Gatebil Weekend i Haugesund, 3-5 september

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Erling Olsen

Satser på å møte..... Alt etter som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dei som skal på treffet fra Bergen og omegn møtes me på Hydro stasjonen på Heiane(Stord) seinast 09.30. Derifra kjører me i kolonne dersom det blir noken biler....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, da sier vi det slik at vi Møtes på Parkeringsplassen hos Nils Sund Cash N Carry rett vedsiden av Hydro Texaco i karmsunds gata, tvers over Haugesunds Avis kl 10.30! For der er det 3 selvvask båser og en maskin vask som til reisende fra Bergen og Stavanger kan vaske bilen i! OK? de som måtte møte opp før kan jo også det, men vi treffes vertfall på parkeringsplassen der (gjelder vel mest dem som kommer langveis fra som skal ha tid til å vaske bilen. Jeg kan nås på 957 92 600 viss de som kommer langveis fra lurer på noe.

 

MØT OPP ALLE SOM KAN!

Og gi beskjed til alle i lokallaget som er uten FORUM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir den gule skjønnheten solgt eller erling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

blir den gule skjønnheten solgt eller erling?

 

Nei , jeg komme til å beholdeden ;)

 

Så nå blir den LAV i nærmaste framtid :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodie Erling :) jeg får ikke igjennomført VW Volf planene mine på en stund... han som skulle sende meg delene mistet lappen i altfor stor fart... lapp løs i 2.5år så han kommer seg ikke tilbake til ålesund før om en mnd tid :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.