Blir det vintertreff i Funäsdalen i 08? (Ja ! 1-3. Februar)

Anbefalte innlegg

Det blir vintertreff i Funäsdalen denne vinteren også. : vinke :

 

 

Dette avklarte vi på gårsdagens styremøte. Datoer, overnatting og andre detaljer jobbes det fortsatt med, så det vil etterhvert komme egen info når det nærmer seg. Men det blir sannsynligvis i samme periode som tidligere år. (1. halvdel av Februar)

 

 

Vi gleder oss :)

 

Hovedstyret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vintertreff i Funäsdalen denne vinteren også. : vinke :

 

Vi gleder oss :)

 

Hovedstyret.

 

YES!!! : ja :

Bare ett ønske der.. Bredere bane ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES!!! : ja :

Bare ett ønske der.. Bredere bane ;)

 

Mvh

 

å mindre vind!!:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å mindre vind!!:o

 

Ja, ok da! Å litt kaldere vær å sol : smil :

Men tenkte på det som faktisk kan gjøres noe med!

Vår herre er ikke like lett å ha med å gjør :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Dette høres spennede ut. Men hvordan er det å kjøre på slik treff? Er det noe oppdeling i klasser etter biler/ferdigheter på sjåfører. Har ikke været på isbanekjøring tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som på asfalt kjøring. Slippes ut med godt mellomrom og de som kommer baktra har ansvaret for at forbikjøring foregår sikkert. Ingen klasser eller inndelinger. Eneste som kan skje er at på første dag kan det hende det blir eget is pigg heat for å fjerne hardpakket snø så vi kommer oss ned på isen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

idioter som herjer på hoteller trenger vi vel heller ikke denne gangen.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper banen blir bred og fin i år, synes den var grei sist, men ble mye togkjøring på slutten av helgen, det værste var imidlertid de scootersporene som gav hopp på tvers av traseen, alle pynteringenei dashen løsnet hos meg (ebay drit som skulle være så bra hehe).

 

Har forresten 18stk 16" Pirelli fjorårs ispiggdekk til salgs om noen trenger : rolleyes

 

mvh magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta var gode nyheter : rock :

Bare et lite innspill på bana.. Den svingen som var i nordenden kan godt være laget som en hårnålsving. Uten ispigg så var den svingen umulig å ta i i en sladd. Gjerne litt bredere bane i den type svinger. Utover det syns jeg at bana var grei i fjor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra!! Stein klar alt no :D selv med mangel på bil å viten om jeg har fri :P

 

Men prøv å få de med traktor til å stille som slepe mannskap hele helgen da :) Gikk litt fortere enn en stor bil med lavprofil piggfrie dekk :P Å få samlet alle på et hotell så det blir litt mer sosialt å mindre klager på bråk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående ispigg: Er det krav til bur i bilen hvis man kjører med ispigg??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående ispigg: Er det krav til bur i bilen hvis man kjører med ispigg??

 

nei.. bare å kjøre men kan fort bli skummelt om de huker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lov med fremhjulstrekk og 115 hk?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lov med fremhjulstrekk og 115 hk?:P

 

kan ikke tenke meg det er noe problem nei:)

bare du ikke setter deg fast da: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det kommer inn forslag. Bredere bane er formidlet, vil også si at banen var bredere i fjor enn året før men p.g.a. sterk vind var det vanskelig å holde banen oppe til tider. Bredere bane er blitt lovet så vi får håpe ikke det blir mye vind men kaldt og sol hadde vært ideelt.

Å få plass til alle på ett hotell blir dessverre vanskelig da ingen av hotellene klarer å ta alle sammen.

Men de holder på å bygge ut hotellene men dessverre ikke tidsnok til vi kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjører med det en har.. Har det like morro som alle andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en liten pekefinger er vel kanskje på sin plass: Begrense alkoholkonsumet noe sånn at ikke historien fra tidligere gjentar seg med klager på bråk, hærverk på rom og generell bajas-oppførsel. Om man vet at man blir slik om man drikker, la minst en sixpack, spritflaske eller drink være igjen på butikken, polet eller i baren.. ;)

 

Hadde jo vært kjekt for alle å ikke fremstå som en gjeng 10. klassinger på heisatur, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobbet folkens...

 

Gleder meg til treffet! Vært greit å sluppet "togsporet" på banen ja...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en liten pekefinger er vel kanskje på sin plass: Begrense alkoholkonsumet noe sånn at ikke historien fra tidligere gjentar seg med klager på bråk, hærverk på rom og generell bajas-oppførsel. Om man vet at man blir slik om man drikker, la minst en sixpack, spritflaske eller drink være igjen på butikken, polet eller i baren.. ;)

 

Hadde jo vært kjekt for alle å ikke fremstå som en gjeng 10. klassinger på heisatur, eller?

Noen tåler rett å slett ikke å drikke et par øl uten å bli helt fjortis. Burde kanskje vært noe vakter ifra klubben som holder litt øye med ting og tang ?? Burde være totalt unødvendig....men kan virke som om det trengs : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glerder meg sykt til dette...

Håper det blir like bra som årene før.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut noe mer her ang dato å slikt?!? satser på dere tar det en dato jeg er hjemme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar uansett dato : vinke :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg gleder meg!

 

BREIERE BANE DENNE GANGEN !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dit også!:) skulle hatt en egnet bil, men blir vel i hovedsak tilskuer iår. Fant ut at en slektning har ei hytte like ved der det skjer, og da går det ikke an å la være! går bare å venter på dato...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.