HøstCruising til Lillehammer

Har du lyst til å være med til lillehammer?  

37 stemmer

  1. 1. Har du lyst til å være med til lillehammer?

    • Klart jeg blir med!
      21
    • Dette var et teit forslag!
      0
    • Nei, alt for langt å kjøre
      4
    • Vet ikke
      12


Anbefalte innlegg

Please bruk PM for slike meldinger, da disse interne meldingene ikke har interesse for oss andre. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi gjøre veit du:) sorry arne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger det an til å bli lørdag eller søndag? Jeg skal opp til slekta på lhmr denne helga, så jeg blir nok med opp lørdag eller ned på søndag.

 

LarsT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at søndag blir dagen, fordi lørdagen er området "oversvømt" av folk som skal handle på Strandtorget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til initiativtager (-e) !

Ja, dette blir det sikkert noe av. Men mens det kjøres mot Lillehammer enten nord- eller sørfra bør vi kunne skille på de som er "med" og andre trafikkanter. Jeg gjentar mitt forslag om plakat i bakvinduet med mob.nr på. Dessuten vil en slik "merkelapp" hindre en viss grisekjøring og negativ omtale av klubben, forhåpentligvis. Vi deltar jo for å ha det hyggelig, ikke sant, ikke for å "kjøre om KAPP". (Ordspill: Vi skal jo kjøre om Kapp tilbake mot Oslo, slik forslaget er stilt. Et sted på Gjøvik-siden heter nemlig Kapp).

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All cruising skal foregå i henhold til vegtrafikkloven. Så lenge vi kjører i kolonne/samlet skal hastigheten være etter fartsgrensene. Vi tolererer IKKE grisekjøring, men hva medlemmene ellers foretar seg utenom treff/cruising får være opp til dem. Husk at vi har LOGO på skiltene osv... Vi er en gjeng med stolte klubbmedlemmer, ikke en gjeng med rånere.... :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var wt innkjøpt til cruisinga:) hvem kanal skal folket bruke?

 

gleder meg som en unge til dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar dere søndag, kanal 5... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange som har kjøpt slike radioer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NÅR drar dere?

Er det satt opp noe avreisetid og sted enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

NÅR drar dere?

Er det satt opp noe avreisetid og sted enda?

Jeg har ikke satt opp oppstartsted eller antatte tidspunkt for passering oppover, men jeg jobber med saken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Jeg har ikke satt opp oppstartsted eller antatte tidspunkt for passering oppover, men jeg jobber med saken

 

Den er god :)

 

Er vel en fordel å sette opp slik før man begynner å snakke på hvilken frekvens man skal være på under cruisingen ;)

Vet at man blir ivrig men. hehe..

 

Er flere som ikke er inne på forumet her som lurer på når kolonnen er her osv... Så fint om det hadde kommet ut noe info om dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Er det mange som har kjøpt slike radioer?

 

Jeg har! :)

(Vet at Ola og KRS har også).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Den er god :)

 

Er vel en fordel å sette opp slik før man begynner å snakke på hvilken frekvens man skal være på under cruisingen ;)

Vet at man blir ivrig men. hehe..

 

Er flere som ikke er inne på forumet her som lurer på når kolonnen er her osv... Så fint om det hadde kommet ut noe info om dette :)

Jeg skal prøve å få forslaget ferdig i morgen kveld, så kan dere komme med innspill og justeringer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Luis kjøpte i går.. :)

 

Avstanden og kvaliteten er det vel heller så som så med trur jeg, men funka da greit :)

 

Hvor kjører dere på tur opp til Lillehammer? Kjører dere om Nittedal, Hadeland og opp til Gjøvik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Jeg og Luis kjøpte i går.. :)

 

Avstanden og kvaliteten er det vel heller så som så med trur jeg, men funka da greit :)

 

Hvor kjører dere på tur opp til Lillehammer? Kjører dere om Nittedal, Hadeland og opp til Gjøvik?

Les første innlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiseplan oppover - Stoppesteder/møtesteder (dvs. kjører innom for å plukke opp biler):

 

Tider er IKKE angitt enda, da jeg jobber med saken....

