Oslo: Treffplan for høsten 07 / vinteren 08

Anbefalte innlegg

Mandag om 2 uker i Sandvika. Nederst i det nye parkeringshuset

 

Ah, lenge til jo:p Men, takk skal du ha: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag om 2 uker i Sandvika. Nederst i det nye parkeringshuset

 

typisk. da er jeg ikke hjemme:( men jeg kommer den 17.3 med nylakkert bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første innlegg er oppdatert. De to siste møtene på Frognerstranda flyttes til Sandvika da tilbakemeldingene fra de som møtte der var så pass gode og forholdene for et treff på denne tiden av året er bedre i Sandvika og på Hjortneskaia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tok du ikke turen inn også da?

 

Hadde igrunn ikke tid:) men neste gang;) må ha meg noen skiltplater og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige Sandvika treff stod jeg og Thomas Lagsen, ned i p-huset fra ca. 19.10 til 20.00 uten å se en kjeft mulig 1 eller 2 klubb biler. Kom ned igjen en tur rett før 21, da stod det jo mange der. Kommer ikke folk før 2 timer etter avtalt tid eller hva hva var greia?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige Sandvika treff stod jeg og Thomas Lagsen, ned i p-huset fra ca. 19.10 til 20.00 uten å se en kjeft mulig 1 eller 2 klubb biler. Kom ned igjen en tur rett før 21, da stod det jo mange der. Kommer ikke folk før 2 timer etter avtalt tid eller hva hva var greia?:P

 

Kl 19 gikk vi som nevnt flere steder her på Burger King for og spise;) Er vanlig det og alltid begynne med mat for så stå og prate litt ved bilene etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare finne oppmøte kl 19.00. Vis spiser på BK. Men det er greit, da vet jeg hvertfall det til neste gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pleier gjerne å være på plass 10-15 minutter før, står og skravler litt for å gå og spise når klokken er 19 : ja : Og så står vi og skravler igjen etter vi har spist :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei det var noen som tok bilder på mandag. Blir de lagt ut eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei det var noen som tok bilder på mandag. Blir de lagt ut eller?

 

du har ikke tilfeldig vis kjøpt deg en sort s4 stasjonsvogn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo fant en som falt i smak og nå står den i garasjen. Hvordan det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er ute og kjører innimellom i Oslo sentrum som kan svinge innom Frognerstranda Kro iblant og se etter om AvNat`en min fortsatt er like hel? Står rett utenfor selve kroa og er litt vanskelig å observere fra båten når denne ligger til kai.

Mørkblå, småskabbete og slapseføreskitten AX-registrert, med VACN-skiltplate bak og dekal i venstre siderute bak. Ooog - Kenny fra South Park hengende i høyre siderute bak :P You can`t miss it :)

 

På forhånd takk!!

Gry

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser den hver dag på vei til jobb, tenkte det var den nye bilen din. har sett att s3 en stod der, og så plutselig sto den der... ser strøken ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Er meget fornøyd. Det er sambo som bruker den på jobben. Ja foreløpig er det ikke en eneste bulk eller ripe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok noen bilder på mandagen som var nå. Men blei lite ut av dem. mørke møkkete og uskarpe bilder. Men fikk et av S4'en din i front som mulig er noe. Kan se hvordan det ble så kan jeg legge det ut hvis det er noe å samle på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok noen bilder på mandagen som var nå. Men blei lite ut av dem. mørke møkkete og uskarpe bilder. Men fikk et av S4'en din i front som mulig er noe. Kan se hvordan det ble så kan jeg legge det ut hvis det er noe å samle på.

 

Du kan jo legge ut de bildene du fikk tatt da Kjell Magnus:) Alltid artig å se på bilder fra lokaltreff syns jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok noen bilder på mandagen som var nå. Men blei lite ut av dem. mørke møkkete og uskarpe bilder. Men fikk et av S4'en din i front som mulig er noe. Kan se hvordan det ble så kan jeg legge det ut hvis det er noe å samle på.

 

 

Bare og slenge ut bildene. bare sensurer skilt så blir det helt konge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så med andre ord er det ikke noe i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så med andre ord er det ikke noe i dag?

 

Stemmer det, men enste uke i Sandvika er det bare og komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og 3 til, er ikke fornøyd med bildene i hele tatt, men hvis jeg kommer meg ned til Sandvika til mandagen skal jeg se om jeg får tatt med stativ å tatt noen bedre bilder :)

Picture 007 (Medium).jpg

Picture 010 (Medium).jpg

Picture 019 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare og pakke sakene og komme det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ta med kamera, skal jeg passe få og få vasket bilen :P Nærmeste selvvask til sandvika storsenter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med kamera jeg også, og ny bil og nyinnmeldt kompis:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om treff i morgen i nederste etasje på det nye parkeringshuset som tilhører Sandvika Storsenter.

Om det er noen som tar turen og ikke finner oss der nede så ta en titt 2 etasjer opp på Burger King.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.