"sosial" samling den 19.okt!

Anbefalte innlegg

Da satser jeg på å møte i 18.00 tida jeg!

 

Ole Martin : Ordner som sagt med skyss oppover, men greit å vite om dere blir to, eller bare deg( junior må bli med også, iom dama skal kjøre ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bare meg. Kan du hente meg i Fredrikstad a' ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordner seg nok det ja. Har ikke nr ditt, så får ikke ringt deg, men hvor og når? Jeg sitter og spiser middag akkurat nå, så er nok klar til å kjøre om ikke så lenge, bare hive meg gjennom dusjen og skifte etter jobb :)

 

Send meg en melding om hvor jeg skal plukke deg opp da, så kjører jeg ASAP.. 95 90 88 16

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en artig kveld, Christoffer! Selvom oppmøtet ikke ble det største, så var det vanvittig moro.. Og som sagt, så åpner jeg gjerne for et "julebord" her om det er interesse for det...

 

PS : Føler med deg Martin! hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en artig kveld, Christoffer! Selvom oppmøtet ikke ble det største, så var det vanvittig moro.. Og som sagt, så åpner jeg gjerne for et "julebord" her om det er interesse for det...

 

PS : Føler med deg Martin! hehe....

 

Takk selv for oppmøtet karer :) Det var jo kjempe morsomt!! Lenge siden jeg har ledd så mye :D

 

Og må jo si at det var litt synd på martin, og hvis du skriver det etter du har kommet hjem knut, så har det nok skjedd mer på veien Hehe.. Men bra oppmøte, og dette tar vi igjen :D

 

Julebordet er da booket hos deg Knut, men lag en egen tråd nå da, slik at alle kan se den og "flere" melder seg på ;) Hehe

 

Men, ALLE klare for cart igjen på søndag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar som et gyldent egg :D

 

møtte på onkel blå mens jeg sto midt på riksveien med tåk og varsel på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla gutta ...

Takker også for en meget bra kveld .. litt hes i stemmen og kroppen bærer preg av å ha hatt det veldig gøy --- ;)

som sagt før her så føler vel jeg også med Martin .. he he...

Og jeg er i utgangspunktet veldig med på go-cart , MEN sjekk ut detta som skal skje i Skien da!! :

http://www.bilforumet.no/happenings/181010-kjoring-for-gatebiler-pa-rodmyr-i-skien-21-10-a.html

 

Hadde jo vært bra sjef å se på / stille opp på detta da !! kanskje Beemern skulle fått kjørt seg ... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen... :)

 

Ville bare si at det var en super kveld. Håper ikke "fru Christoffer" synes vi var treige med å komme oss ut :)

 

Selv om Martin gjorde sitt beste for å ta livet av oss på veien ned ;) så var han ÜBERSNILL og kjørte meg helt til Kråkerøy (nå vet du hvor det er også ;) )

 

Alt i alt en meget vellykket kveld, med mye skitsnakk og masse bilvideoer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

 

Ho trodde kanskje vi skulle gi oss litt tidligere, men jeg fikk ikke juling, så da gikk det greit :D

 

Som nevnt tidligere, en kjempehyggelig kveld, og det må alltid gå utover noen vettu (MARTIN) ;) Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jajaja :P nå er det nok med medlidenhet! hehe..

dere kan være gla det ikke lever sintere hester under panseret ;)

 

smakte godt med litt mat på Kråkerøy hehe :P bare hyggelig! men husk, jeg er IKKE edru neste gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en bra kveld jeg også!(som vanlig den treigeste og siste til å svare på forum: flau :)

var en råbra kveld ass, må gjentas, absolutt!:)

føler med både Martin og "fru Thommasen", da vi var rimelig gode på drøying av tid, (bar laste ned et klipp til...hehe:P)

 

Og ja, vi er nok flere som er glad du kjører 1.6 Martin: eek : :P hehe

 

Tror desverre ikke det blir noe go-kart på meg idag, men håper å være klar neste gang!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madammen lurte litt ho også når jeg kom tuslende sånn i 03(?) tida, med tanke på at vi skulle begynne tidlig for å kunne ta kvelden tidlig.. Så du får beklage ovenfor fruen for at fornuften gjerne forsvinner i takt med antall % innabords, og vi ble sittende litt vel lenge, men moro var det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke noe problem karer :D

 

Men dere har satt igjen litt alkohol her.. Er dette noe jeg skal legge nede i restlageret eller er det noen av dere som vil at jeg skal ta det med på neste lokallagsmøte?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det man ikke har fornuft nok til å ta med seg hjem, tilfaller festkomitèn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, man får skylde seg selv,hehe:)

 

Legg det i rest boden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.