Kjekt å vite (sivilbiler i SVG-området)

Anbefalte innlegg

Rally.no var det ikke det som stod på den.. hehe, passe frekt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du noen av disse må du nok bare blinke deg fint inntil veikanten

2414488.jpg

2414491.jpg

2414494.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har også en svart SAAB 9-3 med BP registrering:)

 

Den er ikke BP regga nei, er nok RJ : oops :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt stoppa av den 2 gange eg og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og enda noen

 

Sikker på at den Peugeot'n er politiet sin?

Var på transporten (militæret) på soma 06-07, og på slutten av "min tid" der ble det kjøpt inn en slik bil.

Dumt jeg ikke husker reg.nr...

Ved heftige VIP-besøk pleide politiet ta bilene våre og kjøre VIP'ene selv, ser militærbussen bak volvoen i samme settingen der... :P

 

Anyways, skader ikke å gå utifra at det er politiet sin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har di vel en sølvgrå passat og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Di har 2 passater, ein sølv og ein sort, se etter antenner på take som ikke hører hjemme. Ganske morsomt når folk prøver å dra ifra subaruen, den har jo vært i distriktet siden jeg ble født. Så senest en på mandag en Bmw med subaruen i veikanten rund klokken hall fire på den nye 2 felten rett før brannstasjonen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den jeg også :P så lite morsomt ut.. fæle minner om en gammel nissan primera på vei inn til stavanger for nesten 2 år siden : mad : tror ikke den er nevnt her...

 

 

Di har 2 passater, ein sølv og ein sort, se etter antenner på take som ikke hører hjemme. Ganske morsomt når folk prøver å dra ifra subaruen, den har jo vært i distriktet siden jeg ble født. Så senest en på mandag en Bmw med subaruen i veikanten rund klokken hall fire på den nye 2 felten rett før brannstasjonen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit primera stasjonsvgn?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit primera stasjonsvgn?? :)

 

nei blå sedan... rakk å tenke "det der er ALLDRI sivilbil", så kom lysene :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går også en svart Toyota Prius, sota vinduer, med gull farget "pinstripe" rundt, står det Excusive på bakluka. 2 stk extra lys i front.... Mye å finne på motoreien, fra Åsen, og inn og rundt i byen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølv passaten he reg.nr RJ 95926 å he et ekstra lys så henge øverst i bagrudå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har di vel en sølvgrå passat og.

 

PP79457 :D Ikke sota vinduer på denne.. :) Ble brukt på motorveien igår kveld, samt på Sunde v Esso og Nesbuveien hele 2 ganger iløpet av dagen :) Så hadde flaks flere ganger og fikk mligheten til å kontrollere at jeg hadde fått riktig skiltnr et par ganger ekstra :) Er en 2,0tdi med 125hk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PP79457 :D Ikke sota vinduer på denne.. :) Ble brukt på motorveien igår kveld, samt på Sunde v Esso og Nesbuveien hele 2 ganger iløpet av dagen :) Så hadde flaks flere ganger og fikk mligheten til å kontrollere at jeg hadde fått riktig skiltnr et par ganger ekstra :) Er en 2,0tdi med 125hk :P

 

170hk har an :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke BP regga nei, er nok RJ : oops :

 

Da har de flere, så en sort 9-3 sedan på motorveien for to uker siden med stor ekstra antenne på bakluka, og de små rutene bakerst på bakdørene var sota, men ikke noe problem å se at det var lys bak der, selv om den ikke var i utrykkning. Mener den var BR regga, men mulig jeg husker feil, kan ha vert BP, var vertfall ikke RJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har de flere, så en sort 9-3 sedan på motorveien for to uker siden med stor ekstra antenne på bakluka, og de små rutene bakerst på bakdørene var sota, men ikke noe problem å se at det var lys bak der, selv om den ikke var i utrykkning. Mener den var BR regga, men mulig jeg husker feil, kan ha vert BP, var vertfall ikke RJ

 

Mulig dåkkår har ein BP regga Saab 9-3 i Sandnes eller på Ålgård,

den som går her i byen har ihvertfall reg nr: RJ 21

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker de virkelig mye resurser på den mikroskopiske motorveien som er i stavanger? Flytter snart til Svg så absolutt en grei tråd å følge med på :)

 

Skal vel sies at alle bilene i bildene på toppen av tråden (som kanskje er byttet ut til nyere biler pr i dag?) lukter politi og fanteri lang vei.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja flesteparten er nok bytta ut... Imprezaen har de selvfølgelig enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.