Hvor kjøpe 18" vinterdekk billigst?

Anbefalte innlegg

Har planer om åsette vinterdekk på 18" RS6 hjula mine!

 

Hvor får jeg bra dekk billigst??

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om åsette vinterdekk på 18" RS6 hjula mine!

 

Hvor får jeg bra dekk billigst??

 

Jørn

 

Henger meg på, hvor? Skal ha 18 " vinterdekk selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biligst. vile vel ikke gåt får biligst på viterdekk da. nokia og conti er jo bra men kan jo sikkert vargjere litt på prisen på dem rundt også. men vil ikke abefale noe biligmerker men er vel ikke sikert dem har viterdekk i den dimen heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg 224.40.18 Yokohama.

 

Valget sto mellom Nokian RSI eller Yokohama Iceguard...

 

Prisene er nok ikke akkurat gunstig i denne dimensjonen, men jeg fikk de billig... (hvor, kan kansje den jeg kjøpte de hos si noe om)...

 

Men ska dere ha gode dekk er prisen som regel ikke under 7000,- fra forhandler...:)

 

Jeg gleder meg som en unge til vinteren nå:)

 

Christer på http://www.dekkskift.no har Nokian RSI...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart dekkonline.com. Men da må få lagt på dekkene et sted i tillegg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leiter også ette 18" vinterdekk.

 

Prøvde å ringe shariff i kanskje 20 min men seff inget svar.

 

Forøvrig så er jeg litt usikker på om ejg vil ha pigg eller piggfri. Jeg vil jo gjerne ha mest grep på snøen, ettersom jeg lever for å quattro sladde på snøen, og da gir jo piggdekk best score. Men igjen så kan det jo hende dekkene får litt hard medfart på motorveien og på tørra også og har ikke lyst til å kjøre piggfrie piggdekk etter 1 mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjøp piggdekk, en piruett så er de borte. Det kan jeg skrive under på.

Er forøvrig på jakt etter vinterdekk selv i 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest endel om dekk kode på vinter dekk og spes dekk fra tyskland! At de ikke burde ha så høy hastighets kode??

Hva er normalt for norske forhold da?

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest endel om dekk kode på vinter dekk og spes dekk fra tyskland! At de ikke burde ha så høy hastighets kode??

Hva er normalt for norske forhold da?

 

Jørn

 

Q-merket er vel det mest vanlige på vinterdekk i Norge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest endel om dekk kode på vinter dekk og spes dekk fra tyskland! At de ikke burde ha så høy hastighets kode??

Hva er normalt for norske forhold da?

 

Jørn

 

Mulig det er mange med Q kode, men du skal da ha noen dekk som funker også...

 

Kjøp billigs mulig= mange aha opplevelser...

 

Jeg tok opp en tråd om erfaringer på 18" og det var Nokian RI og Yokohama Iceguard som kom best ut av anbefalingene her inne hvertfall-

 

Lykke til med valget!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er mange med Q kode, men du skal da ha noen dekk som funker også...

 

Kjøp billigs mulig= mange aha opplevelser...

 

Jeg tok opp en tråd om erfaringer på 18" og det var Nokian RI og Yokohama Iceguard som kom best ut av anbefalingene her inne hvertfall-

 

Lykke til med valget!!

 

Takker!

 

Ser iallefall at Nokian WR får bra på tester.. Tyretest, og reifentest!

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

 

Ser iallefall at Nokian WR får bra på tester.. Tyretest, og reifentest!

 

Jørn

 

Oki, den testen ville jeg vært med på:)

 

Jeg har bare hørt negativt om WR, den er beregnet for Tysklands klima o.l. Men det betyr jo ikke at den er dårlig fordi jeg har hørt det.

 

Den er nok ikke beregnet for norske vinterveier hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha billige dekk så Går du for http://www.dekkonline.com

Jeg betalte 3900kr for 225/40-18 ferdig tilsendt helt hjem på gården:D

Det er billige, pluss at jeg har forhørt meg litt rundt å di piggfrie nankang dekkene er vist helt greie:)

Regner med at du ikke skal ha piggdekk.. haha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oxo hørt at de Nankang dekkene er bra iallefall til prisen å regne!

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg gjort litt research.

 

Mine følgende alternativer:

 

225/40-18 Nokian RSi - 8200kr hos shariff ferdig på felg.

