Oslo: Pizza og øl på Peppes v/Stortinget Lørdag 29.09.07 (BORD BESTILT!)

Pizza og øl fredag eller lørdag?  

20 stemmer

  1. 1. Pizza og øl fredag eller lørdag?

    • Fredag 28.09..07
      6
    • Lørdag 29.09.07
      7
    • Begge dager passer for meg!
      7


Anbefalte innlegg

hold meg oppdatert på sjåfør situasjon da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen hørt/sett noe til Kenneth J.?

Evt har nr hans... ta det på PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltids plass på lierskogen vettu... men litt stress å komme seg hjem av og til... Mulig Mikkel hadde sjåffis ut her i natt:)

 

Det spørs litt når folket skal hjem, eller når jeg skal hjem! Men det finner man ut!

Jag har mina kontakter :cool::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe jeg burde vite rimelig fort :P Men regner nok med at jeg får stå over denne gang. klar neste runde ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjem skal jeg jo uansett.. planen er hvis det ikke er sjåfør tilgjengelig : Nattbuss til asker( 0335)og taxi hjem (130 spenn bare) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen å det regner da.. Men.. JEG SKAL PÅ PEPPES!!! Shortsen er litt usikker pga det våte været, men vi får se :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen å det regner da.. Men.. JEG SKAL PÅ PEPPES!!! Shortsen er litt usikker pga det våte været, men vi får se :D

 

Du kan jo bare ha en stillongs under...? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen å det regner da.. Men.. JEG SKAL PÅ PEPPES!!! Shortsen er litt usikker pga det våte været, men vi får se :D

 

Ja hør nå. Nå kommer unnskyldningene. kvakk kvakk kvakk:):nana:

 

Jeg som har gledet meg til å se deg stå og danse på Friday's i short :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jejeje... Det ble en del (20+) mugger og 6 pizzaer på Peppes før turen endte opp på John's bar!

 

Jeg får bare takke for en hyggelig kveld / natt igjen "som vanlig".

Og i tillegg må jeg si det var hyggelig å se og bli kjent med en del nye mennesker i klubben.

 

En spesiell takk går til Mikkel og kjærsten Trine Lise som kjøre meg mer eller mindre til døren!

(PS Gry håper det løser seg med "dansken" ;))

 

2xPS: Jeg er mektig redd for alle bildene som ble tatt i løpet av kvelden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle som stilte opp i kveld :) Jeg vet nå godt hvordan en "landarbeidende" bergenser høres ut ;) (har mange bergensere som kollegaer ombord på Magic, men....)

 

This was FUN!

 

....takk for skyssen, Trine Lise og Mikkel:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2xPS: Jeg er mektig redd for alle bildene som ble tatt i løpet av kvelden...

 

Moahahahahaha. Jobber med saken. Kommer snart: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her... Men tre av batteriene til kameraet ligger nok igjen i et hjørne på John's..

Responstid på undertegnede nuh er omvendt proporsjonal med drikketempo i går kveld: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho.. Mye bilder ja Knut-Erik.. Men er du våken så tidlig a? :P .. Ole likte veldi godt disse lampene som hang der :P

 

Får takke for en hyggelig kveld da folks! Selvom jeg missa pizza'n.. :o

 

Såvidt jeg hørte ble det 25mugger vel Stein Ove? : haha : Men Jan juksa, han hadde jo konsumert en god del før han kom:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :: rock : bra den kvelden der.. Men for noen idag var det vel mere som :shf: ...

 

Gry, var det noe du ikke la igjen på byen igår? :tilber:

 

og Knut-Erik.. Kongemongo på flere av de bildene.. Synd du ikke fikk noen bilder av shortsen da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan jeg sitte og irritere meg som F at jeg ikke fikk vært med. Men ble ut på byen her i Hamar og hadde nach til kl seks i dag morges. så noget morro hadde man det da. akkurat kommet meg ut av senga for å si det slik :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en knallbra kveld, har en litt tung dag i dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MUAHAHAHAHA!!!! Sånn er det vettu med fyll og faenskap.. Lite livstegn fra Gry og resten her idag også..

 

:evil::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for turen hjem i går foresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :: rock : bra den kvelden der.. Men for noen idag var det vel mere som :shf: ...

Gry, var det noe du ikke la igjen på byen igår? :tilber:

og Knut-Erik.. Kongemongo på flere av de bildene.. Synd du ikke fikk noen bilder av shortsen da..

 

MUAHAHAHAHA!!!! Sånn er det vettu med fyll og faenskap.. Lite livstegn fra Gry og resten her idag også..

:evil:

 

Det var da voldsomt da....? ;)

 

Jeg må understreke at disse pipene her kommer fra en shortskledd BRUSdrikker :nana:

 

...og hva annet enn batterier og penger la jeg igjen på byn i går? Hmm, vettet kanskje? Hodet virker hvertfall ikke som det skal i dag : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe.. kan pipe jeg vettu, fordi jeg har slik en pubmuskel som er 6-7 ganger større en din :D

 

Knut-erik: Bare hyggelig det vettu. Åssen er handa du tryna på i natt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt fin. Litt små stiv men ikke noe problem. Kommer det bilder snart eller Gry?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.