#251 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg var der Ja og vi ble alle så overrasket at vi satte maten i halsen og måtte ha livreddende førtsehjelp for og komme oss etter sjokket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mars 5, 2008 Henger meg på Kolonne i Oslo jeg da... Blir nok bra etter påske:) Noen som tok bilder på mandag? A.J. Ja det er jo bare hyggelig det veit du Andre:) Vi prøver å få med flest mulig. Kjell- Magnus er flink til å ta bilder på disse treffene, men han fikk ikke muligheten til å komme denne gangen så da spørs det om det ble noen bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mars 14, 2008 Kommer det noen til Sandvika på mandag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mars 14, 2008 Det gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mars 14, 2008 Sweet, dere er jo fast inventar da Roger så hadde ikke regnet med noe annet Får håpe det blir like bra oppmøte som sist, var artig med så mange folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mars 14, 2008 Kommer det noen til Sandvika på mandag da? Seff gjør jeg det selv om vi her på jobben akkurat har fortært en bedre Burger King Lunch så er det plass til en ny runde på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg har planer om å rulle fra Drammen mandag.. Kanskje vi kommer flere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mars 14, 2008 Er på ferie. Drar på fjellet natt til mandag så får ikke dette treffet med meg:o God påske folkens: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mars 14, 2008 Seff gjør jeg det selv om vi her på jobben akkurat har fortært en bedre Burger King Lunch så er det plass til en ny runde på mandag Godt å høre, er jo lenge til mandag så du får faste i helga så du er sulten igjen på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mars 14, 2008 Kommer vel innom med mindre noe annet skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mars 14, 2008 Kommer vel innom med mindre noe annet skjer Sikkert på at du orker å kjøre så langt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg kommer:) kan ikke gå glipp av det denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mars 15, 2008 Jeg har planer om å rulle fra Drammen mandag.. Kanskje vi kommer flere også Det gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Mars 16, 2008 Noen som skal henge på fra lørenskog 1800 imorgen? Denna gangen slipper vi jo hvertfall å vente på Per-Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mars 16, 2008 Fått skiltplater nå Mikael? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mars 17, 2008 jeg kommer i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mars 17, 2008 Vil oppfordre ALLE til å oppføre seg eksemplarisk ikveld, ikke noe burning og herjing påvei ut av P-huset slik som sist. Ville vært synd om vi skulle bli jaget fra plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mars 17, 2008 Har aldri vært der før.. Kommer man inn i kjelleren fra veien eller må man kjøre ned i kjelleren? Passer dårlig å kjøre opp og ned etasjer i parkeringshus akkurat nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mars 17, 2008 Har aldri vært der før..Kommer man inn i kjelleren fra veien eller må man kjøre ned i kjelleren? Passer dårlig å kjøre opp og ned etasjer i parkeringshus akkurat nå Man må kjøre ned 2 etasjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mars 17, 2008 Har aldri vært der før..Kommer man inn i kjelleren fra veien eller må man kjøre ned i kjelleren? Passer dårlig å kjøre opp og ned etasjer i parkeringshus akkurat nå Tror du skal klare og komme deg inn og ut. Kom meg fint inn og ut med Golfen og GTI fronten noe jeg ikke gjoør hjemme og hjemme kom jeg fint inn og ut med Touranen når den var senket. Den værtse knekken er den første når du kommer ned fra bakkeplan, men vi får ligge klar med treklosser: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mars 17, 2008 Noen som skal henge på fra lørenskog 1800 imorgen? Denna gangen slipper vi jo hvertfall å vente på Per-Kristian Hehe, ja i dag får jeg ikke blitt med. Nå er jeg på vei ut døra hjemme og skal kjøre opp til Lesja i gudbrandsdalen for å ta et par dager fri der oppe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mars 17, 2008 jeg kommer en liten tur med et lite kamera ikveld,blir ikke lenge! må tilbake på jobb! begynner kl 19.oo,ait! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mars 17, 2008 Tror du skal klare og komme deg inn og ut. Kom meg fint inn og ut med Golfen og GTI fronten noe jeg ikke gjoør hjemme og hjemme kom jeg fint inn og ut med Touranen når den var senket.Den værtse knekken er den første når du kommer ned fra bakkeplan, men vi får ligge klar med treklosser: haha : Knall Gleder meg!!! Får slenge noen 2 -4ér på taket da Er jo snekkerbil Neida, ses folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mars 17, 2008 Noen som skal henge på fra lørenskog 1800 imorgen? Denna gangen slipper vi jo hvertfall å vente på Per-Kristian Jeg renger med å henge meg på med dere, da jeg ikke har vært der siden de pusset opp senteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...