Ettersnakk: Rudskogen 15 august.

Anbefalte innlegg

Kom med tanker om søndagen her!

 

Selv hadde jeg en flott dag, med herlig vær og gode venner.

Må si nivået på bilene var blitt betydelig bedre enn ifjor. Var virkelig mange fine biler på utstillingen.

Banekjøringen bar preg av manglende besøk fra Dahlback og Leif, men det dukket opp en monster-S2 som dekket det største fort-fort behovet for publikum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra treff!

Den gråe S2-en(?) hevet treffet enda mer :-D

 

O.T: Tanker fra lørdagskvelden: Takk for telefonsvarhjelp Mattis "Mister østlending" lol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tanker fra søndagen: haha, vi stakk av med longest distance pokal!

 

og mye bra biler, spesielt den "litt" hissige grå s2'en, glemmer nok ikke den med det første.

 

hadde også med oss en kompis som kanskje ikke er like bilfrelst som resten, men etter å ha sett og hørt de hissige turboaudiene fly rundt banen ble han nesten litt frelst.

 

og ellers var jo lørdagen kjempegøy, selv om den forsvant meget fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var veldig bra, mye fine biler og noen fine damer var det jo også der, så da var vel alt som det skulle være, og lørdagskvelden var fin den også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på jobb hele helgen, ellers ville jeg vært der... Noe som vet om det kommer/er kommet filmer derfra?

Hvem hadde denne gråe S2'en da? Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grå S2`n er VS MOTOR sin..

Ellers var det et knakende godt treff, bra vær, hyggelige mennekser og MYE fint å både se og høre! Lyden av femmer-turbo er det ingenting som slår! Wehu... :)

 

Flott treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjempefin helg er avsluttet, alt forgikk rolig for seg på overnattingen. Kanonvær søndag, og kjempebra oppmøte.

 

Hørte det var 110-120 biler fra VACN. Mye pene biler og banekjøringa var også gøy å se på.

 

Kom litt senere hjem enn de fleste fordi vi måtte kjøre to turer med bilhenger for å få bilene trygt hjem. Andreas var litt uheldig med en drivknute, men slik skjer...

 

Men alt i alt, kjempebra... Gleder meg allerede til neste treff... : ja :

 

Skrev dette på Mediaforumet også jeg... :P

 

MEN, måtte på do i løpet av natten og tok med kameraet i tilfelle elgen som har terrorisert Rudskogen skulle dukke opp... Vet ikke om jeg gikk på riktig dass, men fikk knipset DETTE... :D

1092647767.11746.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo da, må si at treffet gikk over altforvetning! Mye bra med biler, men bare ennagativ ting: kun en vann slange til å vaske bilen med : nei : = kø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempestas, mitt aller første treff - noensinne - selv om jeg har kjørt de gyldne ringer de siste 3 åra ;)

Sku vært med før! (Blir det noe film av treffet, fløy en rundt med kamera der??)

 

Synd jeg ikke fikk med min egen, så kunne jeg fått sett hva min egen er god for, på under laget altså, jeg kjører jo TDI så jeg tror jeg hadde stilt riiiIIImelig langt bak i kø der!

 

Men etter bare en dag som tilskuer, neste bil SKAL bli S4 ;)

 

Var der forresten med en kompis, stilte ut 2 biler en blå A4 1,8T med Oettinger styling, og en svart A6 2,7Bi med Dietrich RS6 styling. Noen som likte disse?

Beklageligvis var ingen av dem mine :(

 

Men uansett en helt nydelig dag på Rudskogen (tross en del solbrenthet), dette blir det mer av :kul:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Antonsen

Sku vært med før! (Blir det noe film av treffet, fløy en rundt med kamera der??)

 

Det kommer nok på Klubbvideoen til neste år det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En oppsummering? Kan jo begynne øverst...

 

Ørene, solbrent.

Nesa, solbrent.

Nakken, solbrent.

Skuldrene, solbrent.

Ryggen, solbrent.

 

Så er det heldigvis normalt et lite stykke... :P

 

Leggene, solbrent.

