Oslo: Treffplan for høsten 07 / vinteren 08

Anbefalte innlegg

Hvis noen for gøy vil være med er vi 4 biler som møter på Shell Lørenskog ved macern (Sommer møteplass) 1800 og kjører videre til Sandvika derfra :)

Kansje det kansje. Får se om jeg rekker. Tviler men mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje det kansje. Får se om jeg rekker. Tviler men mulig.

Bare og slippe det man har i henda eller la resten av jobben være igjen til i morra og komme det...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og slippe det man har i henda eller la resten av jobben være igjen til i morra og komme det...: rock :

Bare å slippe det man har i henda eller la resten av jobben være igjen til i morra og komme det...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om dama blir så glad da siden jeg har lovet å hente henne. Hvis hun ringer og jeg henter henne FØR 18:00 dukker jeg opp. Men hvis jeg ikke hører noe gidder jeg ikke dra til Sanvika for å risikere å måtte snu før jeg rekker å komme frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om dama blir så glad da siden jeg har lovet å hente henne. Hvis hun ringer og jeg henter henne FØR 18:00 dukker jeg opp. Men hvis jeg ikke hører noe gidder jeg ikke dra til Sanvika for å risikere å måtte snu før jeg rekker å komme frem.

Skjønner den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i kveld alle sammen. KJEMPE bra oppmøte (var vell bortimot 30 biler på det meste) fra både nær og fjern. Er bare og :tilber: For Nils som tok turen fra KONGSBERG!!!! Mye fine biler og helt tydelig at våren nærmer seg når mans er på oppmøte: rock : Var endel som tok litt bilder så håper de får slengt ut noen etterhvert.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si at jeg kommer til å ta turen igjen neste gang dere samles i Sandvika :)

Masse ålreite folk som er lett å komme i kontakt med - og så var det skikkelig oppmøte også!

Takk for et trivelig møte!

Ørjan: Trodde aldri jeg skulle be en mann om hjelp med en BH : flau : ... (type panser altså!) men takk skal du ha! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må se å få fingern ut, vurderete å lufte prosjekt ORGINAL på nye skilter og bamsepoter meeeeeeen var sulten... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morsomt sted og ha treff på, varmt var det også så folk stod jo der til langt over 2100 :D

Masse pene biler og bra med folk, håper det er slik neste gang også. Å at jeg blir litt flinkere til å ta bilder så jeg tørr legge dem ut : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morsomt sted og ha treff på, varmt var det også så folk stod jo der til langt over 2100 :D

Masse pene biler og bra med folk, håper det er slik neste gang også. Å at jeg blir litt flinkere til å ta bilder så jeg tørr legge dem ut : rolleyes

Send de på mail til meg så kan jeg leke litt med de sånn som jeg gjorde med de andre;)

xenonmatch (a) nokab.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange biler ja, lenge siden jeg har sett sånn oppmøte :) Artig når folka fra lørenskog kom, kom jo en 10-12 biler på rad inn der :P

Lurer på om andre gjester synes vi var til bry jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange biler ja, lenge siden jeg har sett sånn oppmøte :) Artig når folka fra lørenskog kom, kom jo en 10-12 biler på rad inn der :P

Lurer på om andre gjester synes vi var til bry jeg :P

Hvis folk klarer å la være å spinne avgårde når de reiser og kjøre så det skriker i dekkene så kanskje vi får lov til å fortsette å være der.

Totalt idiotisk av disse personene å oppføre seg som noen drittunger som skal "vise" seg hvis dette resulterer i at vi ikke få lov til å stå der i fremtiden.

Det gjelder å ikke tiltrekke seg unødvendig oppmersomhet.

Ellers så var jeg virkelig overrasket over oppmøtet, var jo skikkelig lørenskog tendenser.:)

Sees om en mnd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send de på mail til meg så kan jeg leke litt med de sånn som jeg gjorde med de andre;)

xenonmatch (a) nokab.no

Mail sent :) Stooooor mail. Men bare ha tolmodighet når den blir hentet ned :D

Håpe på enda fler folk neste gang da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vaert der selv, men sitter i sor-afrika akkurat na sa det ble litt vanskelig:p

Men neste treff sa kommer jeg med nylakkert bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail sent :) Stooooor mail. Men bare ha tolmodighet når den blir hentet ned :D

Håpe på enda fler folk neste gang da ;)

Lurer på om den mailen har kommet tilbake til deg for hos meg er den ikke kommet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis folk klarer å la være å spinne avgårde når de reiser og kjøre så det skriker i dekkene så kanskje vi får lov til å fortsette å være der.

Totalt idiotisk av disse personene å oppføre seg som noen drittunger som skal "vise" seg hvis dette resulterer i at vi ikke få lov til å stå der i fremtiden.

Det gjelder å ikke tiltrekke seg unødvendig oppmersomhet.

WORDS:tilber:

Alle er velkommen på disse møtene, MEN håper de som stod for denne "underholdningen" tar den et annet sted neste gang. Ville vært utrolig leit om vi skulle bli jaget neste gang vi møtes der nede på bakgrunn av dette.

Dersom vi følger tradisjonen så blir møte i Sandvika 17.mars det siste før sommersesongen som tradisjonsvis starter første mandag etter påske (som er ekstremt tidlig i år:o).

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se å komme meg på en treff snart jeg også... Hadde egentlig tenkt meg en tur ut der igår, men lå rett ut med forkjølelse:( Treff neste mandag ved Sharifs eller?

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se å komme meg på en treff snart jeg også... Hadde egentlig tenkt meg en tur ut der igår, men lå rett ut med forkjølelse:( Treff neste mandag ved Sharifs eller?

A.J.

Det var litt leit, skulle gjerne sett gliset ditt :D:D

Jepp. Ikke nå til mandag men neste så er det ved sharif/berger/macdonalds 3 mars. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av bildene Kjell- Magnus? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem er litt sene, dem måtte gjennom litt revurdering og polering. :D

Skal se om jeg får lagt ut noen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer da serien med de bildene det ble noe av. Beklager at bildene er dårlige men var litt dårlig med lys og for å ta inn litt lys så må jeg holde kameraet så jævla rolig ellers blir det dårlig fokus. Jeg er ikke best på dette som dere kan se : rolleyes

Picture 004 (Medium).jpg

Picture 006 (Medium).jpg

Picture 012 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.