Oslo: VACN Treff Rudskogen

Anbefalte innlegg

15 er litt tidlig for folk som jobber til 16 da :o Og med tanke på hvor mye kø det er ut av byen kl 16, så bør det enten være i god tid før eller god tid etter : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også femten, får alltids gå litt tidligere, avreise femten høres bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når åpner dørene på rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt mer informasjon:

 

Det er medlemsrabatt på Saga Hotell i Sarpsborg for de som ønsker å bo der. Si du er fra klubben.

Pris på hotellet er nesten halv pris - Usikker på eksakt sum

Campingen på Rudskogen vil være åpen for de som ønsker å campe på området

Området er grusplassen på høyre rett før man kommer inn på banen

Go-carten vil ikke være tilgjengelig for vårt treff

Programmet er banekjøring lørdag og utstilling/banekjøring søndag

Førermøte klokken 09:00 og 13:00 lørdag med banekjøringstart rett etter første førermøte

Førermøte klokken 10:00 søndag med banekjøringstart klokken 13:00

Utstilling kun søndag. Dørene åpner 08:00 og bedømming foregår mellom 11:00 og 14:00

Premieutdeling klokken 15:00 søndag

Det koster kr. 300,- og kjøre 1 dag og kr. 400,- og kjøre to dager

Det koster kr. 100,- å stille ut

Publikum har gratis inngang

Det vil være mulig å komme på fredag for å campe, og hvor undertegnende vil være på plass allerede fra 18:00 tiden.

Det vil IKKE være banekjøring på fredag

Profilartikler som merker og skiltrammer vil være tilgjengelig fra sekretæriatet/klubbvognen

Det vil være mulig å melde seg inn som medlem

Man MÅ være medlem for å kjøre på bane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut ifra at vi ble enig om Esso Ryen kl. 15 i morgen?! : klø : Har vasket bilen og pakket telt og campingstol. Radioer er til lading, og batterier til kameraet er skiftet : ja : Kjøpt engangs-grill, pølser, brød og øl :rolleye: Får vel si at jeg er så klar som jeg får blitt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke bli med siden dama er på sykehuset, men jeg kan alltids møte opp klokka 3 og vinke farvell: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen skal reise nedover på lørdags kveld så er vi hvertfall 2 biler som kjører nedover da. Hvis noen vil henge på så er det bare og snakke med Dagfin (Han med blå RS2). Vi vet ikke eksakt når vi drar pga man skal i barnedåp den dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke dratt før ved 18-19 tiden i dag så hvis noen vil hive seg med er det bare å skrike ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk/får ikke dratt nå kl 15 grunnet en begravelse som drøyde, sorry... Kanskje jeg henger meg sammens med deg John-Arild

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å henge på jeg har vel nr ditt så jeg kan ringe deg når jeg begynner å bli klar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, muligens jeg møter deg litt lenger syd, siden det ikke ble tid til å dra nå kan jeg få gjort ett ærende i Drøbak også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camper Oslo regionen sammen eller? Og har noen nummeret til "dansken" ?? Kunne vedkommende sendt det til meg på sms please, går av nett nå!! Nummeret som det sendes til er ni sju 11 seks 3 seks 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.