Kjekt å vite (sivilbiler i SVG-området)

Anbefalte innlegg

Her er noen av de mindre hyggelige bilene å møte på motorveien i Sandnes/Stavanger området

 

I rekkefølge: BMW X5-BP99615, Ford Excursion-AD92022, Ford Mondeo-RH84945, Nissan Maxima-RJ11423, Nissan Primera-RJ23061, Nissan sunny-RH28049, Peugeot-RJ42438, Subaru impreza wrx-RJ16740, VolvoS80-DL25471, VolvoV70-DK94387

BMW-BP99615.jpg

FordExcursion-AD92022.jpg

FordMondeo-RH84945.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke fight med denne imprezaen

Subaru-RJ16740Front.jpg

VolvoS80-DL25471.jpg

VolvoV70-DK94387.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var den siste jeg hadde, kom gjerne med flere viss dere har, ikke det at noen av oss bryter fartsgrensen, men som sagt: kjekt å vite :)

VolvoV70-DK94387-Side.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du ofte ute på spaninge etter pollti eller?? : klø : Sinnsvakt familiealbum du har pressa ut.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imprezaen er ingen typisk politibil nei, men en gammel Nissan Sunny sedan? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du ofte ute på spaninge etter pollti eller?? : klø : Sinnsvakt familiealbum du har pressa ut.. :P

De spaner jo på oss, så hvorfor ikke spane på dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjekt og vite:) takker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De spaner jo på oss, så hvorfor ikke spane på dem?

 

sant nok.. : rolleyes har vel en rød (matt\hvit) honda også om jeg ikke husker helt feil.. den blinka fælt en morgen jeg var litt seint ute..men det er en god stund siden nå :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jone, du e ein knupp!!

Thanks for the heads up : rock :

 

(såg de bildene låg ute på "fjesbogå" og )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jone, du e ein knupp!!

Thanks for the heads up : rock :

 

(såg de bildene låg ute på "fjesbogå" og )

Gratzie :) selv om eg kjøre som en prest *kremt*, så e det kjekt å vite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har også en svart SAAB 9-3 med BP registrering:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg som kjører en relativt sprek bil var på vei hjem fra jobb en dag på motorveien fra stavanger til sandnes, plutselig kom den grå subaru impreza wrx`en i full fart og la seg i hekken. Han syntes det var litt kult og ga på, 160km/t og etter ett par forbikjøringer på høyreside, så han blålysene blinke i grillen til imprezaen, han ble mildt sagt sjokket og stoppet til side. Han ble møtt av to sivil purker og ble satt inn i imprezaen der han fikk se filmen av "rå" kjøringen sin.

Resultat: 20 dager i fengsel og lappen røk i 6mnd, han ble dømt for grov uaktsom kjøring. Han ble tatt med en gjennomsnitts fart på 136km/t

Ganske kjipt ettersom de presset han i hekken og la opp til en fight.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg har fått med meg har ikke politiet lov til å fiske etter råkjøring, og om de har filmet hele forløpet vil jeg tippe at denne saken har 2 sider..

 

En kompis av meg som kjører en relativt sprek bil var på vei hjem fra jobb en dag på motorveien fra stavanger til sandnes, plutselig kom den grå subaru impreza wrx`en i full fart og la seg i hekken. Han syntes det var litt kult og ga på, 160km/t og etter ett par forbikjøringer på høyreside, så han blålysene blinke i grillen til imprezaen, han ble mildt sagt sjokket og stoppet til side. Han ble møtt av to sivil purker og ble satt inn i imprezaen der han fikk se filmen av "rå" kjøringen sin.

Resultat: 20 dager i fengsel og lappen røk i 6mnd, han ble dømt for grov uaktsom kjøring. Han ble tatt med en gjennomsnitts fart på 136km/t

Ganske kjipt ettersom de presset han i hekken og la opp til en fight.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg som kjører en relativt sprek bil var på vei hjem fra jobb en dag på motorveien fra stavanger til sandnes, plutselig kom den grå subaru impreza wrx`en i full fart og la seg i hekken. Han syntes det var litt kult og ga på, 160km/t og etter ett par forbikjøringer på høyreside, så han blålysene blinke i grillen til imprezaen, han ble mildt sagt sjokket og stoppet til side. Han ble møtt av to sivil purker og ble satt inn i imprezaen der han fikk se filmen av "rå" kjøringen sin.

