Oslo: Treffplan for høsten 07 / vinteren 08

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke, har lagt om til vintergummi og gått i dvale for vinteren. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke, har lagt om til vintergummi og gått i dvale for vinteren. ;)

 

Betyr det at vi ikke kommer til å se deg i vinter i det hele tatt : eek :: gråter :

 

Kommer etterpå jeg også : ja : Er bare 4 minutter fra jobben jo : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grøss jeg må jo kjøre i hele 15 min for å komme dit. veit nesten ikke om jeg gidder det... hehehe :) jeg kommer i halvvintermodus jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr det at vi ikke kommer til å se deg i vinter i det hele tatt : eek :: gråter :

 

Kommer etterpå jeg også : ja : Er bare 4 minutter fra jobben jo : rock :

 

Er det ikke slik det er hver vinter? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg oxo. Med Passaten. Og jeg har 45min å kjøre. Hint hint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maten var jo uendelig mye bedre enn McD mat, og oppmøtet var også mye bedre enn det bruker å være i vinterhalvåret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig var jeg ikke så begeistret for min biffsnadder, som var mer sopp enn biff, men da vet man det til neste gang ;) Men det er jo masse forskjellig på menyen og veldig stor parkeringsplass :) At man må betale 7 kr for å parkere er iallfall også til å leve med :)

 

Bra oppmøte og hyggelig å se nye og gamle kjente også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan rapportere om Cheeseburgertallerken som var veldig bra :)

 

Kostet det noe å parkere : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan rapportere om Cheeseburgertallerken som var veldig bra :)

 

Kostet det noe å parkere : klø :

 

Etter kl 20 var det gratis, men frem til kl 20 koster det 7 kr i timen. Er jo greit å ha sitt på det tørre hvis det en gang skulle bli kontroll ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg gikk glipp av treffet jeg:( får komme neste gang da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg gikk glipp av treffet jeg:( får komme neste gang da....

 

Vær obs på at neste gang IKKE er mandag 29. oktober, men mandag 5. november : ja : Vi møtes ikke annenhver mandag, men hver 1. og hver 3. mandag i hver måned. For det meste vil det bli til at vi møtes annenhver mandag, men denne gang ei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å ta turen nedom jeg å neste gang. Bor rett på andre siden av E 18, så det skulle gå bra.

Kan man kjøre over gangbrua?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh denne kroen er jo uendelig mye nærmere hjemme enn lørenskog (og det er ikke en kjøretur jeg savner, flyttet jo fra lørenskog pga. lang reisevei :P). Ser jeg gikk glipp av diskusjonen i andre tråden, men kan skyte inn noe i forhold til demografien..

 

Det er ikke helt sammenlignbart, men forskning som har blitt gjort på jobben i forhold til kundemasser viser at det på sikt er bedre å ha 50% knallfornøyde kunder enn 100% nøytralt fornøyde kunder. Dette går i forhold til microsegmentering og forskjellig behandling av disse, så er som sagt ikke direkte samenlignbart, men interessant uansett.

 

Personlig synes jeg kanskje det er et problem at dette lokallaget er så stort at man kan bruke en dag på å kjøre rundt området det dekker, men det er vel for så vidt en annen diskusjon. Ordet "lokal" passer vel så i måte ikke fullt så godt som "region" og det er jo akkurat det vi *egentlig* heter om dagen? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av dere som kommer neste gang som har VAG-COM, som passer til en 04 Audi A3, skulle gjerne kodet om lysene, sånn at når lysene står på auto funksjon så skal grøftelys og parklys lyse, og når det blir mørkt skal den gå over til nærlys. Sånn det er idag så bare skrur den på interiørbelysningen når det er mørkt, og av når det er lyst.

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er treffet i morgen a?? berger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen skal vi til Berger ja : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til jeg begyner på ny jobb, da kan jeg få med meg treffa igjen!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke det blir overtidsjobbing i morgen så kommer jeg også. Vintergummien er på, men har ikke gått i vinterdvale av den grunn som andre her inne;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter :Desverre er jeg i Halden i noen uker nå, så da blir det ingen tur til berger for meg: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke jeg gidder å lage middag i dag, så da kommer vel vi en tur også tenker jeg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer rullende med lav vinterbil inn i dag også jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur i dag jeg også, må bare vaske bilen litt først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur i dag jeg også, må bare vaske bilen litt først

 

gleder meg til å se jettaen stig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.