 

Start/Oppmøte kl 0900 SØNDAG: Ullevål stadion, parkeringsplassen ved ICA.

Avreise derfra ca.09:15. Ring 3 til økern/Ulven,

Neste "stopp" McDonalds nordgående ved Furuset.

så stopper vi på Shell nordgående ved Skedsmokorset (der det er Shell på begge sider av motorveien).

Deretter Shell Kløfta,

Nebbenes deretter(Esso tror jeg),

Shell ved Stange.

Vi svinger innom Hamar, dvs. forbi Vikingskipet og ut på E6 igjen (mener det er en stasjon der som vi kan plukke opp folk).

Neste stopp Hy/tex Rudshøgda.

Deretter innom rasteplass etter Mjøsbrua for å plukke opp Gjøvik/Hadelandsfolkene og deretter strake veien til Lillehammer. Jeg tar mer enn gjerne mot tips/korrigeringer vedr. stasjoner, ønsker om andre stopp osv.... Det er meget viktig å være tidlig ute på disse stedene, da tidene som kommer blir ca tider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem kanal skal vi ligge på da? kjekkt å vite det for oss med WT : cool : hvis du går inn på http://www.visveg.no så skal det stå sånn ca hvor lang tid du bruker oppover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det visveg viser så skal det ta 2t:17 min hvis man kjører rett ifra ullevål til biri. så hvis man regner sånn ca 2t:30 min med stopp ogsånt til mjøsbrua? eller høres det veldig gæli ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

Etter det visveg viser så skal det ta 2t:17 min hvis man kjører rett ifra ullevål til biri. så hvis man regner sånn ca 2t:30 min med stopp ogsånt til mjøsbrua? eller høres det veldig gæli ut?

høres veldig bra ut det....... Hadde tenkt 2:45 til Lillehammer. Dvs. at vi ankommer lillehammer ca. 12

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

hvem kanal skal vi ligge på da? kjekkt å vite det for oss med WT : cool : hvis du går inn på http://www.visveg.no så skal det stå sånn ca hvor lang tid du bruker oppover:)

 

Jeg foreslo kanal 7 i den walkie talkie tråden tidligere for bruk på VACN treffene, kan vi ikke prøve å bruke den i alle sammenhenger kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Reiseplan oppover - Stoppesteder/møtesteder (dvs. kjører innom for å plukke opp biler):

 

Tider er IKKE angitt enda, da jeg jobber med saken....

 

Start/Oppmøte kl 0900 SØNDAG: Ullevål stadion, parkeringsplassen ved ICA.

Avreise derfra ca.09:15. Ring 3 til økern/Ulven,

Neste "stopp" McDonalds nordgående ved Furuset.

så stopper vi på Shell nordgående ved Skedsmokorset (der det er Shell på begge sider av motorveien).

Deretter Shell Kløfta,

Nebbenes deretter(Esso tror jeg),

Shell ved Stange.

Vi svinger innom Hamar, dvs. forbi Vikingskipet og ut på E6 igjen (mener det er en stasjon der som vi kan plukke opp folk).

Neste stopp Hy/tex Rudshøgda.

Deretter innom rasteplass etter Mjøsbrua for å plukke opp Gjøvik/Hadelandsfolkene og deretter strake veien til Lillehammer. Jeg tar mer enn gjerne mot tips/korrigeringer vedr. stasjoner, ønsker om andre stopp osv.... Det er meget viktig å være tidlig ute på disse stedene, da tidene som kommer blir ca tider

 

Ser bra ut.. MEN.. er det nødvendig med så mye stopp da?

Shell ved stange kan du vel bare stryke.

De som er fra stange osv møter opp på hamar.

Hy/tex Rudshøgda er heller ikke noe vits å stoppe på.

 

bare forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt, dette er KUN et forslag. Stange, Rudshøgda og Kløfta sløyfes hvis det ikke er protester....... så skrik ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange som skriver ut arne...

 

somm jeg skrev, mot mine prinsipper :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.