 

Glemte å lade opp videokameraet så det ble ikke noe filming, og bilene mine funker jo som vanlig ikke. Så noe kjøring på banen ble det ikke. Men det var jo helt nydelig treff. Skulle hatt hele helgen, slik det var på Våler, hehe :)

: ja : til alle som gjorde en innsats på treffet, både med det ene og det andre. Får håpe jeg har noe å stille opp med neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det var et bra treff!! strort sett bare vært på gatebil, men likte dette bedre pga at det ikke var noe kaos! en del spreke biler som det var gøy å se på banen!! VS audin var helt vill!!! men skal bli gøy å se roger løfald sin når den er ferdig justert og!! trur den kommer til å gå helt rått.

 

synd ikke jonus kom men...TS, seberg&jørgensen og s1 kunne jo gjerne kommet de og

 

prøvde meg en tur på banen for første gang jeg og. var sykt gøy!!! (selv om jeg kjørte som en amatør, og bremser, kjølevann å olje gikk varmt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott treff og endelig værgudene på vår side. (Vålerbanen og Lånke regnet jo nesten bort). Banekjøring er jo alltid morro, men når folk ikke respekterer regler og kjører helt bajas, er det ikke så gøy. Her burde flaggvaktene fulgt bedre med. I år virker det som om nivået på bilene har blitt bedre, ikke så mye "plæstic fantastic" som før. Det er helt tydelig at folk legger maaaaange timer i bilene sine. Topp treff og takk til alle ildsjelene bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem bil kjørte bajas? syntes alle kjørte pent jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

hvem bil kjørte bajas? syntes alle kjørte pent jeg.

Det vil ikke jeg nevne her, men vedkommende vet det nok sikkert godt selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... skjønner. jeg så vel egentli en som ble svartflagga ja når jeg tenkte meg om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

hehe... skjønner. jeg så vel egentli en som ble svartflagga ja når jeg tenkte meg om...

det var visst en som ble svartflagget 4 ganger (etter det jeg har hørt), men det er IKKE ham det er snakk om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

det var visst en som ble svartflagget 4 ganger (etter det jeg har hørt), men det er IKKE ham det er snakk om

 

for å si det sånn, det var en Audi Coupe, både blå og lilla som kjørte seriøst gris. Kjørte som om det sto om livet og samtidig hadde både purken og femten flyvende kuer etter seg........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

En kjempefin helg er avsluttet, alt forgikk rolig for seg på overnattingen. Kanonvær søndag, og kjempebra oppmøte.

 

Hørte det var 110-120 biler fra VACN. Mye pene biler og banekjøringa var også gøy å se på.

 

Kom litt senere hjem enn de fleste fordi vi måtte kjøre to turer med bilhenger for å få bilene trygt hjem. Andreas var litt uheldig med en drivknute, men slik skjer...

 

Men alt i alt, kjempebra... Gleder meg allerede til neste treff... : ja :

 

Skrev dette på Mediaforumet også jeg... :P

 

MEN, måtte på do i løpet av natten og tok med kameraet i tilfelle elgen som har terrorisert Rudskogen skulle dukke opp... Vet ikke om jeg gikk på riktig dass, men fikk knipset DETTE... :D

Stemmer det Håkon, de to satt på hjem. Da var det greit at TT`n var trang :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Antonsen

for å si det sånn, det var en Audi Coupe, både blå og lilla som kjørte seriøst gris. Kjørte som om det sto om livet og samtidig hadde både purken og femten flyvende kuer etter seg........

 

Sliten coupe? Er sønnen til Frisak det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lilla coupe? den urquattroen da eller? gikk ivertfall bra da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

lilla coupe? den urquattroen da eller? gikk ivertfall bra da!!

 

bør begynne å funke godt den nå ja. Men den går enda ikke som den skal. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, hørte han hadde en del igjen å gå på med ladetrykk! syntes den bilen er rå jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

nei, hørte han hadde en del igjen å gå på med ladetrykk! syntes den bilen er rå jeg!!

 

Ja er heftig bygg det.

Har jo fått hjelp av Jonus og så når den er justert og går slik den skal så er det ikke noe stort problem å ligge breit med den nei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.