Østfold: lokallagscup, Go kart?

Anbefalte innlegg

Har nå ( etter laaang tid ), fått forhørt meg litt om hva som går og gjelder av priser for Go kart på Active Center på Lisleby.

 

 

Prisene varierer litt, avhengig av hvor mange vi blir, hvilket opplegg vi vil ha, og hvor lenge vi vil kjøre.

 

Det billigste alternativet om vi ikke blir så mange, er nok enkel drop in. Da koster det 150pr pers, pr heat, som da er på 9 min. Er vi 8 personer eller mer, koster det 120 pr.pers.

 

Deretter er det leie av hallen i 1 time, hvor vi må styre opplegget selv, og ikke minst, sørge for at ALLE får kjøre det de skal. Active Center stiller med flaggvakter og sørger for at reglement blir overholdt, men opplegget rundt kjøringa er opp til oss! Det koster 6900,- pr. time ( 7200,- i kjernetid** )

 

Siste alternativ, er Grand Prix. Her står Active Center for alt opplegg, sørger for at alle får kjøre oppvarmingsrunde + 2 heat, og evnt finale. Prisene varierer litt utfra antall personer, men starter på 5000,- ( 1o pers ). Også her er det litt dyrere i kjernetid**, 5300,- ( 10 pers ).

 

 

**Kjernetid = Man - Fred : 17 - 20 , Lørdag 16 - 19

 

 

Hva syns folket? Skal vi velge å leie hallen, eller gå for GP, MÅ det være bindende påmelding! Jeg kan alltids legge ut for regninga, men gidder ikke betale for folk som ikke møter.

 

 

Er det noen interesse for dette? Skal jeg ta kontakt igjen og avtale tid og opplegg? Hvis vi skal leie/velge GP, bør vi finne en dato som passer folk flest, deretter kjører jeg på en ny tråd med bindende påmelding. Velger vi bare drop in, så tar vi det jo bare når det passer. Det funker jo helt greit det også. 9 min på den banen skal vistnok være MER enn bra nok for de fleste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ryddet litt i denne tråden for å gjøre det litt enklere å få med seg info om når det er kjøring.

 

 

Neste kjøring er nå :

 

16. desember, oppmøte kl.18.00 på Toys og påmelding via SMS til meg : 95908816, så legger jeg ut hvem som melder interesse her!

 

 

 

 

Disse skal kjøre/har meldt seg på :

 

Alexander Stamsaas

Christoffer Thomassen

Knut-Richard Sjøvold

Ole Martin Aronsen

Alexander Sjøvold ( med forbehold )

Ole Henrik Larsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja folkens... er dere klare til å bli slått igjen snart, eller... :nana::nana::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja folkens... er dere klare til å bli slått igjen snart, eller... :nana::nana::nana:

 

 

Søndag da eller??

 

Møtes på Toys klokken 1800, venter i 15 min, så kjøre til Go-Cart'n..

 

Slått?? Kan jeg ikke huske? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg skal denne gangen prøve og ta en tur etter en strevsom høst og vinter med veeeldig mye jobbing!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ser man det! Det hadde vært hyggelig Kjell, lenge siden nå...

 

Jeg er klar som ett egg sjæl jeg! (krysse fingrene og håpe at ungene er friske...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg også får surret meg dit... Har en tendens til å glemme det : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg også får surret meg dit... Har en tendens til å glemme det : klø :

 

skal minne deg på det jeg. hvis ikke jeg glemmer det da...

 

 

du får minne meg på å minne deg på det : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag ja, får prøve på det : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møter nok opp rett på activ center...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møter nok opp rett på activ center...

 

For å tjuvtrene da eller ;) Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i tilfelle avhengig av skyss.. Kjører jo Voyager, og hva skjer med ALLE Voyagere? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i tilfelle avhengig av skyss.. Kjører jo Voyager, og hva skjer med ALLE Voyagere? :P

 

Tør jeg gjette girkasse? :o

 

Kan sitte på med meg Knut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh.. kan ikke i morra :(

 

Får ha den tilgode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjetta du det?? hehehe.. Seff er kassa gåen. Vet ikke hvor alvorlig enda, men ser ut til å bli en overhaling av kassa ja. Supert om jeg kan sitte på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sitte på med meg under løpet vettu Knut-Richard, så kanskje de andre har en sjangs også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sitte på med meg under løpet vettu Knut-Richard, så kanskje de andre har en sjangs også...

 

Jasså, du har blitt kjepphøy? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sitte på med meg under løpet vettu Knut-Richard, så kanskje de andre har en sjangs også...

 

Ja jeg syns han er litt kjepphøy sjøl jeg ettersom han slo meg sist med HELE 20 eller 30 tideler .....

ha ha ha...

Men idag skal jeg ikke slappe av så mye som sist .. he he :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja... det gikk jo som det måtte det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger du ut rundetidene i "rundetid tråden" da eller? Hvor mange ble dere idag forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ca 8 stk som møtte opp, men bare 4 som kjørte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i svarte..... her har jeg gått glipp av noe skjønner jeg: bh : når er neste løp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må følge med litt da vet du!! : haha :

Er vel den første søndagen i mars nå til helga! Så da er det vel noe kjøring da vil jeg tro!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.