Oslo: Bil stjålet: A 80 Q AX86837 (Funnet)

Anbefalte innlegg

håper den er i hel å bra stand,

for dette er en knallfet audi:)

 

 

Takker! Den skulle etter sigende ha fått seg sotede ruter og noe sølvfarget foliedritt på panseret, så det blir veldig spennede å se. Bilen er jo svært lav og krever et våkent øye når man kjører, så faren for at understellet er blitt voldtatt i er dessverre stor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper bilen din har fått fin behandling.

Har de tatt de som stjal den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir spennede å høre resten... Håper virkelig den ikke er herpet totalt. Snodig at de har sotet ruter osv.. Skulle de kamuflert den bilen måtte de jo ha ribbet den for div deler først? Forbanna idioter. Var det en i klubben som fant den, eller som hadde sett tråden her på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ble den funnet og ikke minst ble svinet tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ble den funnet og ikke minst ble svinet tatt?

 

Den ble observert i follo området og regner med at de ble tatt av politiet kort tid etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg bekrefte at bilen har kommet til rette og personene som befant seg inni bilen er pågrepet.

 

De nye "eierne" har ifølge tips og politiet byttet kjennemerker på bilen, "dekorert" den med en sølvfarget foliestripe på panseret og sotet rutene.. Blir spennende å se dette med mine egne øyne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når får du igjen bilen så du får sett på den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når får du igjen bilen så du får sett på den da?

 

Får igjen bilen etter at politiet har ransaket bilen for diverse ulumskheter uten at de gikk noe nærmere inn på det. Ifølge politiet kunne jeg forvente meg en tlf i morgen med mer info om saksbehandlingen videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at bilen er kommet til rette iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir spennende å se. Håper du poster bilder. Glad på dine vegne at du var så heldig å få bilen igjen. Det er det beste uansett stand i mine øyne. Da vet du ihvertfall hvor den er:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øh.... mener jeg så den i Ås idag i 15.00 tiden... Tror du må gjøre noe med den frontspoileren.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at bilen er kommet til rette iallefall.

 

:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

virkelig bra den kom til rette da.

men si meg går det an og være så dume og tro at en sån bil ikk eblir lakt merke til ved og få på noe søl på panser og sote ruten noe du øker muligheten for og bli stoppe med. og bruke falske skilt.

da er du ikke mye smart mener jeg. men det er du jo ikke uansett når du stjeler en bil da.

gratis uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen formening om hvilken nasjonalitet skiltene var på og tyvene vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øh.... mener jeg så den i Ås idag i 15.00 tiden... Tror du må gjøre noe med den frontspoileren.. :(

 

Bilen står nå på Viking Vinterbro og venter på å bli tauet ned til nærmeste møller verksted for prisoverslag på skadene. Frontfangeren skal ifølge politet ha løsnet fra festet på venstre side. Ellers, som jeg har postet tideligere, har bilen blitt dekaltrimmet av værste sort, sleng på et par klistremerker osv.

 

Jeg må jo klø meg i hodet over at disse personene trodde at litt hærping og foliering gjør at den bilen ikke blir gjenkjent... : dum :

 

I og med at saken fortsatt er under etterforskining vet jeg ikke så mye mer om hvem eller hva som har tatt bilen...

 

De "nye" skiltene var forresten av norsk opprinnelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som noen komplette idioter da

 

"høhø, vi bøffer denne kjærra a gutta så legger vi på litt aluminiumsfolie og to ikea klistremerker på bilen og stjeler skiltene til den lastebilen nedi gata. Da er det garantert ingen som kjenner oss igjen. Men siden vi er så überdumme kriminelle som blir tatt hele tiden så får vi vel sote rutene også da så snuten ikke klarer å se så lett inn i bilen" "kjør på"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor på vinterbro... spent på åssen den ser ut nå? Kunne vel sikkert bråtatt en tur nedom og tatt no mobilbilder, hvis det skulle være interessant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint du fikk den tilbake! Spesiell 80 dette. Gleder meg til å sjå bilder og høre mer om åssen det har gått.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor på vinterbro... spent på åssen den ser ut nå? Kunne vel sikkert bråtatt en tur nedom og tatt no mobilbilder, hvis det skulle være interessant?

 

 

VELDIG! hvis du har anledning til å gjøre det blir det satt STOR pris på!

 

Vil også rette en STOR takk til alle dere som har holdt øynene oppe og fulgt med i saken :tilber: Om ikke annet viser dette at samholdet i klubben er fantastisk bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VELDIG! hvis du har anledning til å gjøre det blir det satt STOR pris på!

 

Vil også rette en STOR takk til alle dere som har holdt øynene oppe og fulgt med i saken :tilber: Om ikke annet viser dette at samholdet i klubben er fantastisk bra!

 

okay.. håper ikke de nekter meg å ta bilde da :) back in ten :) ser om jeg får lagt bildene ut her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig veldig bra at du får igjen bilen iallefall..

 

Neste step blir vel oppgjør med forsikring eller gjerningsmenn så du får dekka skader.. og det er ofte her folk virkelig blir tråkka ned på desverre..

 

håper du får bilen i bra stand igjen, du er iallefall heldig så langt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er en url adresse, forresten?? Fikk bare tatt bilde av selve stasjon jeg... Han karen sa at bilen ikke er frigitt av politiet, så han kunne ikke la meg gjøre det før de hadde gjort det.. Han hadde nr til deg, og sa han skulle ringe da det var gjort. :) Gi meg beskjed, så kan jeg fikse det da :) Som han kom på så var det dørhåndtak venstre side, tenningslås (nææææh??) som var gåen.. Frontfanger hang visst VELDIG løst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er en url adresse?? vært å tatt bilder, men aner ikke åssen jeg legger dem inn??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send dem til 90quattro(hos)gmail.com Sa skal jeg legge de ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send dem til 90quattro(hos)gmail.com Sa skal jeg legge de ut

 

sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.