Blir det vintertreff i Funäsdalen i 08? (Ja ! 1-3. Februar)

Anbefalte innlegg

Jeg drar sammen med et ikke medlem som eier hytta jeg skal bo på. Er det greit om han får prøve seg litt bak rattet eller må han være medlem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være greit at han prøver ett heat eller 2 i din bil hvis du er medlem og har betalt for å kjøre.

Nå sitter hvertfall jeg og spiser. Sekken er pakket og bilen står utenfor og bare venter på å begyne på turen. Så jeg drar om 1 time eller 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger til treffet?

Kjenner en som har 2 sett liggendes..Selges billig!

Merke er Pirelli,bra stand med ALLE piggene..16 toms

Kontakt Magnus på 92433081

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar fra Trondheim i morgen kl 09.00, scooter kl 13.00, d blir bra...

Syns det er bare bra at Gatebil.no kommer jeg, setter litt farge på banen: smil : + at vi sikkert får et par sider i Gatebil Magazine, noe som får promotert klubben på en positiv måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sagt noe om oppmøte og førermøte på lørdags morgen for dagsturfolket? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjem nå og glaner litt fra sidelinja på lørdag jeg da! når pleier det å være mest action da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står klar med full tank for første gang, hjelmen funnet frem, pengeboka ligger og gruer seg.

Alt er klart for en konge helg!

Bruk vett! Ligg bredt =) ,,,,,,,,, ( på banen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sagt noe om oppmøte og førermøte på lørdags morgen for dagsturfolket? :)

Ja, hadde vært litt kjekt med litt info angående førermøte, tider o.l på "slutten" av tråden!?

Eller står det en plass i tråden?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig bilen på vegen og jeg kan begynne pakke!

For en lang uke med skruing!

Reiser fra porsgunn ca kl 07 og skal møte noen ved gardermoen i 10 tiden.

Vi sees gutta!

Hilsen en som er bedre til og drikke pils enn til og kjøre på isen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig bilen på vegen og jeg kan begynne pakke!

For en lang uke med skruing!

Reiser fra porsgunn ca kl 07 og skal møte noen ved gardermoen i 10 tiden.

Vi sees gutta!

Hilsen en som er bedre til og drikke pils enn til og kjøre på isen....

Da er vi kanskje 2 :P

Er bedre til og drikke enn og kjøre på is jeg også så :P

Er det noen som tar med verktøy? Har 1 stk slange fra turbo som jeg skulle ha byttet,men fikk den i sta så orker ikke begynne og skru nå, pluss at jeg kanskje knoter mer enn og skru :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da setter man utfor straks! Kjør pent folkens!

Vi snakkes ! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vente på at biln ska bli færdi æ :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter nu och tittar ut genom mitt köksfönster över banan som jag inte skall få köra på... : bh :

Det var ju att clubben hade just isträffen i Funäsdalen som gjorde att jag ville bli medlem, sedan så är felet mitt att jag aldrig har lyckats pricka träffdatumena med mitt Audi ägande....

Jag blir inte direkt glad när man läser att "vissa" skall få köra med andra märken...och att det tidigare år har körts med Porsche, Seat, Bmw (tydligen en instruktör) men en betalande medlem skall inte få köra med annat märke än Vw/Audi...

Antar då att "vissa" har ställt frågan till medlemmarna så som jag gjort i tråden, jag förstår inte igentligen vart problemet ligger... är väl jag som är medlem och inte mina bilar eller hur är det??

(Jag har tycker inte heller att jag har sett någon som skrivit att de inte tycker att det är okej)

/Lars-O.

Klippet fra forsiden:

"Kjøring med Mitsubishi Evo

Henrik Frisak fra Gatebil.no vil kjøre med sin Mitsubishi Evo på isbanen i Funäsdalen, noe Gatebil betaler med å ordne tauing av fastkjørte biler."

Lars-Ola får ta med seg en gammel Pajero eller Lada niva og stille til disposisjon.

Lærte dere ikke av suksessen med å bruke traktorer i fjor da?? Gikk mye raskere og de fikk deg jo løss samma hvor langt oppi kanten man var plassert. Og i tilleg så kjørte de på tvers over bana og ikke rundt hele hver gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg, Kurt Lundquist,Anders Lillejordet og Anders Lunde på plass på hotellet :)

Fint hotell med internett med i prisen :D

Mye snø,fin tur oppover, Kurt fikk fronten full av is og snø så den fjusket fordi den ikke fikk luft.

Og du Lars-Ola hvis du kommer i morra og spør noen av de som er sjefer så får du enten ja eller nei.. er jo en annen Evo som skal kjøre, så hvorfor ikke 2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon så har ikke Henrik med seg Evo, han stiller med tauebil til glede for oss alle.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent her... da er jeg å auda`n på plass:)

Sjer det noe i kveld her oppe tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer mer enn nok :P

Maten er spist og drikke begynt og drikkes ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får kose dere der oppe i gla'-forholdene. Så får vi med kaputt quattro heller prioritere å forberede sommersesongen;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gleder oss som unger til treffet alle sammen. Isbanekjøring, sosialt samvær, noen øl og juging - livet er herlig dere!

men....

en liten anmodning til ettertanke. Det var helt på nippet at det ble noe treff i år. Grunnen var fyll og hærverk på Hotell Funäsdalen i fjor. Hotellet ville ikke ha oss som gjester igjen, men vi fikk det til dersom vi hadde vakter. Dette til tross for at de fikk erstattet det som ble ødelagt - fysisk. Alt ubehag, misfornøyde andre gjester etc. ble ikke erstattet og kan ikke ertattes med penger.

Jeg regner med at alle passer på hverandre slik at vi ikke ødelegger for oss selv i år.

Politiet har helikopter i Funäs med sykepleier ombord som tar blodprøver på scooterførere og bilførere. Sist helg tok de flere nordmenn for fyllekjøring. La oss skille mellom drikking og kjøring.

Jeg håper at alle og enhver er bevisste på at de representerer klubben i Funäs og ikke ødelegger for treff i 2009. Pass på kameraten din også!

OK, det var alt fra gammer'n - la oss kose oss!

Ja skal bli intressant å se på søndag hvor mye som ble herpa og hvor mange som ble tatt for fyllekjøring : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg ikke tok sjangsen på 120 mil t/r med gammal AvNat kan jeg, sammen med de som tar pause fra gnikking på sommerprosjektene, følge litt med på webkamera til Lars Ola Larsson - dere er observert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halvtime til jeg skytes ut fra tynset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens.

Det var en ok tur fra Alvdal til Sverige. Kom til der vi mente banen var ingen til stede kl 10.

Men så fik vi se det skjedde noe i andre enden av sjøen, manko på skilting til disse treffene synes jeg.

Mye moro kjøring, ble noe filming og bilder. fikk også en god "måke snø" lekksjon av Ørjan og roger,

Nok et bra treff. Lykke til søndag de som er der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi akkurat hjemme fra Funesdalen...bilen ble stående på siden i år, men sykt my bra satsing fra gutta på banen...

Treffet var flyttet litt rundt "dammen" ja, men så lenge treffet skulle arrangeres på vannet, så var det vel ikke så vanskelig å finne bilene...

Bodde på Eriksgården i år, meget bra hotell med bra nattklubb og god mat.

Får takke for en bra gjennomført og kald (24- i dag) helg.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.