Østfold: lokallagscup, Go kart?

Anbefalte innlegg

Ja, blir det noe kjøring i helga? Eller finne en annen dag som passer bedre.. ? Er det ikke litt dumt å ta det på samlingsdagen, egentlig? Ikke at det er som mange som møter opp der om dagen, men de få som kommer og ikke får med seg at det er kjøring, blir mest sannsynlig stående alene ( og kommer kanskje ikke igjen ).. Bare en tanke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok og kjører fra dere om det passer:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu, det var lenge siden! Moro om du blir med på en runde go kart du også Frank!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må vel si meg litt enig med Knut angående gokart kjøring på samlingsdagen, men på en annen måte er det jo kanskje greit og? Jeg er klar til søndagen hvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kjøre kl.19.00 istedenfor 18.00 da? På den måten kan vi jo slå sammen samlinga på Toys med gokart og få gjort så mange som mulig oppmerksomme på kjøringa også. Er jo fortsatt ikke noe i veien for at de som da ikke skal kjøre kan bli stående på Toys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig om at vi kanskje bør dra litt seinere fra toy's, så de som evnt kommer for første gang, "ser" hvor vi er! Og for de som kommer bare for å ta en liten prat, velger kanskje å ikke komme hvis det kun blir kjøring! Så er det hvertfall mulig å stikke en liten tur innom for de som ikke vil/kan kjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser tråden her har dødd ut litt. men hvordan er det med carting framover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.