#376 Skrevet Februar 24, 2008 Har du fått lagt opp hovedkabelen? Aron: Må jobbe overtid i dag, så det blir ikke noe værste på meg i dag.. Jobbe overtid på en søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Februar 24, 2008 ja.. Litt kjipt, men hva gjør man ikke for jobben! Og så blir det noen ekstra kroner til hobby da selvsagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Februar 24, 2008 jepp. skal fortsette etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Februar 27, 2008 Noen som skal på værste i dag? P.S Minner på om at leien må være betalt innen helgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Februar 27, 2008 Noen som skal på værste i dag? P.S Minner på om at leien må være betalt innen helgen.. Ikke i dag, men i morgen om formen er bedre. Skulle fått pusset over og gitt fangeren en ny runde med glassfibersparkel Leien er på vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Februar 28, 2008 leien ligger godt og varmt på kontoen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Februar 29, 2008 leien får du aldri:evil: hahah:nana: joda.. er på vei den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg hører dere sier det, men det er ingen spenn på konto`n: bråk : He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Februar 29, 2008 nye bilen er kommet på veien i dag..ryker,,hø., endel blått kan du si hehe. men er ikke vann i olja lenger da i allefall:o skifta topp pakning,vannpumpe og regg reim + noen slanger. kom ikke på mer enn 600 kroner. det var ikke dålig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Februar 29, 2008 Noen som skal opp i morgen? Hadde planer om og slå ihjel noen timer der opp i morgen. Få gjort litt mere med fangeren og kanskje begynt og polere på ATS Cup felgene så de er klar til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Februar 29, 2008 mulig jeg kommer tenkte jeg skulle koble litt sikkringsskap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg skal på fjellet. Må tyne litt mer ut av en håpløs vinter.. Men til uken blir det full rulle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Mars 5, 2008 Hei lurer litt på hva dere betaler for dette stede jeg? og eventuelt hvor det er og hvordan der fikk tak i det. er selv ute etter ett sted å stå med min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Mars 5, 2008 Fikk tips av en kompis i området så da slo vi til! Skal du ha deg et mekkested kan det være lurt å gå sammen med noen andre slik at man blir flere om å finne et lokale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Mars 5, 2008 Kjedet meg litt her en dag: Laget noen stickers.. Så en hadde dette som avatar og synes teksten er meget bra! Et lite spark til de som på død og liv skal ha alt orginalt, ikke at det er noe galt i det altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Mars 8, 2008 gammel ut og ny inn! hehe: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Mars 8, 2008 Jøss! Har du ryddet på plassen din Tommy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Mars 16, 2008 Noen av "de aller kaldeste" som skal opp i morgen? Har påskeferie jeg nå så blir mye skruing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Mars 16, 2008 Noen av "de aller kaldeste" som skal opp i morgen? Har påskeferie jeg nå så blir mye skruing Ikke i mrgen, men har planer om og tilbringe onsdag, torsdag og fredag der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Mars 16, 2008 tommy.. om du får organisert litt hjelp for å få vraket ditt på hengeren i morra så kan jeg kjøre den bort før påske for deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Mars 16, 2008 Ikke i mrgen, men har planer om og tilbringe onsdag, torsdag og fredag der oppe Okey, da sees vi kanskje gode deler av uken tommy.. om du får organisert litt hjelp for å få vraket ditt på hengeren i morra så kan jeg kjøre den bort før påske for deg.. Kan alltid hjelpe til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Mars 16, 2008 hadde du giddi det aron? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Mars 16, 2008 hadde du giddi det aron? nei..skrev det bare for å lure Jada..bare å si ifra når så fikser vi dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Mars 27, 2008 Skikkelig kvalitets koblinger fra elektrikeren vår her på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Mars 27, 2008 detta var ikke bra aron.. Hadde ikke akkurat betalt den trikkern der for å koble hjemme hos meg:ridder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...