Vestfold: treff 1 november

Anbefalte innlegg

Status etter endt treff:

Den vanlige vestfold gjengen + besøk fra Drammen dukket opp.

Sandefjord glimret med sitt fravær og tilhører nå herved region Telemark.

Pizza sjappa går glatt i glemmeboken, både med hensyn til Pizza og øl.

 

Tema som ble tatt opp var både julebord, og tur med festival over nyåret, dere som ikke gadd å komme er ikke invitert.

 

B.

 

 

Hehe, jeg hadde i hvert fall gitt beskjed om at jeg ikke kunne, så jeg er unnskyldt. For øvrig var det min feil at Marius ikke kom, så det får jeg ta på min kappe.

 

Hva var greia i forhold til pizza og øl i sjappa dere var på? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hrm, ja. Ben kan ikke du bare sende meg konto nummeret dit på en pm, så får du hvertfall betalt! og jeg får bare den gensern den ene gangen det passer med meg og møte,du husker den, jeg husker den osv. Faen og mye som skal klaffe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. AB og jeg hadde i hvertfall en fin kveld på Peppes etter endt shopping, så nå har vi både grått hår, stygt tryne, 10kg gass, trådløst USB-kort, spraylakk og resten av pizzan i kjølen siden Martin ikke var der og spiste den opp! :D

Det var forresten ny betjening der, så vi måtte fortelle hva vi skulle ha! : rolleyes :

 

Konge kommentar forresten, Ben: "Sandefjord glimret med sitt fravær og tilhører nå herved region Telemark." :D

Men det var kanskje litt kort varsel tross alt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det pizza i sandefjord igår etter som jeg skjønte så skulle det være på peppes igår .. mente sandefjord skulle bli diskutert på peppes i tbg og eventuelt neste treff da i sandefjord

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det pizza i sandefjord igår etter som jeg skjønte så skulle det være på peppes igår .. mente sandefjord skulle bli diskutert på peppes i tbg og eventuelt neste treff da i sandefjord

 

Hehe.. Jepp! Og det blir leeenge til det blir treff i Sfj. igjen, siden alle som en gikk glipp av dette selv om hele Holmestrand, Horten og Tønsberg-kontoret dukket opp.. :nana:

Men vi har hatt treff i Larvik også vi, så du skal ikke se bort fra at vi kan rullere litt fremover også!

Det har igrunn bare passe bra med Peppes siden vi ofte før i tiden (som i 'tidligere' eller 'for en stund siden') var innom på Møller og pratet litt først. Eller spiste pølser eller kjørte Q7 eller noe annet småtteri.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pah.. Båt er båt! Vi er en bilklubb! : rolleyes

 

Båt er ikke bare båt den dagen man tar`n...: rolleyes

 

Hehe.. Jepp! Og det blir leeenge til det blir treff i Sfj. igjen, siden alle som en gikk glipp av dette selv om hele Holmestrand, Horten og Tønsberg-kontoret dukket opp.. :nana:

 

For ikke å glemme besøk langveisfra - nemlig DRAMMEN!!! *kremt* :P Synes jeg skal ha litt cred for det jah.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å glemme besøk langveisfra - nemlig DRAMMEN!!! *kremt* :P Synes jeg skal ha litt cred for det jah.

 

Oops! hehe.. Ja, men regnet nesten deg som Holmestrand, jeg da! :P *fnis*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få høre nå da! Hva som var så jævlig med pizzaen og øllet...? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grandiosa har bedre pizza. Egentlig ikke noe galt med øllet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt fra capricorn en gang den siste tida. Pizzaene vi fikk var hvertfall stekt 15 min for mye og smakte asfalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke så mye om ølen men pizzaen var ikke veldig rik på smak som vi er vant med, og virket som den hadde stått altfor lenge i ovnen, og kristoffer og sondre bestilte en som det stod hot, men fant ut at det måtte være at den var altfor varm...

 

Og servicen: griet nok når vi kom, fikk drikke og nacho, men så tar det ca to evigheter før dag roper etter kelnern for at vi kan få bestilt, og tar ikke noe kortere tid å få pizzaen heller...

 

Min lille mening her bare, og jeg kommer aldri til å reise dit igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Det er såpass der nede, ja. Jeg spurte fordi jeg var nysgjerrig på hvordan det er der. Spiser aldri der selv, uten at det egentlig har vært noen spesiell grunn til det. Men jeg skjønner jo nå at jeg i hvert fall ikke har gått glipp av noe heller. Takker. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.