Ettersnakk: Rudskogen 15 august.

Anbefalte innlegg

Hadde han problemer på slutten? Så Jonus virra rundt motoren og bilen ble rygget ut og inn på parkeringa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Den grå S2`n er VS MOTOR sin..

Ellers var det et knakende godt treff, bra vær, hyggelige mennekser og MYE fint å både se og høre! Lyden av femmer-turbo er det ingenting som slår! Wehu... :)

 

Flott treff!

Er ikke VS motor sin bil bare forde om det stod det i frontruta.. Da eier i så fall TS-racing j.... mange biler ;P

Eiern het Rød, han stod foran meg i køen for å melde seg på banekjøring.Han stod også og fortalte at han hadde bygget alt selv over 3 år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Er ikke VS motor sin bil bare forde om det stod det i frontruta.. Da eier i så fall TS-racing j.... mange biler ;P

Eiern het Rød, han stod foran meg i køen for å melde seg på banekjøring.Han stod også og fortalte at han hadde bygget alt selv over 3 år..

 

Off topic: Var det du som kjørte den grå Corradon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Off topic: Var det du som kjørte den grå Corradon?

Ja sølv ja.. eneste corradon på bane tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Ja sølv ja.. eneste corradon på bane tror jeg

 

Voldsomt til lyd på den bilen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh veit.. Var vel egentlig meningen å gjøre noe med det, men det er så mye man vil gjøre.. Det ble Koni gewinde og porting av g-lader istedet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det virka som om det var rett prioritering: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Er ikke VS motor sin bil bare forde om det stod det i frontruta.. Da eier i så fall TS-racing j.... mange biler ;P

Eiern het Rød, han stod foran meg i køen for å melde seg på banekjøring.Han stod også og fortalte at han hadde bygget alt selv over 3 år..

 

Er selvfølgelig klar over det, men jeg har hørt fra flere at det er VS som eier bilen, men har vel fått feil info da.. :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Er selvfølgelig klar over det, men jeg har hørt fra flere at det er VS som eier bilen, men har vel fått feil info da.. :rolleyes:

 

VS mapper motor og eieren er kanskje (helt sikkert) i slekt m en som heter ERLING RØD. Bygger bil selv, og som dere kanskje så, så blir det ganske bra det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erling Rød er jo VAG forhandler i Askim...så har vel grei tilgang på det meste da :-)

 

Tror det er sønnen som har dette prosjektet...gikk iallefall VELDIG bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Hadde han problemer på slutten? Så Jonus virra rundt motoren og bilen ble rygget ut og inn på parkeringa.

 

Bilen fjuska litt som du kanskje hørte når han var på banen?! Ble bedre mot slutten, men fortsatt ikke helt bra.. Og som Stig sa så kjørte han ikke på så mye ladetrykk som han kan...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meget bra treff ja. Fikk til og med lufta golfen litt på banen...

Dvs etter et kjapt bytte av bremseveske(9%vann ble ikke godtatt merkelig nok:rolleyes: )

Takk til frode for lån av verktøy og litt pedal tramping..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grå race-S2'n er en kundebil fra VS.

 

Den er ikke tenkt for gatebruk, kommer neppe til å regges.

 

Ble opprinnelig bygd for Special Saloon, men reglene ble endra før den var ferdig, så de ga f og bare bygde videre.

 

Alt iflg VS selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Den grå race-S2'n er en kundebil fra VS.

 

Den er ikke tenkt for gatebruk, kommer neppe til å regges.

 

Ble opprinnelig bygd for Special Saloon, men reglene ble endra før den var ferdig, så de ga f og bare bygde videre.

 

Alt iflg VS selv ;)

 

Det var nå hekta på AV-skilter på den i rompa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan jo spørre seg om vognkortet og skiltnummeret stemte 100% med bilens tekniske spesifikasjoner :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Man kan jo spørre seg om vognkortet og skiltnummeret stemte 100% med bilens tekniske spesifikasjoner :D

 

Nja, ifølge mekonomen.no var det skiltene til en audi 80 2.0 90hk....... Da gikk den jo fælt i såfall! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff.

Koslig på lørdagen, bra sosialt.

Fint vær og mye fint å se på på søndag. :tilber:

Og alltid gøy på banen. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.