Anbefalte innlegg

Flott! Send meg en zmz hvis du blir ferdig med ryddingen i morgen. Jeg må se det litt ann, men tror jeg kan montere tirsdag kveld eller onsdagskvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre, jeg beundrer dine skills i MSPaint! Fantastisk tegning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fro det Hans! Jeg har også laget en liten visualisering av hvordan jeg ser for meg at einserprosjektet kan bli:

 

Behold!(engelsk)

einser.sized.jpg

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Send meg en zmz hvis du blir ferdig med ryddingen i morgen. Jeg må se det litt ann, men tror jeg kan montere tirsdag kveld eller onsdagskvelden.

 

Skal gjøre det, mulig jeg kan hjelpe litt ut på kvelden i morgen og onsdag også:)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må være minst to for å montere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fro det Hans! Jeg har også laget en liten visualisering av hvordan jeg ser for meg at einserprosjektet kan bli:

 

Behold!(engelsk)

einser.sized.jpg

 

:P

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fro det Hans! Jeg har også laget en liten visualisering av hvordan jeg ser for meg at einserprosjektet kan bli:

 

Behold!(engelsk)

einser.sized.jpg

 

:P

 

Skal den være hvit?

 

Og ha 12" felg foran og 14" bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal ha en annen farge, men paint var for avansert til at jeg fikk fargelagt.. Men med tanke på felger så har du helt rett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal ha en annen farge, men paint var for avansert til at jeg fikk fargelagt.. Men med tanke på felger så har du helt rett!

Ok, jeg forstår.

 

Jeg fikk ihvertfall grunna den i paint:

 

einsersizedyr8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Send meg en zmz hvis du blir ferdig med ryddingen i morgen. Jeg må se det litt ann, men tror jeg kan montere tirsdag kveld eller onsdagskvelden.

 

Er ferdig ryddet på plassen nå. Kun beken som står der, men det tar vell ca 1 minutt og rive.

Skulle vi slengt opp platene på veggen før vi setter opp hyllen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en plan! Vi må bare ha skruer og noen solide øyekroker slik at vi får sikkret hyllen til veggen.. Vet ikke hvor lenge jeg må jobbe i morgen, men slår på tråden når jeg vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rev benken til Ørjan i dag og begynte på veggen. Ble litt vel høyt til slutt så med tanke på HMS så var det best å gi seg mens leken var god!

 

vegg.sized.jpg

 

Må nok ha to platehøyder til, så er vi i mål..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Tom fått nytt nr eller? Får ikke tak i han på telefon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Tom fått nytt nr eller? Får ikke tak i han på telefon..

 

Har vell vært om han ikke er fremdeles i Essen.

 

Jeg skal forresten opp på torsdag. Må mekke litt bil, men får sikkert tid til lett snekkring også om du kommer Endre,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal på lett rakadis med jobben torsdag..

 

Har du vært der oppe i det siste? Det er mulig motoren min fortsatt står litt køddent til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal på lett rakadis med jobben torsdag..

 

Har du vært der oppe i det siste? Det er mulig motoren min fortsatt står litt køddent til.

 

Har ikke vært der på en stund så aner ikke hvordan motoren din står, så om det er mulig den står køddent til så er det fint om den blir flyttet sånn at jeg får bil inn på plassen min;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dugnad i morgen fra kl 1800. Vi må brenne litt søppel og rydde. Jeg trenger også litt hjelp til å få montert pallereolen..

 

Aron: kan vi fylle bilen din med metallskrot? Den skal vel på høggern snart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dugnad i morgen fra kl 1800. Vi må brenne litt søppel og rydde. Jeg trenger også litt hjelp til å få montert pallereolen..

 

Aron: kan vi fylle bilen din med metallskrot? Den skal vel på høggern snart?

 

Jeg kommer jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke der gjør noe annet enn å rydde og ha dugnad jeg gutter..

 

Noen må jo rote noe veldig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de fjorten siste gangene vi har gjort forsøk på å rydde har det ikke blitt noe av.. Men i morgen brenner vi alt som er løst!

 

Aron skal flytte ut, men jeg overtar hans plass. Eller det vil si at Ørjan tar hans plass og jeg tar Ørjan sin plass etter at vi har ryddet bort all driten ved den ene porten. Da får vi en gjesteplass i midten for litt hurtigskruing. Det er vel en ok plan for alle på værste vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de fjorten siste gangene vi har gjort forsøk på å rydde har det ikke blitt noe av.. Men i morgen brenner vi alt som er løst!

 

Aron skal flytte ut, men jeg overtar hans plass. Eller det vil si at Ørjan tar hans plass og jeg tar Ørjan sin plass etter at vi har ryddet bort all driten ved den ene porten. Da får vi en gjesteplass i midten for litt hurtigskruing. Det er vel en ok plan for alle på værste vel?

 

bilen har fortsatt det sports interiøret inni som jeg SKAL ha, så hadde likt å se at det ikke ble ødelagt :P

Men hvis det er i DAG! Så rekker jeg ikke det.. folk fått meld om dette eller noe? Jeg har ikke fått noen beskjed før jeg leste nå :P

 

Mine ting blir borte så fort jeg kan dra den vrakhaugen ut og på dynga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i dag ja.. Men vi blir i hvertfall 3 mann så det holder. Kan ikke vi bare la metallskrotet ligge og så hiver vi det inn i bilen din før du skal skrote den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i dag ja.. Men vi blir i hvertfall 3 mann så det holder. Kan ikke vi bare la metallskrotet ligge og så hiver vi det inn i bilen din før du skal skrote den?

 

Joda.. går vel det. men de krever jo at bilen skal være helt tom for skrot og søppel når den skal vrakes da : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å trille ut bilen Aron. Ryddet bort alt stod i veien for deg:)

 

Brent STORT bål med høyt smell. HØRTE du Tommy høyt smell: haha : Lå en sprayboks inne i en søpplesekk som ble lagt på bålet. Denne smalt når Tommy stod 1 meter fra bålet: eek : Hørtes godt kan man si. Endre har fått opp reolen sin og nå starter jakten på 2 til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. Spraybokser på bålet kan være en trussel for vår plettfrie HMS track-record så langt!

 

Ellers fikk vi gjort mye i dag! Får jo nesten lyst til å skru når man får det litt ryddig rundt seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.