Anbefalte innlegg

Har også hørt at Audisenteret har "solgt" en til han med A8 W12'en! Han heter Rolf Smedvig Hodne! Har forøvrig kjørt a8'en hans, og den er en DRØM :tilber: :tilber: :tilber:

 

Der var navnet ja. Han var det som hadde en med RJ skilter! Så da er det kanskje to stk i distriktet da! Gøy... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du har en slik bil skulle du vel helst sett å være alene om å ha den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hang rundt denne bilen i 15 - 20 minutter idag oppe på Tjensvoll, og venta på eieren.. følte meg litt som en "mentalt tilbakestående" etterhvert, der jeg tasset rundt og studerte bilen: sikle : Tipper eieren så meg og fant ut at det var like greit å holde seg i bakgrunnen til jeg var reist derfra, mulig han trodde jeg hadde rømt fra støttekontakten min..: eek : . utrolig hva en snasen bil kan gjøre med "godt voksne gutter" :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hang rundt denne bilen i 15 - 20 minutter idag oppe på Tjensvoll, og venta på eieren.. følte meg litt som en "mentalt tilbakestående" etterhvert, der jeg tasset rundt og studerte bilen: sikle : Tipper eieren så meg og fant ut at det var like greit å holde seg i bakgrunnen til jeg var reist derfra, mulig han trodde jeg hadde rømt fra støttekontakten min..: eek : . utrolig hva en snasen bil kan gjøre med "godt voksne gutter" :o

 

Hehehe... : haha : Bra jobba Øivind! Syns jeg ser deg...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men må innrømme at en annen Audi jeg møtte like i nærheten vekket enda mer oppmerksomhet for min del, en nyere A4 cab med Carline felger

 

Denne glodde jeg og på, stod parkert ved oljemuseet. Blodsenka med RS4 eller S4 emblem bakpå.. krom ramme rundt frontruta og kromfelger.. Og to blanke, store potter bak. sykt rå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne glodde jeg og på, stod parkert ved oljemuseet. Blodsenka med RS4 eller S4 emblem bakpå.. krom ramme rundt frontruta og kromfelger.. Og to blanke, store potter bak. sykt rå.

 

Den er tilsalgs :) 450.000 så er den din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg åg har sett denne caben. Sett an utfor kebabbutikken på Randabergveien, på tasta. Guttane der har bla åg ein M3 cab, å andre snob biler. Godt betalt i gatekjøkken bransjen om dagane..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg åg har sett denne caben. Sett an utfor kebabbutikken på Randabergveien, på tasta. Guttane der har bla åg ein M3 cab, å andre snob biler. Godt betalt i gatekjøkken bransjen om dagane..

 

fin cab ja. har sett det står mye råå biler utfor den sjappa men eg kan ikke begripe att det kan vere så mye penger i kebab : klø : Eg jobbe å jobbe men har forsatt ikke råd til noe annet enn ein gammel vento eller? kansje eg ska ta turen innom å spør om de trenger folk :P eg og vil ha rå bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg åg har sett denne caben. Sett an utfor kebabbutikken på Randabergveien, på tasta. Guttane der har bla åg ein M3 cab, å andre snob biler. Godt betalt i gatekjøkken bransjen om dagane..

 

Har du ikke sitt de danske filmene "I kina spiser de hund", "Gamle menn i nye biler"

Da skjønner du hvorfor det er mye penger i matbransjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er tilsalgs :) 450.000 så er den din :)

 

Har du link til annonse og/eller bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke kebabsjappa som håver inn, det er nabosjappa -firmaet Flyttom som drives av samme "gjengen".. De som bl.a leier ut den grå M3'en, den svarte S500 osv.. Kjekke biler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onkelen min har bestilt seg en R8 nå, han har hatt 3 stk A8, kona kjører ny S3, og fettern min kjører RS4... Og nei, han er ikke medlem, han "er ikke så opptatt av bil" : bh : : bh : : bh :

 

MEN! Jeg har ofte fått låne A8'ene når han er på ferie og greier, så har jeg ekstremt flaks kan det hende at jeg får lånt den dersom jeg sier jeg skal på treff! Tvilsomt at jeg kan ta den ut på banen, men kan jo vise fram ;) Er usikker på om han er like raus med denne, men jeg poster så fort han har bilen og jeg har snakka med han. Er tross alt 21 år, så ekke så rart om jeg ikke helt får den responsen jeg håper på når jeg spør han : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til annonse og/eller bilder?

 

Nei desverre, det går nok på folkemunne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han bor nedi gata her, så ser den titt og ofte. Vannvittig grom lyd i den!

 

Kjenner godt dattera. Blir morsomt når hun får lappen og får låne pappas bil(er)..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg r8en på ålgård i dag, e bare så ubeskrivelig rååe!!!!:jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i Stavanger på lørdag da havnet denne bak meg.. Fikk faktisk frysninger.... Var så utrolig rått å se den "live"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååhheee.... Eg åg vil se!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AHH! Såg ann på Ålgård i dag! Herligt!

Av rein refleks hilste eg på ann :P

Sinnsyk bil... rett og slett!

 

Men syns ann sko ha vaska ann! Va skitten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, du åg fra ålgård ja? lure på ka han gjør der så ofte, har sitt an et par gonge der:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, fra Ålgård, på Solås!

 

For å ver on topic... Deilige bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig tøff bil. Audi har nok lagt gullegget med denna! Så en når jeg var i Berlin tidligere i år. Rett etter de hadde lansert den. Utrolig tøff lyd.

 

Jesper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen e iallefall ikkje kjøpt på Audisenteret.

Kun 2 forhandlere i landet som selge R8, og Audisenteret e ikkje ein av di.

 

Stod ein R8 klar til utlevering på Audisenteret i forrige uke. Begynt å selga den der nå eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.