Anbefalte innlegg

Var en tur nedom byn i dag og så denne kjekke saken parkert utenfor posten : eek :

IMG_5796.jpg

IMG_5799.jpg

IMG_5800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm, jeg vil ha!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke råd til skilter engang.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg hadde latt den bilen stå alene!!! da hadde pulsen min økt for hver meter jeg gikk vekk fra den hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne på Eiganes på tirsdag...holdt på og vrenge nakken idet jeg kjørte forbi. Særdeles frekk bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg likte godt lyden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den på Ganddal sist uke i Åsedlane på Rv44 på vei mot bryne. Deilig bil! Mener jeg har hørt at det er Mr. Johs Lunde som har kjøpt den uten at jeg skal påstå at det er sant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOooo, tøffe styling på den TT'en der!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOooo, tøffe styling på den TT'en der!!

 

Hehe.. Eg håbe d va en spøg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne jeg og igår utfor Victoria Hotell i sentrum.. Drømmebil, ingen tvil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er kjøpt av en i Stavanger ja, så den blir nok gående der. Og jeg vet at eieren heter ikke Lunde til etternavn, med mindre det er kommet to R8 til byen...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og såg an på Gandal her om dagen, sto utfor Burger companiet..

Trodde eg sko vrenge av meg nakken eg og.. haha..

 

Pen bil!

Sko hatt meg ein sånnen.. hehe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Eg håbe d va en spøg :)

 

 

Va nok det, holdt på å detta ud av bilen sjøl når eg såg an igår..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak denne herligheten da den akselererte ut på motorveien, og jeg kan si det enkelt, haka lå på knærne og ørene har aldri vært så store!!

 

Fy for en fart på kjærra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. tror någen må nappe tak i han og spør fint om han kan komme på treff.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg an i dag eg, heilt ekstremt råe!!, fikk meir frysninga enn eg fekk første gang eg såg gallardo..:P Min favoritt audi over dem alle!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johs lunde har og bestilt sånnein, så det kan ver hans. Eg har hvertfall blitt kjørt forbi av ein sånn ME skilt på. Me norskt flag tilogmed! Så då e der vel kanskje to i distriktet??? Den eg blei forbikjørt av tilhørte ikkje lunde. Spurte på audisenteret, å eg fekk ett navn, men så va det meg å navn då! ;) An va hvertfall fra distriktet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stussa litt øve någe når eg såg på denne. Jobba på Audi Senteret tidligere å e 99% sikker på at det e et av demoskilt platene me hadde der.

 

Ser ut te å ver festa på "Audi A8" utstillingsskilt sånn at det bare e å klakka i skiltfestene. Kan se feste for autopass brikkå på skiltet som står fremme.

 

Men forstår ikkje heilt hvis det e det heller i grunn. Hvis bilen e kjøpt der sko det vert skilter på an fra dag 1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen e iallefall ikkje kjøpt på Audisenteret.

Kun 2 forhandlere i landet som selge R8, og Audisenteret e ikkje ein av di.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen e iallefall ikkje kjøpt på Audisenteret.

Kun 2 forhandlere i landet som selge R8, og Audisenteret e ikkje ein av di.

 

De sa hvertfall at de hadde solgt en ute på forus. Tviler på at de står å lyver til meg. Han sa til og med navnet på han som hadde kjøpt bilen. Han hadde vist en ny A8 W12er og! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom 2 stk R8 og en strøken TT kjørende i Oslo på lørdag.

Sykt deilig lyd i de R8-ene da de dro på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sa hvertfall at de hadde solgt en ute på forus. Tviler på at de står å lyver til meg. Han sa til og med navnet på han som hadde kjøpt bilen. Han hadde vist en ny A8 W12er og! ;)

 

Kan jeg spørre hvem du snakket med?

 

Er iallefall en ganske omstendelig prosess man må igjennom for å selge R8 (i likhet med Phaeton), og derfor er det kun 1 eller 2 forhandlere i Norge som skal selge disse bilene.

 

Skal ta meg en tur innom i morgen og høre, siden jeg jobber i samme firmaet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte også denne utenfor Victoria Hotell igår, men må innrømme at en annen Audi jeg møtte like i nærheten vekket enda mer oppmerksomhet for min del, en nyere A4 cab med Carline felger, noen som har bilder av den?

 

Når dere snakker om at det kun er 2 forhanldere som har lov å selge slike i Norge.. kan ikke være så enkelt at Audisenteret isåfall har importert en eller noe slikt? Er ikke så uvanlig lenger at selv merkeforhandlere importerer sine egne merkebiler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at Audisenteret har "solgt" en til han med A8 W12'en! Han heter Rolf Smedvig Hodne! Har forøvrig kjørt a8'en hans, og den er en DRØM :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.