Vestfold: treff 1 november

Anbefalte innlegg

heisann lenge siden sist jeg har hvert på treff med lokal laget , lurte på om det er noe treff på torsdag ??? 1 . og eventuelt hvor det blir hen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi treffes som vanlig på Peppes pizza, kl 19.00

Blir vel mest skryt og juging over pizza og brus\øl som vanlig, men har en tanke om hva vi kan gjøre sånn litt utenom på desember treffet.

Forslag taes selvfølgelig imot!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg kommer. Må benytte sjangsen de gangene jeg ikke jobber.....: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er vel egentlig fint om ALLE kan tenke litt på hva vi kan finne på kontinuerlig, så kanskje vi kan få med litt flere! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med jeg får rota meg utover ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det snart tid for ett nytt pizzamøte.

Hvordan er stemningen for å f.eks stikke til Sandefjord i stedenfor Tønsberg eller Horten, som vi pleier ?

Det er sikkert noen fra Sandefjord som kan anbefale en god pizzarestaurant der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke fra sandefjord, men jeg anbefaler dolly's!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det snart tid for ett nytt pizzamøte.

Hvordan er stemningen for å f.eks stikke til Sandefjord i stedenfor Tønsberg eller Horten, som vi pleier ?

Det er sikkert noen fra Sandefjord som kan anbefale en god pizzarestaurant der.

 

God ide : rock : ,men kanskje det burde vert diskutert litt tidligere : klø :. Eller vi kan prate om det på torsdag og bli enige om tid og sted da. Jeg tror det er fler som kommer hvis vi annonserer et slikt forslag med litt lenger tidsfrist en fire dager.

 

Andre som har noe mening om dette så kom med innspill. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

både peppes pizza og dolly greie ,men er ett sted som heter capricorn som jeg syns er best

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat overveldende parkeringsmuligheter i byen vår men capri høres fint ut,God pizza der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

capri er god pizza , parkerings muligheter er en helt annen historie , men alt er mulig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat overveldende parkeringsmuligheter i byen vår men capri høres fint ut,God pizza der :)

 

Det hadde jo vært hyggelig om vi hadde fått hilse på flere i lokallaget, selv om det kanskje har blitt litt kort varsel. Jeg har tatt en kikk på Gulesider, og dersom denne stemmer, er det jo en stor parkeringsplass like ved Capricorn, eller tar jeg feil ? Den røde prikken er Capricorn (nr.23).

CapriCorn.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært hyggelig om vi hadde fått hilse på flere i lokallaget, selv om det kanskje har blitt litt kort varsel. Jeg har tatt en kikk på Gulesider, og dersom denne stemmer, er det jo en stor parkeringsplass like ved Capricorn, eller tar jeg feil ? Den røde prikken er Capricorn (nr.23).

 

Det bildet er nok noen år gammelt. Men det er jo parkeringshus der hvor det er bilde av en parkeringsplass. Så det er jo ganske mange plasser om man vil stå der, koster vel noen kroner men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen må i tilfelle tromme litt med jungeltrommene.... slik at de fleste blir kjent med planen..

Tror mange er sløve med å lese på forumet for tiden..

 

skyt meg hvis jeg tar feil :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med uansett hvor vi drar jeg, får heller samordne kjøring litt, så kan vi dele på utgiftene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Vi må en tur til byen (=Tønsberg dessverre) så spørs om vi klarer å kombinere det med Sandefjord denne gangen!

Hvor mange er det fra 'sydfylket' kontra Horten/Tønsberg forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden men jeg er veldig fersk i vwaudi-cluben men er interesert i å komme på noen treff og møte folk

Men, er litt usikker på hvordan dette foregår.

Er man medlem av lokallaget når man melder seg inn i vwaudi-club norwegen eller må man melde seg inn andre steder?

 

Sorry OT, men jeg synes dette var et greit sted å poste dette.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ingen måte å ødelegge tråden!

Du tilhører region vestfold, men må gjerne spise pizza med oslo eller telemark for den saks skyld, men du er hjertlig velkommen til å møtes sammens med oss, 1 torsdag i mnd, som regel på peppes pizza i tønsberg.

 

Akkurat nå er det litt delte meninger om vi ender opp i sandefjord eller tønsberg, bare å følge med her så kommer nøyaktig tidspunkt og sted.

 

Velkommen i klubben skal du være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden men jeg er veldig fersk i vwaudi-cluben men er interesert i å komme på noen treff og møte folk

Men, er litt usikker på hvordan dette foregår.

Er man medlem av lokallaget når man melder seg inn i vwaudi-club norwegen eller må man melde seg inn andre steder?

 

Sorry OT, men jeg synes dette var et greit sted å poste dette.

:)

 

Du er automatisk medlem av lokallaget i det fylket du har adressen din når du melder seg inn i vwaudi-club norwegen. Hvis du flytter så blir medlemskapet også flyttet automatisk. (tror jeg : klø : )

 

OOOPS... det heter vist region nå ja : bh :: bh :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med overalt jeg... Aldri hørt om plassen alle snakker om men sikkert grei plass det..

 

men det bør bli en enighet i løpet av onsdag, før kvelden da mange kanskje kikker innom har på onsdag kveld. og kanskje skrive sted og tid med fete bokstaver så flest mulig får det med seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar.... Da er det sikkert fare for at jeg møter opp på pizza hvis jeg får med meg en annen en gang..

Tydligvis mange hyggelig regions-medlemmer her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det BARE hyggelige mennester, Rolf-Christoffer! Og det er plass til alle, selv Thomas B er faktisk en ganske hyggelig type selv om han er fra Nykirke.. :D

Egentlig er overraskende mange i lokallaget fra Nykirke og området rundt der, driver de med en slags vervekampanje eller noe der oppe?? : klø :

Ser du i en annen vestfold-tråd står alle datoene, så du kan forberede deg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sandefjord hørtes veldig bra ut gutter jeg flytter på torsdag til stokke så blir kjørende flyttelass. hadde vært supert med en tur innom pizzaen.:bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

capricorn er ett pizzahus som har hvert i sandefjord i mange herrens år ,, veldig god pizza , ikke like stort utvalg , men det er 17 pizzaer å velge mellom.... bilde er noen år gammelt , men parkerings hus der , med masse plasser i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.