#176 Skrevet Februar 17, 2008 Doh!! Er nok på jobb i Arendal:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Februar 17, 2008 Vi kommer nok en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Februar 17, 2008 Skal vel ikke se bort ifra at jeg og Ståle kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Februar 17, 2008 Skal vel ikke se bort ifra at jeg og Ståle kommer også Med en ekstra frontfanger også da siden du ikke svarer sms;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Februar 17, 2008 Ser ut til at jeg tar turen med ny bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Februar 17, 2008 Må muligens ha skruhjelp i morgen, men skal se om ikke jeg finner veien etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Februar 17, 2008 Må muligens ha skruhjelp i morgen, men skal se om ikke jeg finner veien etterpå Hva trenger du hjelp til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Februar 17, 2008 Hva trenger du hjelp til da? Skal bytte hjullager på begge sider bak.. EU-kontroll tirsdag morgen så klart Er jeg heldig kommer begge lagerne på jobben i morgen, ellers får jeg ta mangellappen og fikse det i etterkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Februar 17, 2008 Det er litt mer jobb enn at vi kunne gjordt det i sandvika. trenger litt spes verktøy for denne jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Februar 17, 2008 Skal bytte hjullager på begge sider bak.. EU-kontroll tirsdag morgen så klart Er jeg heldig kommer begge lagerne på jobben i morgen, ellers får jeg ta mangellappen og fikse det i etterkant Da hadde jeg tatt mangelappen sånn at jeg kunne spist sammen med fellessakpet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Februar 17, 2008 Det er litt mer jobb enn at vi kunne gjordt det i sandvika. trenger litt spes verktøy for denne jobben. Spurte i den tråden her, men har fortsatt ikke fått svar på hva verktøy jeg trenger Men ser at fastnøklene til biltema er 12-kantet, så skal ta med meg mutteren og se om jeg finner en fastnøkkel som passer Ellers har det muligens kommet nye forlykter til meg, så vi finner nok noe å skru uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Februar 17, 2008 Tar med kamera og stativ imorgen. Er verdens største amatør i fotografering men skal gjøre mitt beste så bare å vaske bilene før dere kommer også Håper jeg finner veien ned dit bare, hadde en avtale med Per-Kristian ned dit men har ikke hørt noe. Så ender vel med å ringe Ørjan Håper det er litt ekko der så kan man blåse litt med snurra på vei inn *Briefe gutten* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Februar 17, 2008 det er vel 12 kant 30 mm pipe som passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Februar 17, 2008 Noen som har VAG-COM som kommer i morgen? Jeg skulle hatt en liten sjekk av ladetrykket på TTen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Februar 18, 2008 Vi får dra med oss bjørn da, han har jo vag-com. Noen som skulle dit i morgen som trenger lift? Eller ordna det seg? Sees i morgen iaf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Februar 18, 2008 Jeg trenger middag så jeg kommer med "2 ukers rush trafikk patina" på A6`en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Februar 18, 2008 satse på å komme idag også, om jeg finner frem i sandvika. evt et tlf eg kan ringe vis eg kjøre meg fast ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Februar 18, 2008 Ikke noe problem. Du kan godt ringe meg. tlf 90979307 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Februar 18, 2008 satse på å komme idag også, om jeg finner frem i sandvika. evt et tlf eg kan ringe vis eg kjøre meg fast ? Se vedlegg, rød X markerer både innkjøring til Burger King og undergrundsparkering (parkering på nederste plan, lengst bort fra nedkjøring er enklest) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Februar 18, 2008 kor lang tid må eg beregna ifra nordstrand ?? noen som kjøre tilnærma samme rute ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Februar 18, 2008 Bruker ca 10-15min til Vika fra Sandvika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Februar 18, 2008 kor lang tid må eg beregna ifra nordstrand ?? noen som kjøre tilnærma samme rute ? Jeg kjører fra lysaker da, så noe av samme ruten kjører jeg. Det er bare å legge seg helt til høyre når du skal ta av der det står Hønefoss og greier i Sandvika. Hold helt til høyre når du svinger av, så kommer du rett inn i ei rundkjøring. Ta til venstre i denne. Kjør til neste rundkjøring og ta til venstre her også, så kommer du rett til nedkjøringen i P-huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Februar 18, 2008 Hvis noen for gøy vil være med er vi 4 biler som møter på Shell Lørenskog ved macern (Sommer møteplass) 1800 og kjører videre til Sandvika derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Februar 18, 2008 Hvis noen for gøy vil være med er vi 4 biler som møter på Shell Lørenskog ved macern (Sommer møteplass) 1800 og kjører videre til Sandvika derfra Jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Februar 18, 2008 Med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...