Oslo: Bil stjålet: A 80 Q AX86837 (Funnet)

Anbefalte innlegg

Da ble bilen FAEN meg stjålet på majorstuen i tidsrommet Lørdag - Mandag : bh :

 

Reg nr. på bilen er AX 86837.

 

Hvis noen av dere ser bilen, kontakt gjerne politiet, ring eller send melding til 98 44 28 46.

 

Som dere ser har bilen flere spessielle trekk, som eksosen, 18" Skrudde ASA, Rs fanger osv.

 

Tips mottas med STOR TAKK!

 

Sindre

7_-1595355744.jpg

7_-160446974.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff da, kjedlig greier det der..

Skal holde utkikk etter den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, føler med deg. Helt jæ..ig når slikt skjer.

Skal følge med på veien...Man vet jo aldri hvor den vil dukke opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEEEEEEIII!!!!! Svarte og.. Håper du finner den igjen.. Den er jo så pen og den bilen, kanonsynd om noen skal herpe den...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer stort, flott bil! Håper du finner den igjen, og jeg holder forsåvidt øynene åpen i bergensområdet hvis bilen skulle komme seg hit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal holde øynene opne på Sunnmøre! Regnr. notert!

Kondolerer så mye, utrolig kjipt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle åpne øyne!

 

Er skikkelig urolig for den, merkelig hvordan man knytter "bånd" til bilen sin. Har særdeles lite lyst til å finne bilen rævkjørt\og eller hærpa på bukker på en forlatt parkeringsplass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt det, ser jeg noe skal jeg gi beskjed, lett å kjenne igjen den eksosen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei og nei... Den flotte 80`n der! :(

Skal følge med i Stavanger/Sandnes området!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe fra noen Sindre...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre.. For hver dag som går så mistenker jeg at den er tatt ut av landet og\ eller ribbet. Forsinkringsselskapet regner bilen som "tapt" etter 14 dager fra anmeldelsestidspunktet som er 3 dager siden. I så tilfelle er jeg VELDIG spent på hva jeg evt får av takst på bilen i og med at det er en 2.8 Quattro, som er en sjelden kombinasjon i disse bilene. forøvring var jo også bilen i meget god stand. Regner de kun takst etter listepris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liste pris på litt nyere biler iallefall, noe eldre biler blir det som regel at dem sjekker hva som er tilsalgs og gir deg en ca sum på en tilsvarende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre: Min gamle bil det der, synd at den skulle ende opp sånn.

 

Kan nevne, bare speilene som satt på den kosta 10 000.- pluss lakk.

 

Kjipt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, uff.. Utvilsomt den fineste 80'en som gikk i Norge dette her.. Påkostet og gjennomført.

Er vel i øst-europa allerede denne her.. Bare å søke litt på youtube om noen dager. Så ligger det vel en skyte film om hans "nybygde" Audi 80 der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at en så fin 2.8 blir ribba. Antagligvis vært i et østblokkland en stund nå :(

Var jo nesten så noen fikk tatt 2.8'n min i fjor høst oxo. Hadde knust trekantruta bakpå sia, så planen var nok å kjøre bilen : mad :

Ikke for å være negativ men uansett så kommer nok ikke forsikringa med den summen du mener bilen din er verdt.. I mine øyne er disse bilene nesten uerstattelige. (Kanskje jeg skal legge ut min for salg ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig synd! Lå etter bilen din gjennom bomringenpå E18. Sinnsykt kul eksos å rå lyd. Kondolerer. Skal gi beskjed hvis jeg ser den igjen! Lett å kjenne igjen denne her. Men Øst Europa uheldigvis ganske sannsynelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Are: Ja, det var du som hadde den cleane, grønne ventoen? Rimelig sprek lyd i din og når vi først er inne på det.

 

Er sinnsykt frustrerende dette her, for hver dag som går flyr tankene i retning Litauen, Polen osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig synd, jeg bor selv på majorstua og bilen min har blitt stjålet 2 ganger i år.

 

Ingen steder er trygge lenger og politiet hverken kan eller vil gjøre noe så man er overlatt til seg selv.

 

Gammel fin Audi i Oslo blir stjålet uansett bare ett spørsmål om tid. : mad :

 

Du kommer nok til å få en telefon en av dagene nå fra Viking/politiet om at noen har funnet den. Så er det hele regla med alle låsesylinderne/rattlåsen/rattstammen er herpa + skader i dørene og ingen stereo. Så blir du behandla dårlig av ditt eget forsikringsselskap og han nærkisen som har stjålet den blir løslatt samme dag med en liten ørefik og verdifulle ting du hadde i din egen bil.

 

Folk blir frekkere og frekkere, jeg hadde rattlås på min også men de hadde med seg en vinkelsliper eller lignende som de skar den over med. Ble tatt gjorde de også men fikk ingen straff.

 

Stjel biler og voldta det du orker, men ikke kjør i 100kmt på 4 felts moderne motorvei..: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Are: Ja, det var du som hadde den cleane, grønne ventoen? Rimelig sprek lyd i din og når vi først er inne på det.

 

Er sinnsykt frustrerende dette her, for hver dag som går flyr tankene i retning Litauen, Polen osv...

 

Ja det var meg ja. Jo takk. Liker den selv. Likte sinnsykt godt bakenden på din. Var rått.

Skal ikke se bort i fra at den kan havne der nei. Men det kan hende du er heldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har annet tlf nr til eier? Prøvd å ringe han men får ikke svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen funnet av et våkent øye, HURRA!!!!! Mer info om evt. skader og annen drit som muligens er påført bilen følger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare og krysse det som krysse kan, er ikke ofte sånn skjer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper den er i hel å bra stand,

for dette er en knallfet audi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter i spenning............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen funnet av et våkent øye, HURRA!!!!! Mer info om evt. skader og annen drit som muligens er påført bilen følger!

 

Bra du hadde den spesielle eksosen..... ellers hadde han som fant den ikke kjent den igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.