#226 Skrevet Februar 23, 2008 Mer bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Februar 23, 2008 Flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Februar 23, 2008 Enda fler bilder .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Februar 23, 2008 Mer bilder igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Februar 23, 2008 å gjett hva, jo fler bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Februar 23, 2008 å de siste bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Februar 23, 2008 Mange gode og fine bilder her Kjell- Magnus: ja : Litt artig det syns jeg med bilder fra slike lokaltreff også. Dette treffet var det jo svært mange som stilte opp også. Det var veldig moro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Februar 27, 2008 Så bra oppmøte hadde vært moro å være med på.. Tenker jeg triller ifra Drammen neste gang, hvis jeg har fått bilen klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Mars 2, 2008 Husk møte på Berger i morgen. Dette blir siste treffet her oppe før vårsesongen starter opp etter påske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg kommer en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg kommer også, men har dessverre ikke skiltplater enda Jobber med saken, men rekker ikke å skaffe dem til i morgen. Men klistremerker til alle som måtte mangle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg kommer også, men har dessverre ikke skiltplater enda Jobber med saken, men rekker ikke å skaffe dem til i morgen. Men klistremerker til alle som måtte mangle Har du med klistremerker? trenger noen til det nyeste prosjektet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Mars 2, 2008 Har du med klistremerker? trenger noen til det nyeste prosjektet. Klart du skal få klistremerker til det nye prosjektet ditt Det ordnet seg forresten med hjullagerne mine, så trenger ikke hjelp til dem lenger, men ellers tusen hjertelig takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg tar turen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Mars 3, 2008 Vi kommer nok også, så vi får forsket litt, Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Mars 3, 2008 Vi kommer nok også, så vi får forsket litt, Ørjan. Det får vi gjøre vet du. Om det ikke skulle gå så har jeg en annen idè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Mars 3, 2008 hvor lenge blir folket der oppe idag? skulle ha fått tak i noen klubb merker, men slutter på jobb kl20.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Mars 3, 2008 hvor lenge blir folket der oppe idag? skulle ha fått tak i noen klubb merker, men slutter på jobb kl20.00 Vi pleier og bli værende til rundt kl 21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg kommer en tur i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Mars 3, 2008 Når begynner det å komme folk dit da? På tide at jeg får kommet meg en tur ut... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Mars 3, 2008 Når begynner det å komme folk dit da? På tide at jeg får kommet meg en tur ut... A.J. De førtse pleier og komme alt rundt 18.30 og rundt 19.00 er de fleste av oss på plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Mars 3, 2008 Vet ikke om jeg rekker og komme idag da jeg har et annet ærend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Mars 5, 2008 Vet ikke om jeg rekker og komme idag da jeg har et annet ærend. Du får ta det igjen neste gang:) Da kan vi dra igang en ny kolonne fra Lørenskog til sandvika;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Mars 5, 2008 Du får ta det igjen neste gang:) Da kan vi dra igang en ny kolonne fra Lørenskog til sandvika;) Henger meg på Kolonne i Oslo jeg da... Blir nok bra etter påske:) Noen som tok bilder på mandag? A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...