Blir det vintertreff i Funäsdalen i 08? (Ja ! 1-3. Februar)

Anbefalte innlegg

Jeg og Roger K reiser lørdag morgen fra Alvdal, over Røros og til Funesdalen. Reiser ca kl 8. lørdag.

 

Er det flere som kommer denne veien lørdag???: rolleyes

 

Dette blir knall bra som vanlig.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Roger K reiser lørdag morgen fra Alvdal, over Røros og til Funesdalen. Reiser ca kl 8. lørdag.

 

Er det flere som kommer denne veien lørdag???: rolleyes

 

Dette blir knall bra som vanlig.: rock :

 

Skal være på Kvikne fra tirsdag til søndag, og tenkte å ta en dagstur på lørdag, faktisk! Men fader, så tidlig vi må opp og fore sauene, i så fall...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være på Kvikne fra tirsdag til søndag, og tenkte å ta en dagstur på lørdag, faktisk! Men fader, så tidlig vi må opp og fore sauene, i så fall...: rolleyes

 

Tror det begynner kl 10 lørdag og etter det jeg hører er det jævelig glatt over. derfor reiser vi ca kl 8.

Når hadde du tenkt deg over? det blir dagstur på oss også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det begynner kl 10 lørdag og etter det jeg hører er det jævelig glatt over. derfor reiser vi ca kl 8.

Når hadde du tenkt deg over? det blir dagstur på oss også.

 

Får prøve å reise i 7-tia jeg da:p Bruker vel ca. 45 min. lenger enn dere.

Glatt? Har du ikke quattro, altså? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å reise i 7-tia jeg da:p Bruker vel ca. 45 min. lenger enn dere.

Glatt? Har du ikke quattro, altså? : rolleyes

 

Jo, men det er ok å kjøre pent føste turen, skal hente den fredag-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok. Men jeg gir ingen garanti for at jeg kommer meg til Tynset til i 8-tia, og blir uten internett på Kvikne, så jeg og fruen får vel bare kjøre eget løp. Vært greit å kjøre sammen med noen, men vanskelig å avtale... Treffer da alle borti der uansett: rolleyes

 

EDIT: send meg gjerne en SMS når dere reiser fra Alvdal, så ser jeg hvordan jeg ligger an i løypa:)

Tlf: 48 24 70 11

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov til å kjøre med prøveskilt?

 

Dette lurer en av oss på også...... åssen er det med det? og kan du bruke norske prøve skilt i sverige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 3 stk biler som kommer herifra, dette skal bli morro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nevnt noen få linjer om en deltakeravgift, kan vel være greit å opplyse om hvor mye den er på..? ;) Er vel ikke barebare å hoste opp norske kontanter på andre sida av grensa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det vel 200 for 1 dag og 300 for 2 dager på banen i fjord.

 

Ikke noe problem med penger da de tar begge deler. Det går også ann å ta ut penger på hotellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas har vel kanskje med kortterminalen også.. Eller funker den ikke over grensa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov til å kjøre med prøveskilt?

 

Så vidt jeg vet er det ikke lov å kjøre med norske prøveskilter i sverige.

Hvis dette skulle være lov så godtar vi det, men vi vil avise biler med prøveskilt vi ikke finner tilfredstillende på en eller annen måte.

 

Beklager sent svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistreprøveskilt er gyldige i Norden (Norge, Sverige, Finnland og Danmark).

 

Merkelig nok er ikke "sladding" et av alternativene man kan velge på kjøreseddelen når man skal fylle ut kjøringens formål:D..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er det ikke lov å kjøre med norske prøveskilter i sverige.

Hvis dette skulle være lov så godtar vi det, men vi vil avise biler med prøveskilt vi ikke finner tilfredstillende på en eller annen måte.

 

Beklager sent svar

 

Klistreprøveskilt er gyldige i Norden (Norge, Sverige, Finnland og Danmark).

 

Merkelig nok er ikke "sladding" et av alternativene man kan velge på kjøreseddelen når man skal fylle ut kjøringens formål:D..

