Oslo: Treffplan for høsten 07 / vinteren 08

Anbefalte innlegg

Det er bra, men håper Ståle eller Ken også møter opp da jeg ikke husker helt veien dit :P Har vært der en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra ljuging i dag folkens! Sesongens første nedtagning av flagg! : smil :

Lover bra for resten av sommerhalvåret.

Sier bare samba-stripe.... : rolleyes

Var igrunnen greit å få luftet Passaten og ... OMSIDER.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ikveld alle sammen. Bra oppmølte i dag som sist. dette var vintersesongens siste mandagsmøte.

Mandag 31/3 begynner vår/sommer sesongen med møte på McDonalds Lørenskog kl 19.00

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ikveld alle sammen. Bra oppmølte i dag som sist. dette var vintersesongens siste mandagsmøte.

Mandag 31/3 begynner vår/sommer sesongen med møte på McDonalds Lørenskog kl 19.00

: vinke :

Det var det, fikk showe't nye vidunderet mitt også :D Ser frem til stort oppmøte mandag om 2 uker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra ljuging i dag folkens! Sesongens første nedtagning av flagg! : smil :

Lover bra for resten av sommerhalvåret.

Sier bare samba-stripe.... : rolleyes

Var igrunnen greit å få luftet Passaten og ... OMSIDER.

Samba stripe du liksom ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig bra oppmøte ja:)

og fordi som hørte det. kilereim lyden var med vilje: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der igjen

Til slutt ja, men hvor var du på vei etter først og ha ringt feil nr da: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først var jeg på tur til Sandvika Storsenter. Så var det en liten djevel på skulderen min som sa at det var på CC vest. Før jeg kjørte ned i P-huset for å sjekke så snudde jeg og kjørte mot CC vest. på turen bort blir jeg usikker. Ringer da Ørjan (tror jeg men jeg hadde plotta inn feil nr på mobilen) han svarer ikke. Så ringer jeg Roger som geleider meg tilbake til Sandvika Storsenter. Når jeg kommer opp på Burger Kongen skal jeg bevise at jeg har ringt Ørjan og ringer han igjen. Men ringer det i telefonen hans? (for de som har lest alt frem til nå vet at det gjør det ikke) Mens jeg henter noen servietter ringer telefonen min. Jeg merker det ikke da den står på vibrering. Dette er da "Ørjan" som ringer. Sender meg også en SMS og lurer på hvem jeg er. Litt flau svarer jeg at jeg hadde ringt feil nr to (2) ganger.

Men hjem kom jeg meg uten hjelp hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først var jeg på tur til Sandvika Storsenter. Så var det en liten djevel på skulderen min som sa at det var på CC vest. Før jeg kjørte ned i P-huset for å sjekke så snudde jeg og kjørte mot CC vest. på turen bort blir jeg usikker. Ringer da Ørjan (tror jeg men jeg hadde plotta inn feil nr på mobilen) han svarer ikke. Så ringer jeg Roger som geleider meg tilbake til Sandvika Storsenter. Når jeg kommer opp på Burger Kongen skal jeg bevise at jeg har ringt Ørjan og ringer han igjen. Men ringer det i telefonen hans? (for de som har lest alt frem til nå vet at det gjør det ikke) Mens jeg henter noen servietter ringer telefonen min. Jeg merker det ikke da den står på vibrering. Dette er da "Ørjan" som ringer. Sender meg også en SMS og lurer på hvem jeg er. Litt flau svarer jeg at jeg hadde ringt feil nr to (2) ganger.

Men hjem kom jeg meg uten hjelp hehe

: haha :: haha :: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der igjen

Byggteknisk godkjente bolter ja? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byggteknisk godkjente bolter ja? ;)

Ja bra det er siste gang for jeg tror ikke det rekkverket holder Rune og meg en gang til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der igjen

Og jeg var der for første gang på et år :o

Hei og hallo til lokallaget : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bra det er siste gang for jeg tror ikke det rekkverket holder Rune og meg en gang til

Ja vi priser oss lykkelig for at Rune IKKE tok seg en gigant-shake til dessert :D

Men ok å få testkjørt Rust-Eze'n litt og, selv om bremsene ikke var bra før i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen bilder?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, ble ikke så mange jeg tok, ble vel mest euro vs ratz bilder. Og enkelte poseringer Rune satt igang med 21:45 tror jeg bare må sensureres... : rolleyes

Men, tenkte selvfølgelig ikke på å naske med USB kabel hjem fra Trondheim. Mulig vi får til noe med litt assistanse fra en bosatt i Sandvika.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, her er det lille som er verdt å legge ut.

Dsc_0443.jpg

Ny vs gammel...

Dsc_0446.jpg

Dsc_0448.jpg

Dsc_0451.jpg

Dsc_0453.jpg

Dirty...ehm...Telemark?

Dsc_0458.jpg

Dsc_0463.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dsc_0467.jpg

Dsc_0473.jpg

Dsc_0477.jpg

Dsc_0479.jpg

Rune J. og jeg stod en stund og funderte om handicapskiltene i anlegget også var

nimbusgrå...merkelig.

Dsc_0482.jpg

Dette her hadde jeg aldri sett før. Greit med litt introduksjon fra Rune J's side.

Kanskje likegreit man hoppet av el.ing. ... Kjekk løsning!

Dsc_0487.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohhhh, paparazzi bildene mine av tyttebær purken jo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule bilder av min og henrik sin..samme bil, men to helt forskjellige stiler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, det jeg syntes var tøft også.

Men bildene mangler det "lille" ekstra i fargegjengivning, ser mer ut som compactcamera enn dSLR :o

Tar det igjen siden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde hjulpet endel med stativ og lengre lukketid tror jeg.. uten at jeg er noen foto ekspert:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at jeg har gått glipp av disse treffene! Blir det noe mer på storsenteret i sandvika?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at jeg har gått glipp av disse treffene! Blir det noe mer på storsenteret i sandvika?

Ikke før til vinteren igjen, men på CC-vest og på McDonalds Lørenskog fra neste mandag av. Ligger en egen tråd på lokallagsdelen med oversikt over hvor vi treffes når:)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115653

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.