 

235/40-18 Dunlop Winter Sport M3 - 7102kr (dekkonline) kun dekk. Denne får omtrent bare toppscore på alle testområder hos tyretest. På "grip on snow" så får den best av alle dekkene til dekkonline.com i 18" størrelse.

 

225/40-18 Nankang SV-1 Winter plus - 3784kr - Finner jeg ingen tester av så dette blir litt bingolotto

 

 

Men så kommer hodebryet. Jeg har 9" felg. Den går akurat utenfor hjulbuen på S4 slik at jeg må kjøre med litt strekk på dekkene. Derfor er jeg veldig usikker på hvordan dette blir seendes ut. Noen som har noen formening om 225 og 235 på 9" felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg kan tilby alle vacn medlemmer Nankang sv1 for kr kr 1200/stk inklusiv omlegg på felg. Disse dekkene er rimelig men ble rost i Motor dekktest 2005. Kjøp hos oss og du har et lokalt sted for eventuell reklamasjon. Dette kan du glemme dersom du kjøper fra f.eks. på nett. Du må jo betale for å sette dem på, ta dem av, sende til leverandøren, vente til dekka kommer tilbake også betale for omlegg på nytt. Hvorfor spare noen hundrelapper for alt dette? Du støtter også en Audi-entusiast...

 

Får inn disse dekkene neste uke.

 

Tim

Car Care Center(.no)

90913432

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgpakker med RS4-2/RS6/RS4 med 225/40-18 Nankang fra kr 8900.

Frakt innen Norge for kr 800.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg kan tilby alle vacn medlemmer Nankang sv1 for kr kr 1200/stk inklusiv omlegg på felg. Disse dekkene er rimelig men ble rost i Motor dekktest 2005. Kjøp hos oss og du har et lokalt sted for eventuell reklamasjon. Dette kan du glemme dersom du kjøper fra f.eks. på nett. Du må jo betale for å sette dem på, ta dem av, sende til leverandøren, vente til dekka kommer tilbake også betale for omlegg på nytt. Hvorfor spare noen hundrelapper for alt dette? Du støtter også en Audi-entusiast...

 

Får inn disse dekkene neste uke.

 

Tim

Car Care Center(.no)

90913432

 

 

Hvor mye skal du ha for bare dekkene uten omlegging på felg da?

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg kan tilby alle vacn medlemmer Nankang sv1 for kr kr 1200/stk inklusiv omlegg på felg. Disse dekkene er rimelig men ble rost i Motor dekktest 2005. Kjøp hos oss og du har et lokalt sted for eventuell reklamasjon. Dette kan du glemme dersom du kjøper fra f.eks. på nett. Du må jo betale for å sette dem på, ta dem av, sende til leverandøren, vente til dekka kommer tilbake også betale for omlegg på nytt. Hvorfor spare noen hundrelapper for alt dette? Du støtter også en Audi-entusiast...

 

Får inn disse dekkene neste uke.

 

Tim

Car Care Center(.no)

90913432

 

Felgpakker med RS4-2/RS6/RS4 med 225/40-18 Nankang fra kr 8900.

Frakt innen Norge for kr 800.

 

 

Dette skal legges ut under tilbud!

 

Har deres bedrift tilbud til medlemmene, kan dere legge disse ut der.

 

Skal ikke legges enkeltvis inne i tråder (som her)

 

Mvh

Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det no kurant dekkdimensjon til Audi A6 i 18"? Finner 245/40-18 som er riktig, men skulle gjerne gått ne til 225 bredde på vinterdekka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det no kurant dekkdimensjon til Audi A6 i 18"? Finner 245/40-18 som er riktig, men skulle gjerne gått ne til 225 bredde på vinterdekka.

 

Burde vel være greit det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble Nankang fra dekkonline på meg i vinter. 195 50 15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg kan tilby alle vacn medlemmer Nankang sv1 for kr kr 1200/stk inklusiv omlegg på felg. Disse dekkene er rimelig men ble rost i Motor dekktest 2005. Kjøp hos oss og du har et lokalt sted for eventuell reklamasjon. Dette kan du glemme dersom du kjøper fra f.eks. på nett. Du må jo betale for å sette dem på, ta dem av, sende til leverandøren, vente til dekka kommer tilbake også betale for omlegg på nytt. Hvorfor spare noen hundrelapper for alt dette? Du støtter også en Audi-entusiast...

 

Får inn disse dekkene neste uke.

 

Tim

Car Care Center(.no)

90913432

Veldig greit at du skriver hvor du holder til i Norge. Hammerfest eller Kristiansand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.