A6 Avant 4b oppgraderingstråd

Anbefalte innlegg

Som sagt er Mod #5; skinn-interiør er påbegynt, og her er et bilde av første sete (passasjer) ferdig montert. Lurer litt på om ramma eller ryggen på det er litt skeiv, fins det justeringsmuligheter for det?

 

passasjer.jpg

 

Setet har fått litt "medfart" under transport. ANYONE: Gode tips for skikkelig reingjering av skinn + triks for å jevne ut ujevnhetane??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er med feil pris på frakt skulle eg tippe. Velg anna levering i webmenyen så skal du sjå at det rettar seg.

 

Du kunne ikke hjelpa meg å bestille en sånn gril med svart ramme og blanke ringer, så kan du videre sende den til meg..

For jeg skjønner ingen ting inne på de sidene der jag ass...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt er Mod #5; skinn-interiør er påbegynt, og her er et bilde av første sete (passasjer) ferdig montert. Lurer litt på om ramma eller ryggen på det er litt skeiv, fins det justeringsmuligheter for det?

 

[ATTACH]74958[/ATTACH]

 

Setet har fått litt "medfart" under transport. ANYONE: Gode tips for skikkelig reingjering av skinn + triks for å jevne ut ujevnhetane??

 

I dag fekk eg montert førersetet, så no er det berre bakseteryggen igjen. Deretter blir det bytte av alle dørsidene sånn at det blir konsistent "look".

 

Har ikkje fått tatt bilder, men det kjem etter kvart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fekk eg montert førersetet, så no er det berre bakseteryggen igjen. Deretter blir det bytte av alle dørsidene sånn at det blir konsistent "look".

 

Har ikkje fått tatt bilder, men det kjem etter kvart.

Ok, et par bilder etter at alle setene er på plass;

baksetet.JPG

forseter.JPG

 

Neste blir dørsidene, men før eg er i gang med det blir det full rens og behandling av alle setene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil Anders.

Jeg har montert S6 nedre dørlistene på min A6 og angrer ikke på det. Har også lakkert den helt ned.

Montert originalt sportunderstell, byttet ratt til 3 eiket. Invisterte også i LED baklykter fra tyskland. Ser faktisk meget bra ut :) Synes i allefall jeg.......

Bildene er fra før sportsunderstellet er montert.

Bilen er nå til salgt btw :)

E

DSC00266800x800.JPG

DSC00263800x800.JPG

P9300018800x800.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du byttet bakvisker til en nyere eller? Den modellen leveres vel ikke med den viskeren orginalt? Så bra ut iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny type visker kjøpte eg frå Vagparts.com. Litt trøblete å montere, men det går med litt fantasi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor fikk du fatt i rattet?

 

 

Hvis det er meg du spør så kjøpte jeg det på ebay.de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No blir det litt meir action i denne tråden etter laaaaang tids stillstand. Bilen har fått nye demparar og Eibach 30/30 senkefjører, samt ein del andre delar i understellet (bærearmar, styrekuler og litt anna). Hentar den i ettermiddag, og skal umiddelbart legge om til sommardekk (RS6 18").

 

Skal få lagt ut bilder, skal seie eg gledar meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var et kjapt mobilbilde, no blir det grundig vask utvending og innvending + polering...om vinteren berre ville gje seg i Bergen by, helsikes snø igjen i dag tidlig...

 

bilde.jpg

 

Veldig happy med jobben eg fekk gjort på Åsane Bilverksted. Skal eg regne med at det tar et par dagar for fjørene å "sette" seg??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fått lakka heilt ned i fronten og montert dei svarte lyktelistene under frontlyktene, skal få tatt et bilde av fronten etter kvart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil dette her, jeg syns du gjør de riktige tingene med den vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nokon som veit om det er mulig å få demontert krommet rundt vinduene slik at eg kan få lakka dette svart? Er det enkelt å få av og på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et nytt bilde etter vask + polering;

 

bilde (1).jpg

 

Lurer på å enten få lakka chromen rundt vindua i svart (matt), eller bytte takrails til børsta stål. I tillegg har eg tenkt å få lakka heilt ned under dørene og i bakfangeren, siden det er lakka heilt ned i frontfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

krommen rundt vinduene er poppet fast, så da må du evt. borre ut og poppe på nytt, tror ikke det er verdt den helvetes jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uvant å se en 4B uten kromlist under lykta. Gjorde at lykta ble smalere i høyden. Ble du fornøyd?

Ville lakka ringene også siden du er på krigsstien mot chromen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei veldig fornøgd med svarte lister under lyktene, siden eg har valgt den svarte grillen. Tenkte la ringane være chrome, men kanskje eg ombestemmer meg. Har kun chrome på listene rundt dørene og på lista på bagasjerommet... ser ut til at dei skal forbli chrome sjølv om eg kunne tenkt meg å gjort noko med det... (Takk for info om fester på vinduslistene Stian!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten Øiamo har gjort det omvendt av hva du har gjort. Helt riktig spør du meg ...

attachment.php?attachmentid=143002&d=127

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, fint det der.. syns i grunn A6 4B er en fin bil, som passar med mange ulike strategiar når det gjeld optikk. Personlig er eg ikkje storfan av speil i krom, men smaken er som kjent som baken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg veldig enig i. Ikke minst de kappene som en bare limer på utsiden. Ekte S-speil i børsta alu er et par hakk flottere : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.