Resultat: 20 dager i fengsel og lappen røk i 6mnd, han ble dømt for grov uaktsom kjøring. Han ble tatt med en gjennomsnitts fart på 136km/t

Ganske kjipt ettersom de presset han i hekken og la opp til en fight.

 

Er det lov da?

Er ikke lov å legge opp til eller presse frem en ulovlig handling. Når skjedde dette?

 

Ellers takk for the heads up: rock :

 

Kan skrive under på at den impezaen er styggrask...spotta den på motorveien akkurat i det den rykket ut, og dæven for en aks: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov da?

Er ikke lov å legge opp til eller presse frem en ulovlig handling. Når skjedde dette?

 

Ellers takk for the heads up: rock :

 

Kan skrive under på at den impezaen er styggrask...spotta den på motorveien akkurat i det den rykket ut, og dæven for en aks: eek :

Det er ca 2år siden, i retten så ble det lagt frem fra tiltaltes advokat at dette var en provokasjon fra politiets side og at derfor dommen var urimelig, men det ble mer ord mot ord og man vet jo hvem som vinner da!!. Han fikk ingen medhold og straffen forble lik! synes det er sinnsykt drøyt at han fikk fengsel i 20 dager!

Imprezaen går bra den, men hadde vært verre viss de hadde en STI versjon på lager, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ca 2år siden, i retten så ble det lagt frem fra tiltaltes advokat at dette var en provokasjon fra politiets side og at derfor dommen var urimelig, men det ble mer ord mot ord og man vet jo hvem som vinner da!!. Han fikk ingen medhold og straffen forble lik! synes det er sinnsykt drøyt at han fikk fengsel i 20 dager!

Imprezaen går bra den, men hadde vært verre viss de hadde en STI versjon på lager, hehe

 

Ja, der har du det herlige rettsvesenet her i landet: dum :

 

Hehe, ja hadde vert noe om de hadde STi versjonen...men har hørt det har blitt gjort litt med denne WRX`en til onkel Polizei slik at den går enda bedre enn originalt. Men vet ikke om det er noe i det, hørt det "på gata"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting som tilsier at hvis noen kommer opp i hekken på deg at du må kjøre 160kmt ++ etterpå for å riste han av deg da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt rykter om at den har vært på Flisundet den subaruen. Sikkert betalt effektavgift og på den bilen der: rolleyes

Orginal WRX er jaffal daut å kjøre, tragisk stygg lyd i de er det også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De prøvde å yppe med meg i NSX'en og med en gang eg hadde kjøpt den, men siden det er den eneste Impreza'en i området med ekstralys så blinka eg de fint forbi og lot det være med det.

 

Men de er veldi gla i å provosere, så ikke bit på det folkens for det nytter ikke å komme med det i en evt. rettsak da de er alt for slu til å slå på videokamera før du allerede har "mista lappen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt rykter om at den har vært på Flisundet den subaruen. Sikkert betalt effektavgift og på den bilen der: rolleyes

Orginal WRX er jaffal daut å kjøre, tragisk stygg lyd i de er det også:)

 

Tror nok det er bare rykter, Hvis det ikke har skjedd nå nylig,

Var ikke noe spesielt futt i den når jeg prøvde den sist :)

(men det er jo snart et år siden jeg var bilmekanikker)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rover 414 (rh16049)

den er vel ikke politi bil ?

Vet han har blålys i bilen. men han karen jobber som stuer på SAS mener jeg.

(den er og registrert på privat person)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw.. de har to stk wrc på lager... to grå med forskellig registrerings nr. syns og huske at det var forskjellige potter. men er ikke sikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw.. de har to stk wrc på lager... to grå med forskellig registrerings nr. syns og huske at det var forskjellige potter. men er ikke sikker...

 

WRX ;)

da har de fått seg en ekstra det siste året..

Men de har jo drevet å endret litt i det småe på utseende under veis.

først uten spoiler, så med. med klister på bilen uten klister på bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.