#276 Skrevet Mars 17, 2008 Det er bra, men håper Ståle eller Ken også møter opp da jeg ikke husker helt veien dit Har vært der en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Mars 17, 2008 Bra ljuging i dag folkens! Sesongens første nedtagning av flagg! Lover bra for resten av sommerhalvåret. Sier bare samba-stripe.... Var igrunnen greit å få luftet Passaten og ... OMSIDER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Mars 17, 2008 Takk for ikveld alle sammen. Bra oppmølte i dag som sist. dette var vintersesongens siste mandagsmøte. Mandag 31/3 begynner vår/sommer sesongen med møte på McDonalds Lørenskog kl 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Mars 17, 2008 Takk for ikveld alle sammen. Bra oppmølte i dag som sist. dette var vintersesongens siste mandagsmøte.Mandag 31/3 begynner vår/sommer sesongen med møte på McDonalds Lørenskog kl 19.00 Det var det, fikk showe't nye vidunderet mitt også Ser frem til stort oppmøte mandag om 2 uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Mars 18, 2008 Bra ljuging i dag folkens! Sesongens første nedtagning av flagg! Lover bra for resten av sommerhalvåret. Sier bare samba-stripe.... Var igrunnen greit å få luftet Passaten og ... OMSIDER. Samba stripe du liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Mars 18, 2008 Var veldig bra oppmøte ja:) og fordi som hørte det. kilereim lyden var med vilje: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg var der igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg var der igjen Til slutt ja, men hvor var du på vei etter først og ha ringt feil nr da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Mars 18, 2008 Først var jeg på tur til Sandvika Storsenter. Så var det en liten djevel på skulderen min som sa at det var på CC vest. Før jeg kjørte ned i P-huset for å sjekke så snudde jeg og kjørte mot CC vest. på turen bort blir jeg usikker. Ringer da Ørjan (tror jeg men jeg hadde plotta inn feil nr på mobilen) han svarer ikke. Så ringer jeg Roger som geleider meg tilbake til Sandvika Storsenter. Når jeg kommer opp på Burger Kongen skal jeg bevise at jeg har ringt Ørjan og ringer han igjen. Men ringer det i telefonen hans? (for de som har lest alt frem til nå vet at det gjør det ikke) Mens jeg henter noen servietter ringer telefonen min. Jeg merker det ikke da den står på vibrering. Dette er da "Ørjan" som ringer. Sender meg også en SMS og lurer på hvem jeg er. Litt flau svarer jeg at jeg hadde ringt feil nr to (2) ganger. Men hjem kom jeg meg uten hjelp hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Mars 18, 2008 Først var jeg på tur til Sandvika Storsenter. Så var det en liten djevel på skulderen min som sa at det var på CC vest. Før jeg kjørte ned i P-huset for å sjekke så snudde jeg og kjørte mot CC vest. på turen bort blir jeg usikker. Ringer da Ørjan (tror jeg men jeg hadde plotta inn feil nr på mobilen) han svarer ikke. Så ringer jeg Roger som geleider meg tilbake til Sandvika Storsenter. Når jeg kommer opp på Burger Kongen skal jeg bevise at jeg har ringt Ørjan og ringer han igjen. Men ringer det i telefonen hans? (for de som har lest alt frem til nå vet at det gjør det ikke) Mens jeg henter noen servietter ringer telefonen min. Jeg merker det ikke da den står på vibrering. Dette er da "Ørjan" som ringer. Sender meg også en SMS og lurer på hvem jeg er. Litt flau svarer jeg at jeg hadde ringt feil nr to (2) ganger. Men hjem kom jeg meg uten hjelp hehe : haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg var der igjen Byggteknisk godkjente bolter ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Mars 18, 2008 Byggteknisk godkjente bolter ja? Ja bra det er siste gang for jeg tror ikke det rekkverket holder Rune og meg en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg var der igjen Og jeg var der for første gang på et år Hei og hallo til lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Mars 18, 2008 Ja bra det er siste gang for jeg tror ikke det rekkverket holder Rune og meg en gang til Ja vi priser oss lykkelig for at Rune IKKE tok seg en gigant-shake til dessert Men ok å få testkjørt Rust-Eze'n litt og, selv om bremsene ikke var bra før i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Mars 20, 2008 Kommer det noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Mars 21, 2008 Tja, ble ikke så mange jeg tok, ble vel mest euro vs ratz bilder. Og enkelte poseringer Rune satt igang med 21:45 tror jeg bare må sensureres... Men, tenkte selvfølgelig ikke på å naske med USB kabel hjem fra Trondheim. Mulig vi får til noe med litt assistanse fra en bosatt i Sandvika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Mars 25, 2008 Vel, her er det lille som er verdt å legge ut. Ny vs gammel... Dirty...ehm...Telemark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Mars 25, 2008 Rune J. og jeg stod en stund og funderte om handicapskiltene i anlegget også var nimbusgrå...merkelig. Dette her hadde jeg aldri sett før. Greit med litt introduksjon fra Rune J's side. Kanskje likegreit man hoppet av el.ing. ... Kjekk løsning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Mars 25, 2008 Ohhhh, paparazzi bildene mine av tyttebær purken jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Mars 25, 2008 Kule bilder av min og henrik sin..samme bil, men to helt forskjellige stiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Mars 25, 2008 Absolutt, det jeg syntes var tøft også. Men bildene mangler det "lille" ekstra i fargegjengivning, ser mer ut som compactcamera enn dSLR Tar det igjen siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Mars 25, 2008 Hadde hjulpet endel med stativ og lengre lukketid tror jeg.. uten at jeg er noen foto ekspert:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Mars 25, 2008 synd at jeg har gått glipp av disse treffene! Blir det noe mer på storsenteret i sandvika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Mars 25, 2008 synd at jeg har gått glipp av disse treffene! Blir det noe mer på storsenteret i sandvika? Ikke før til vinteren igjen, men på CC-vest og på McDonalds Lørenskog fra neste mandag av. Ligger en egen tråd på lokallagsdelen med oversikt over hvor vi treffes når:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115653 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...