Oslo: VACN Treff Rudskogen

Anbefalte innlegg

BUMP.

 

Noen som har innspill på hvor og når man møtes for felles avreise Fredag?

 

- Kan være greit med noe litt sentrumsnærere enn McD Lørenskog for å gjøre det greit for de som evt deltar fra litt mer Oslo Vest/sentrumsnært

- Fredag kan være greit med kort vei til utfartsveiene til Oslo

 

IKEA Furuset et ok utgangspunkt?

Rett ut på E6 og det er kurrant ift E6 nordfra og Ring 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP.

 

Noen som har innspill på hvor og når man møtes for felles avreise Fredag?

 

JA, kan vi ikke møtes på Ryen på Esso på fredagen og kjøre derfra. Sentralt og i rikgit retning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA, kan vi ikke møtes på Ryen på Esso på fredagen og kjøre derfra. Sentralt og i rikgit retning.

 

Enig: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører nok andre veien jeg da.. så de som ikke vil kjøre e6 kan si fra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører nok også rv22.. Men spør igjen, finnes det noe program for treffet? Mtp på dagstur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

program ligger under treff isåfall.. er ikke helt sikker selv.. bane kjøring blir det hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke mye kjøring for min del.. lat 1.9tdi er ikke mye gøy..

Finner ikke noe på treff jeg, kunne vært greit med litt generell info.. Pris osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører nok andre veien jeg da.. så de som ikke vil kjøre e6 kan si fra..

 

Jeg kjører nok også rv22.. Men spør igjen, finnes det noe program for treffet? Mtp på dagstur.

 

så bra, orker ikke å ligge i en kolonne som skal kjøre omkapp med hverandre og langt over fartsgrensa. da tar jeg hller turen om enebakkneset.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Kan være greit med noe litt sentrumsnærere enn McD Lørenskog for å gjøre det greit for de som evt deltar fra litt mer Oslo Vest/sentrumsnært

 

har vel aldri uttalt at man skal møtes på Mc D på lørenskog:confused:

 

Tror jeg henger meg på Esso ryen, må se ann været. er det strålende sol så blir det vel over Fetsund og Gansdalen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ingen kappkjøring i kolonna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra, orker ikke å ligge i en kolonne som skal kjøre omkapp med hverandre og langt over fartsgrensa. da tar jeg hller turen om enebakkneset.: vinke :

 

Har du noengang kjørt i kolonne før? Har vært med på x-anntall kolonner og vil nå heller si at det er større fare for at kolonna ligger 10 under enn 10 over for å sørge for å få med alle. Har heller aldri opplevd noen som har kappkjørt i en kolonne. Hvis det er inntrykket du har har du enten hel feil oppfatning eller så har du hengt deg på kolonne med helt feil folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noengang kjørt i kolonne før? Har vært med på x-anntall kolonner og vil nå heller si at det er større fare for at kolonna ligger 10 under enn 10 over for å sørge for å få med alle. Har heller aldri opplevd noen som har kappkjørt i en kolonne. Hvis det er inntrykket du har har du enten hel feil oppfatning eller så har du hengt deg på kolonne med helt feil folk.

 

da har jeg nok kjørt kolonne med feil folk ja! da skal jeg revurdere akkurat det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hengern jeg skal kjøre med liker ikke hastigheter, er derfor jeg kjører rv22

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg trekker meg fra kolonna jeg også nå. Planlegger å kjøre og handle hos søta bror før jeg drar til Rudskogen. Så da drar jeg vel alene tenker jeg. Hvis flere har planer om å handle før vi drar til skogen er det bare å si ifra så kan vi heller kjøre sammen ditt og handle og tilbake til skogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan vaske mulighetene er der nede? tenkte og ta med høytrykk spylern min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tilgang til vann i bygget som ligger ved pit'en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig og hoppe på kolonnen deres hvis dere kjører E6 forbi Moss osv? Evt. hvor tidlig drar dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen som har kommet med noe tidspunkt enda. prøvde å sikte til tid og sted, men eneste man fant ut var sted. For min del så ser det ut til at det blir over Fetsund, da det er litt mere morsomt å kjøre på svingete veier;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal oppover på søndag? drar alle på fredag eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke sette 14 eller 16 som avreise tidspunkt? Så velger vi ett av de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noengang kjørt i kolonne før? Har vært med på x-anntall kolonner og vil nå heller si at det er større fare for at kolonna ligger 10 under enn 10 over for å sørge for å få med alle. Har heller aldri opplevd noen som har kappkjørt i en kolonne. Hvis det er inntrykket du har har du enten hel feil oppfatning eller så har du hengt deg på kolonne med helt feil folk.

 

 

da var nok ikke du med til Valdres nei...var da litt kappkjøring der.. eller hva Roger? hehhe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm,,...kanskje prøve seg en tur på banen med framhjulstrekka diesel.. noen som har prøvd det før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært bra med en kolonne kl:15.00: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.