 

Du kom meg i forkjøpet ja...

 

Prøveskilter gjelder for hele norden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gleder oss som unger til treffet alle sammen. Isbanekjøring, sosialt samvær, noen øl og juging - livet er herlig dere!

men....

en liten anmodning til ettertanke. Det var helt på nippet at det ble noe treff i år. Grunnen var fyll og hærverk på Hotell Funäsdalen i fjor. Hotellet ville ikke ha oss som gjester igjen, men vi fikk det til dersom vi hadde vakter. Dette til tross for at de fikk erstattet det som ble ødelagt - fysisk. Alt ubehag, misfornøyde andre gjester etc. ble ikke erstattet og kan ikke ertattes med penger.

Jeg regner med at alle passer på hverandre slik at vi ikke ødelegger for oss selv i år.

 

Politiet har helikopter i Funäs med sykepleier ombord som tar blodprøver på scooterførere og bilførere. Sist helg tok de flere nordmenn for fyllekjøring. La oss skille mellom drikking og kjøring.

 

Jeg håper at alle og enhver er bevisste på at de representerer klubben i Funäs og ikke ødelegger for treff i 2009. Pass på kameraten din også!

 

OK, det var alt fra gammer'n - la oss kose oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med gammer`n som han selv kalte seg!

 

La oss kose oss! Jeg gleder meg til mitt første vintertreff! Det blir helt konge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå på er!

 

Jag kommer att åka ner till Funäsdalen för 3.e året... men tyvärr så har jag ingen körbar Audi att köra med, hade varit riktigt roligt att prova på, vad säger ni andra club medlemmar om att jag skulle vilja köra med En Mitsubishi Evo 6.a?.. skulle det vara okej för er??

 

Mvh Lars-Ola.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det stille gitt. Som regel er medlemmene mer en villig til å diskutere om andre merker får lov å kjøre på våre treff men når ett medlem spør hva folk synes blir det dødt.

 

Er generelt stille i denne tråden også til å være rett før vintertreffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha det gøy på treff i år!!! Og om ikke ting har endra seg så tror jeg du bare kan sette igjen Evo'en hjemme Lars-Ola. Slipper nok ikke utpå der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha det gøy på treff i år!!! Og om ikke ting har endra seg så tror jeg du bare kan sette igjen Evo'en hjemme Lars-Ola. Slipper nok ikke utpå der

 

Er vel bare et spørsmål om hvor mye man er villig til å betale...eller ordne en "deal" på annen måte..: rolleyes

 

Klippet fra forsiden:

"Kjøring med Mitsubishi Evo

Henrik Frisak fra Gatebil.no vil kjøre med sin Mitsubishi Evo på isbanen i Funäsdalen, noe Gatebil betaler med å ordne tauing av fastkjørte biler."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at han ikke får kjøre er jo fordi medlemmene her på forumet ikke vil ha andre biler på være treff. Det er ikke vi som setter begrensninger på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare et spørsmål om hvor mye man er villig til å betale...eller ordne en "deal" på annen måte..: rolleyes

 

Klippet fra forsiden:

"Kjøring med Mitsubishi Evo

Henrik Frisak fra Gatebil.no vil kjøre med sin Mitsubishi Evo på isbanen i Funäsdalen, noe Gatebil betaler med å ordne tauing av fastkjørte biler."

 

Lars-Ola får ta med seg en gammel Pajero eller Lada niva og stille til disposisjon.

Lærte dere ikke av suksessen med å bruke traktorer i fjor da?? Gikk mye raskere og de fikk deg jo løss samma hvor langt oppi kanten man var plassert. Og i tilleg så kjørte de på tvers over bana og ikke rundt hele hver gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ready to race!!

Reiser fra Ålesund imorra kl 08.00 ;)

 

Meget imponerende skriving "gammern" : ja :

Enig i det du skriver!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Hamar i morra mellom 10-12 :P

Fått høre to tider så jeg er klar før det :)

Da sees vi i funåsdalen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.