Vestfold: treff 1 november

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt og vite snart da... Flytter fra oslo til sandefjord på torsdag (hørte jeg store flyttedagen) og det hadde vært kult å møtt folka i Vestfold-regionen som er medlemmer av klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ha noen å sitte på fram og tilbake evt.. 1 lokallagstreffet jeg faktisk kan ta etpar øl.. Tilogmed fri fra skolen på fredag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke bare si det sånn at vi møtes.

 

kl 19.00

på CAPRICORN

 

Og Ben jeg har plass, hvis du ikke har fått skyss allerede da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som dukker opp her som har VAG-COM og som kunne tenkt seg og lest av på bilen min? Jeg rekker ikke være med på noe pizza dessverre, men skulle gjerne likt og visst om det foregår noe jeg burde vite om med den... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker du komme innom å hente meg heine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Skal jeg ta Avnat'en ut på "langtur" til gamle trakter, tro?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som dukker opp her som har VAG-COM og som kunne tenkt seg og lest av på bilen min? Jeg rekker ikke være med på noe pizza dessverre, men skulle gjerne likt og visst om det foregår noe jeg burde vite om med den... :P

 

Rekker vel kansje ikke pizza jeg heller med tanke på at jeg står med en audi i deler i verkstedet som gjerne skulle vært ute snart :)

Men du kan jo bare trille et par hundre meter opp i gata så skal vi vel få kjørt en diagnose vel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius: kan stikke nedom en liten tur å hente lokallagsgenser vel.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å faen det var det ja :) reint glemt det. Fint om du tar cash :P var det 400,-?

 

450.-, skulle helst hatt det via nettbank, men kan sikkert ta imot cash.. *så gjennstår det bare å huske å ta med genseren..* ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jeg blir litt trekt hvis bare pizzagjengen dukker opp på Knaprig-Korn!

S-fjord-gjengen har å møte opp! :D

 

Edit:

Hmm.. er fortsatt ikke sikker på om vi kommer, og dette lå da knotete til? Jeg er RÅ på å kjøre meg vill i sandefjord.. Kanskje lade Navi'en så vi finner frem? *urk*..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jeg blir litt trekt hvis bare pizzagjengen dukker opp på Knaprig-Korn!

S-fjord-gjengen har å møte opp! :D

 

Edit:

Hmm.. er fortsatt ikke sikker på om vi kommer, og dette lå da knotete til? Jeg er RÅ på å kjøre meg vill i sandefjord.. Kanskje lade Navi'en så vi finner frem? *urk*..

 

Jeg kan jo være sjafør for en gangs skyld, hvis ikke er jo Dag kjent nedi traktene der... han har tross alt vært brannmann der : haha :

 

Det bør dukke opp noen fra sørfylket ja når vi trekker sørover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo være sjafør for en gangs skyld, hvis ikke er jo Dag kjent nedi traktene der... han har tross alt vært brannmann der : haha :

 

Det bør dukke opp noen fra sørfylket ja når vi trekker sørover :)

 

Joda, jeg skal vel finne fram...tror jeg. Da jeg rasa rundt der som brannmann så brukte jeg alltid blålys og sirener for å komme fram. Jeg får blinke med lysene og henge på hornet i allefall, så det blir så likt som mulig.

 

Det er bare å si ifra om det er noen som trenger sjåfør, Martin har sagt seg villig.....hehe

Vel vi får se om det er stemning for å kjøre svenskt eller tysk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, jeg skal vel finne fram...tror jeg. Da jeg rasa rundt der som brannmann så brukte jeg alltid blålys og sirener for å komme fram. Jeg får blinke med lysene og henge på hornet i allefall, så det blir så likt som mulig.

 

Kjører du kan jeg henge ut vindu å ule og rope bæbu så blir det akkurat som en utrykning :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker vel kansje ikke pizza jeg heller med tanke på at jeg står med en audi i deler i verkstedet som gjerne skulle vært ute snart :)

Men du kan jo bare trille et par hundre meter opp i gata så skal vi vel få kjørt en diagnose vel :)

 

 

Det hørtes jo voldsomt lettvint ut da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi (Konemor og jeg) blir i TBG, så jeg regner med at dere skriver et FYLDIG referat fra treffet.. Jadda.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

what the? her sitter mannen å fyrer oppunder for treff sørpå, åsså hopper han av lasset selv! jaja, vi får kose oss vi da, som har kropp til det : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

what the? her sitter mannen å fyrer oppunder for treff sørpå, åsså hopper han av lasset selv! jaja, vi får kose oss vi da, som har kropp til det : haha :

 

Hehe!! Ja, dette var svakt, BE! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høh.. Jeg har da aldri fyrt oppunder sørpå-treff? Det kom da fra Dag i post #7 denne gangen! Makan.. : bråk :

Jeg sa uttrykkelig fra at vi MÅTTE til TBG denne dagen, men var det noen som tok hintet? Neeeida!

Vi får nok kose oss alene på Peppes i kveld. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thæhæhæhæ! Æddabædda! Vi får diskutere det der ved neste treff, blir vel 2 i måneden nå? Hørte jeg Pizzanini?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status etter endt treff:

Den vanlige vestfold gjengen + besøk fra Drammen dukket opp.

Sandefjord glimret med sitt fravær og tilhører nå herved region Telemark.

Pizza sjappa går glatt i glemmeboken, både med hensyn til Pizza og øl.

 

Tema som ble tatt opp var både julebord, og tur med festival over nyåret, dere som ikke gadd å komme er ikke invitert.

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status etter endt treff:

Den vanlige vestfold gjengen + besøk fra Drammen dukket opp.

Sandefjord glimret med sitt fravær og tilhører nå herved region Telemark.

Pizza sjappa går glatt i glemmeboken, både med hensyn til Pizza og øl.

 

Tema som ble tatt opp var både julebord, og tur med festival over nyåret, dere som ikke gadd å komme er ikke invitert.

 

B.

 

Festival??? Bestemte du deg for plutselig å nedgradere på hjemveien eller...? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I alle dager, jeg fikk da ikke 100% med meg hvilken båt som går DEN helgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.