#26 Skrevet Oktober 30, 2007 Rally.no var det ikke det som stod på den.. hehe, passe frekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 2, 2007 Ser du noen av disse må du nok bare blinke deg fint inntil veikanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 2, 2007 Autobahn killer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 10, 2010 De har også en svart SAAB 9-3 med BP registrering:) Den er ikke BP regga nei, er nok RJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 12, 2010 Blitt stoppa av den 2 gange eg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 12, 2010 og enda noen Sikker på at den Peugeot'n er politiet sin? Var på transporten (militæret) på soma 06-07, og på slutten av "min tid" der ble det kjøpt inn en slik bil. Dumt jeg ikke husker reg.nr... Ved heftige VIP-besøk pleide politiet ta bilene våre og kjøre VIP'ene selv, ser militærbussen bak volvoen i samme settingen der... Anyways, skader ikke å gå utifra at det er politiet sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 13, 2010 nå har di vel en sølvgrå passat og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 20, 2010 Di har 2 passater, ein sølv og ein sort, se etter antenner på take som ikke hører hjemme. Ganske morsomt når folk prøver å dra ifra subaruen, den har jo vært i distriktet siden jeg ble født. Så senest en på mandag en Bmw med subaruen i veikanten rund klokken hall fire på den nye 2 felten rett før brannstasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 21, 2010 Så den jeg også så lite morsomt ut.. fæle minner om en gammel nissan primera på vei inn til stavanger for nesten 2 år siden tror ikke den er nevnt her... Di har 2 passater, ein sølv og ein sort, se etter antenner på take som ikke hører hjemme. Ganske morsomt når folk prøver å dra ifra subaruen, den har jo vært i distriktet siden jeg ble født. Så senest en på mandag en Bmw med subaruen i veikanten rund klokken hall fire på den nye 2 felten rett før brannstasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 21, 2010 Hvit primera stasjonsvgn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 22, 2010 Hvit primera stasjonsvgn?? nei blå sedan... rakk å tenke "det der er ALLDRI sivilbil", så kom lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 22, 2010 Det går også en svart Toyota Prius, sota vinduer, med gull farget "pinstripe" rundt, står det Excusive på bakluka. 2 stk extra lys i front.... Mye å finne på motoreien, fra Åsen, og inn og rundt i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 22, 2010 Den sølv passaten he reg.nr RJ 95926 å he et ekstra lys så henge øverst i bagrudå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 12, 2010 nå har di vel en sølvgrå passat og. PP79457 Ikke sota vinduer på denne.. Ble brukt på motorveien igår kveld, samt på Sunde v Esso og Nesbuveien hele 2 ganger iløpet av dagen Så hadde flaks flere ganger og fikk mligheten til å kontrollere at jeg hadde fått riktig skiltnr et par ganger ekstra Er en 2,0tdi med 125hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 12, 2010 PP79457 Ikke sota vinduer på denne.. Ble brukt på motorveien igår kveld, samt på Sunde v Esso og Nesbuveien hele 2 ganger iløpet av dagen Så hadde flaks flere ganger og fikk mligheten til å kontrollere at jeg hadde fått riktig skiltnr et par ganger ekstra Er en 2,0tdi med 125hk 170hk har an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 12, 2010 jepp...125kw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 13, 2010 Den er ikke BP regga nei, er nok RJ Da har de flere, så en sort 9-3 sedan på motorveien for to uker siden med stor ekstra antenne på bakluka, og de små rutene bakerst på bakdørene var sota, men ikke noe problem å se at det var lys bak der, selv om den ikke var i utrykkning. Mener den var BR regga, men mulig jeg husker feil, kan ha vert BP, var vertfall ikke RJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 13, 2010 (endret) Da har de flere, så en sort 9-3 sedan på motorveien for to uker siden med stor ekstra antenne på bakluka, og de små rutene bakerst på bakdørene var sota, men ikke noe problem å se at det var lys bak der, selv om den ikke var i utrykkning. Mener den var BR regga, men mulig jeg husker feil, kan ha vert BP, var vertfall ikke RJ Mulig dåkkår har ein BP regga Saab 9-3 i Sandnes eller på Ålgård, den som går her i byen har ihvertfall reg nr: RJ 21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 13, 2010 Bruker de virkelig mye resurser på den mikroskopiske motorveien som er i stavanger? Flytter snart til Svg så absolutt en grei tråd å følge med på Skal vel sies at alle bilene i bildene på toppen av tråden (som kanskje er byttet ut til nyere biler pr i dag?) lukter politi og fanteri lang vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 13, 2010 Ja flesteparten er nok bytta ut... Imprezaen har de selvfølgelig enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...