Oslo: Pizza og øl på Peppes v/Stortinget Lørdag 29.09.07 (BORD BESTILT!)

Pizza og øl fredag eller lørdag?  

20 stemmer

  1. 1. Pizza og øl fredag eller lørdag?

    • Fredag 28.09..07
      6
    • Lørdag 29.09.07
      7
    • Begge dager passer for meg!
      7


Anbefalte innlegg

Bare jeg orker å lete frem noen batterier fra kaoset her (oppussing/maling/pappesker/latskap) blir det nok bilder etterhvert ja. Aktivitetsnivået er ikke spesielt høyt i dag, skulle vel gjort som Thomas og drukket mer brus!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe.. Du skulle nok tatt tilbudet om å campe her ja.. kortere vei, og jeg kunne hjulpet deg med å få ut bildene vettu :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :: rock :: rock ::glad::glad::glad::full: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. BRA BILDER

 

NÅR ER NESTE GANG?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :: rock :: rock ::glad::glad::glad::full: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. BRA BILDER

 

NÅR ER NESTE GANG?????

 

Får høre med Jan :P:venner::full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste blir vel VACN julebord tenker jeg meg. Så 2 måneder og noen dager ca til neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dette tok rimelig bra av ja :)

 

Kansje man skulle lagt julehandelen til et eventuelt julebord... (dersom et par sogninger får lov å være med)

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dette tok rimelig bra av ja :)

 

Kansje man skulle lagt julehandelen til et eventuelt julebord... (dersom et par sogninger får lov å være med)

 

Tom Rune

 

Tror ikke det er noe problem :)

 

Det blei bra med liv og allsang på Johns hvertfall :P

 

Selvom min lave alder i forhold til de andre gjorde så jeg ikke kunne alle sangene :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo ikke synge, men pga lydnivået på både Peppes og John's var stemmen i ferd med å svikte. :D

(Som vanlig ser jeg noget beruset og sliten ut på bildene. Ikke var jeg bakfull dagen der på heller, og ei blir jeg nok aldri fotogen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.