.

 

Var samme kostnadden å stille ut som å gå inn og bare se på....

 

Parkerte min utenfor da de ikke lurte på om jeg ville ha den med inn.....

Liker ikke at folk går å kikke så ulvar når den er alt for høy.... 50mm å 16" (40profil)..... beholder jeg bilen så blir den uber lav.....

 

Anyway.....

 

Noen andre poloer som ska ?

 

(Vidar ? Stille du)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde min stående innen for som demo bil i fjor for firmaet... nesten kliss orginal med noe dekor på panseret. og høy som en golf country :) men tror nok at jeg tar den med inn i år også selv om jeg ikke har gjordt noe spesielt med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord... vil du samle alle en plass for å kjøre i kolonne bort til selve treffet på søndagen? så du hadde skrevet noe slikt ang. forrige gang (har leste meg igjennom masse gamle tråder : gb : )

Blir litt mindre splid i rekkene viss store deler av VACN kommer samlet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga alt for liten interesse fra medlemmene i lokallaget vårt gidder jeg ikke å gjøre noe i forbindelse med gatebiltreffet. Selvsagt fritt frem for dere andre å fikse noe. Kan sikkert diskutere det på lokallagsmøte imorgen, men jeg stiller ikke med bil på søndag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd Tord... :( vi får se hva som skjer i morgen da...

men er det bare en liten brøkdel av vår lokallag som er på dette forumet? er de andre blitt kontaktet? og er det ikke mange som kommer fra stavanger og bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mange på forumet som er her fra byen nei, men de er ikke akkurat mer aktive de andre... og hvordan kontakte alle når de ikke stiller på lokallagsmøtene eller er her??

 

Håper dere finner på noe, dere andre her kan jo finne på noe... Synes det er fryktelig dårlig at vi heller ikke denne gang skal klare å få istand noe, men jeg gidder bare ikke når det omtrent ikke er noen andre som gidder å gjøre noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer fra bergen og nedover. er med på å møtes og kjøre kolone inn på treffet.

Kansje stå samlet og?!?!

 

Blir : Meg - Golf 4 1,8T

Bab - Audi A4 1,8T

 

Og eventuelt andre som skal ned fra bergen, da e litt usikkert/Uavklart avreise dato på dei andre!

 

Mvh

Espen Haga

Bergen Lokallag

Voss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel finnes det ikke ett register over lokallaget? med mail eller telefon nummer.

 

jeg vil gjerne bli med å gjøre noe, derfor jeg meldte meg inn i denne klubben. :)

 

og jeg hadde satt pris på om du ville blitt med på søndagen også viss du har lyst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Haga: Prøv å få med deg ned flest mulig folk, det minste vi kan gjøre er jo og møte en felles plass og kjøre kolonne bort for å stå samlet på treffet! håper bare vi blir fler enn 3stk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord, viss forresten alle som sier de skal fra stavanger kommer så var det visstnok 10-11stk...men vet jo aldri...kommer helt ann på dette været vi vestlendinger har også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å komme jeg hvertfall, snakket med div. andre i lokallaget det var litt oppog ned. så jeg vet ikke hvor mange som kommer , jeg kommer uansett på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi da fastslå ett tidspunkt å møteplass så vi får samlet alle før vi kjører bort? kommer endel fra stavanger og noen fra bergen så hadde vært best å stått i pulje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre finn et sted og tid du. Må vera tidli på søndagen sånn at me får god plass inne på treffe.. da e førstemann te mølla sier ante! :)

 

Mitt mobil nr er 47634056

 

Bare å sende sms el ringe ang tid og sted!

 

Mvh

Espen Haga

Bergen Lokallag

Voss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt lokallags møte i kveld... var 8 stk som møtte og det var veldig opp og ned hvem som skulle komme på søndag..

vet heller ikke om jeg er personen som kan fast sette tid og sted til å samle oss for kolonne kjøring...siden jeg nettopp er meldt inn i VACN.

og er usikker på om jeg skal i det hele tatt skal "stille" ut/ta min nesten kliss orginale golf mk3 inn på området.

 

når regner dere med å være her på søndagen, noe bestemt klokkeslett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erling: kommer du på søndag eller er det fremdeles usikkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Erling: kommer du på søndag eller er det fremdeles usikkert?

 

Får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.