"sosial" samling den 19.okt!

Anbefalte innlegg

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Det blir en uhøytidlig sammenkomst for medlemmene hjemme hos Christoffer, fredag 19.oktober.

 

Fint om alle som kan tenke seg å komme denne dagen, melder sin interesse HER I DENNE TRÅDEN, så Christoffer kan anslå hvor mange som kommer og invaderer stua hans :P

 

Jeg har også sagt meg villig til å være sjåfør TIL festlighetene, men har ingen planer om å være kjørbar tilbake. Om noen ønsker å bli plukket opp, hvor enn det måtte være fra, kan jeg prøve å få organisert noen henteturer. Send meg en PM om det er interessant! http://forum.vwaudi-club.no/private.php?do=newpm&u=126

 

 

NB! Jeg har tatt meg friheten til å redigere infoen i innlegget til Christoffer, håper jeg ikke blir skutt for det! :P

Knut-Richard Sjøvold

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey,

 

Denne datoen er da "GO" så da er det bare å ta en liten opptelling om det er noen som kommer...

 

Ikke noe seriøse greier, men bare noen pils, ljuging og noe bilrelaterte filmer osv..

 

Hvis det er noen som har ekstern hd og har en del materiale er det bare å bringe med :)

 

Jeg kan alltids komme og hente noen jeg også og ta med hjem..

 

Dette er da litt langt ute i skogen, men veibeskrivelse finner dere her---->http://www.gulesider.no/kart/map.c?lne=&startId=a_21650&stopId=a_1339712&lnw=&imgt2=MAP&imgt=MAP

 

Har da tatt utgangspunkt fra Toys R us...

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til å ha store planer denne dagen, så jeg er meget klar for litt drikking og ljuging:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke møte opp, da jeg skal ut å reise i jobbsammenheng. Jeg har også noen problemer angående turbotrykks-føler i min Touran. Det skal bli fikset i løpet av uken.

 

Vi får ta det neste gang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Kaffe trakter også, så det trenger ikke å bli bare flatfyll :D

 

Meningen er vel egentlig en sosial kveld med masse ljuging og prek...

 

Jeg skal ikke kjøre, bare for å si det sånn ;) men bare det ikke blir sånn at folk tror det er bare for å drikke..

 

Er bare å ta seg en tur edru eller ikke :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæ? Ikke flatfyll??? Misforstått heeele greia jeg da jo............... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæ? Ikke flatfyll??? Misforstått heeele greia jeg da jo............... :P

 

 

Hehe, Vet det blir fler, men tenkte det kommer sikkert edru folk også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ihvertfall! (hvis ikke ungene fortsatt er sjuke da...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ihvertfall! (hvis ikke ungene fortsatt er sjuke da...)

 

Det høres bra ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal (evt. vet om noen) som skal til Fredrikstad "etterpå"... Er så J****g langt å ta taxi!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal (evt. vet om noen) som skal til Fredrikstad "etterpå"... Er så J****g langt å ta taxi!!

 

Hehe, enda lengre å gå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Chris ....

Jeg satser på å komme utover for en særs fuktig og gøyal kveld vettu ... så fremt ikke noe veldig spes dukker opp så gjør vi detta til en skikkelig fet kveld ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Chris ....

Jeg satser på å komme utover for en særs fuktig og gøyal kveld vettu ... så fremt ikke noe veldig spes dukker opp så gjør vi detta til en skikkelig fet kveld ! : rock :

 

Dette høres bra ut :D Tror det kan bli en særs tålig fuktig kveld med mye morro :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber te 8 på kvelden på glomma :( men når møtes dere på toys da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber te 8 på kvelden på glomma :( men når møtes dere på toys da?

 

 

Vet ikke når de evt. møtes der for å komme opp til meg, men tok det som et utgangspunkt, da de fleste vet hvor dette er.

 

Vi starter litt tidligere, så sjefen hjemme slipper å "bli varm" for at det sitter en gjen bilhuer i stuem og bare ojaller ;) Men kom opp når du vil :) Vi sitter hjemme til utover kvelden, og kan jo kanskej høre med fler her om det er noen som skal opp senere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Igjen,

 

Da lister jeg opp de som har sagt at kommer til fredagen, og så får flere føre seg på etterhvert.

 

Bare å dukke opp utover!

 

Knut Richard

Alexander

Mats

Ole Martin

Martin?

Me and myself :D

 

Fler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får nok ikke kommet dessverre.... : gråter : håper det blir flere muligheter senere... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lugnt Alexander ;)

 

Da har det dukket opp et problem, og det er av type hidden, og jeg når ikke harddisken min!!

 

Men har laptop (ikke av nyeste sort :)) så hvis det er noen som har ekstern HD med bilting på er det bare å ta med, så kobler vi dette opp til TV'n :D

 

Har nett også, så det går an å streame også, men det er jo som regel av dårlig kvalitet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å få med meg et annet medlem også... Gir beskjed i så fall.

 

Det hadde vært kjekt med en "taxi" opp til Christoffer... (Knut-Richard........ :-) .... )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal jeg plukke deg opp da, isåfall ? Kan sikkert komme og hente deg/dere jeg :)

 

 

Forresten, hvor tidlig skal/kan/bør vi være i hus da Christoffer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj... det er dumt at jeg ikke hadde mulighet til dette...

Er jo en fin mulighet til å bli bedre kjent med andre medlemmer her i forumet.

 

Men... har man en relativt dyr hobby (bil) så må man jo jobbe for å betale den også.

 

Jeg får håpe jeg får mulighet ved en senere annledning.

 

Uansett... Fest med måte gutta! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvor ennå. Kan hende jeg kommer meg til sarp. Lurer fælt på når vi kan komme jeg også... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Karer,

 

Snakket litt med Mats, og hvis vi skulle gi oss litt tidligere enn vi kanskje pleier bør vi starte tidligere ;)

 

Snakket om at dere kan jo dukke opp fra 1800 og utover, da jeg er hjemme fra jobb ca 1700..

 

Ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer etter jobb,bare hjem og dusje :P

noen som trenger skyss? Jeg er jo da avholdsmann(AA), så jeg skal kjøre hjemover også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja :: ja :: ja : er jo halvveis til fredrikstad da jo :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.