Oslo: Treffplan for høsten 07 / vinteren 08

Anbefalte innlegg

Doh!! Er nok på jobb i Arendal:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort ifra at jeg og Ståle kommer også: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort ifra at jeg og Ståle kommer også: klø :

 

Med en ekstra frontfanger også da siden du ikke svarer sms;): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg tar turen med ny bil også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må muligens ha skruhjelp i morgen, men skal se om ikke jeg finner veien etterpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må muligens ha skruhjelp i morgen, men skal se om ikke jeg finner veien etterpå ;)

 

 

Hva trenger du hjelp til da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva trenger du hjelp til da?

 

Skal bytte hjullager på begge sider bak.. EU-kontroll tirsdag morgen så klart :o Er jeg heldig kommer begge lagerne på jobben i morgen, ellers får jeg ta mangellappen og fikse det i etterkant : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt mer jobb enn at vi kunne gjordt det i sandvika. trenger litt spes verktøy for denne jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bytte hjullager på begge sider bak.. EU-kontroll tirsdag morgen så klart :o Er jeg heldig kommer begge lagerne på jobben i morgen, ellers får jeg ta mangellappen og fikse det i etterkant : dum :

 

Da hadde jeg tatt mangelappen sånn at jeg kunne spist sammen med fellessakpet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt mer jobb enn at vi kunne gjordt det i sandvika. trenger litt spes verktøy for denne jobben.

 

Spurte i den tråden her, men har fortsatt ikke fått svar på hva verktøy jeg trenger :o Men ser at fastnøklene til biltema er 12-kantet, så skal ta med meg mutteren og se om jeg finner en fastnøkkel som passer : rolleyes

 

Ellers har det muligens kommet nye forlykter til meg, så vi finner nok noe å skru uansett : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med kamera og stativ imorgen. Er verdens største amatør i fotografering men skal gjøre mitt beste så bare å vaske bilene før dere kommer også :D Håper jeg finner veien ned dit bare, hadde en avtale med Per-Kristian ned dit men har ikke hørt noe. Så ender vel med å ringe Ørjan :) Håper det er litt ekko der så kan man blåse litt med snurra på vei inn *Briefe gutten* :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel 12 kant 30 mm pipe som passer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har VAG-COM som kommer i morgen?

Jeg skulle hatt en liten sjekk av ladetrykket på TTen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får dra med oss bjørn da, han har jo vag-com.

Noen som skulle dit i morgen som trenger lift? Eller ordna det seg? Sees i morgen iaf :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger middag så jeg kommer med "2 ukers rush trafikk patina" på A6`en. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satse på å komme idag også, om jeg finner frem i sandvika. evt et tlf eg kan ringe vis eg kjøre meg fast ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem. Du kan godt ringe meg. tlf 90979307

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satse på å komme idag også, om jeg finner frem i sandvika. evt et tlf eg kan ringe vis eg kjøre meg fast ?

 

Se vedlegg, rød X markerer både innkjøring til Burger King og undergrundsparkering (parkering på nederste plan, lengst bort fra nedkjøring er enklest)

kjorebeskrivelse1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor lang tid må eg beregna ifra nordstrand ?? noen som kjøre tilnærma samme rute ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker ca 10-15min til Vika fra Sandvika.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor lang tid må eg beregna ifra nordstrand ?? noen som kjøre tilnærma samme rute ?

 

Jeg kjører fra lysaker da, så noe av samme ruten kjører jeg.

 

Det er bare å legge seg helt til høyre når du skal ta av der det står Hønefoss og greier i Sandvika. Hold helt til høyre når du svinger av, så kommer du rett inn i ei rundkjøring. Ta til venstre i denne. Kjør til neste rundkjøring og ta til venstre her også, så kommer du rett til nedkjøringen i P-huset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen for gøy vil være med er vi 4 biler som møter på Shell Lørenskog ved macern (Sommer møteplass) 1800 og kjører videre til Sandvika derfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen for gøy vil være med er vi 4 biler som møter på Shell Lørenskog ved macern (Sommer møteplass) 1800 og kjører videre til Sandvika derfra :)

 

Jeg er med.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.