#401 Skrevet Mars 27, 2008 detta var ikke bra aron.. Hadde ikke akkurat betalt den trikkern der for å koble hjemme hos meg:ridder: Pytt.. de koblingene der holder de. Snurre noe tyggis rundt så er de go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Mars 27, 2008 Lekkert! Går ut i fra at det er Mr. T som blir omtalt som "elektrikern"? Eller er det "Mr. Faen bilen min er skeiv i ræva"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Mars 27, 2008 Lekkert! Går ut i fra at det er Mr. T som blir omtalt som "elektrikern"? Eller er det "Mr. Faen bilen min er skeiv i ræva"? Er nok Mr. T Mr. "Faen bilen min er skeiv i ræva" var opptatt med å banne og bli irritert over bakstillingen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Mars 31, 2008 Hadde fri fra jobben idag og var oppe noen timer. Litt mekking på cabben, 3`er golfen og fangeren til 4`er Golfen. Tok og ryddet og fikk feid litt sammtidig. Plasserte cabben litt annerledes så nå har vi plass rett innenfor porten til å kunne mekke litt om en har noe kjapt som må gjøres på bruksbilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Mars 31, 2008 haha du flytta bilen pga bassenget du hihi... var ille i går kveld iallefall. noen av dere som skal opp idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Mars 31, 2008 haha du flytta bilen pga bassenget du hihi... var ille i går kveld iallefall. noen av dere som skal opp idag? Og jeg som trodde jeg ikke skulle bli avslørt:p, neida. Var ikke så ille der idag. Nesten ikke noe vann der når jeg kom opp rundt kl 11.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Mars 31, 2008 Og jeg som trodde jeg ikke skulle bli avslørt:p, neida. Var ikke så ille der idag. Nesten ikke noe vann der når jeg kom opp rundt kl 11.30 så flaut det der: dum : Må fikse det snart..så slipper du å lide med det! hehe tenkte meg opp i dag, men droppa det.. i morra kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Mars 31, 2008 så flaut det der: dum : Må fikse det snart..så slipper du å lide med det! hehe tenkte meg opp i dag, men droppa det.. i morra kanskje Vannet har ikke plaget meg. Bilen har hele tiden stått langt nok bak til at den har gått klar vannet som har kommet rennende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Mars 31, 2008 jeg har skaffet et meget langt bor så vi bør komme igjennom betongen med dreneringshull! Tar det med senere. Blir ikke værste på meg før onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Mars 31, 2008 er vel ikke redd for at grunnvann kommer opp da? husk at det er myrområde dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Mars 31, 2008 vi har tenkt på det.. Men vi får se! Kjenner jeg meg selv så glemmer jeg å ta med boret og så er det plutselig vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet April 1, 2008 er vel ikke redd for at grunnvann kommer opp da? husk at det er myrområde dette Det funket fint hos oss og du trenger ikke allverdens langt borr... er bare ca 10-15cm tykke betongplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet April 1, 2008 Det funket fint hos oss og du trenger ikke allverdens langt borr... er bare ca 10-15cm tykke betongplater hadde funket for de folka som driver med ford rett ovenfor RA også..Så får satse på at det gjelder oss også Endre: Sees vel da Skal opp dit i dag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet April 1, 2008 hadde funket for de folka som driver med FORD rett ovenfor RA også..Så får satse på at det gjelder oss også Endre: Sees vel da Skal opp dit i dag også. FORD??? får da holde med volvo gutta hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet April 1, 2008 Blir maraton skruing på onsdag-torsdag-freddan.. Skal se om jeg ikke får med meg borret også, selv om jeg tror muligens det er beregnet til trevirke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet April 1, 2008 FORD??? får da holde med volvo gutta hehe Jaja..dritt begge tinga Men da sees vi hvertfall i morra endre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet April 2, 2008 Er det fortsatt plass til å ta inn en bil? Tenkte å legge om til sommerhjul og så regner det ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet April 2, 2008 Er det fortsatt plass til å ta inn en bil? Tenkte å legge om til sommerhjul og så regner det ute.. om ikke noen har rotet det til igjen så skal det være plass til det ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet April 6, 2008 Noen som skal nedover i dag(Mandag)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet April 7, 2008 skal bare innom en liten tur.. Hadde glemt at vi har styremøte i borettslaget osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet April 7, 2008 Kommer innom en LITEN tur i kveld for og hente vinterhjulene til cabben. Var en dame innom her nå og tok med seg bilen og la igjen penga. Så da blir det god plass en tid fremover. For jeg må ha meg et prosjekt og mekke på så dere er ikek kvitt meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet April 7, 2008 solgt cæbben? Hva blir det fremover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet April 7, 2008 solgt cæbben? Hva blir det fremover da? Har ryddet litt i bilparken ja:p Cabben er norte og 3`ern forsvinner på torsdag. Har en 96 model Passat GL stasjonsvogn på vei. I tillegg så har jeg muligens en Audi 90 Quattro på hånden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet April 7, 2008 Hva med en boble? Jeg har en du kan overta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet April 7, 2008 Hva med en boble? Jeg har en du kan overta;) Nope, har lysst på en skikkelig lekbil til bruk om vinteren så 4`ern kan få hvile litt vinterstid. Og hva er vell bedre da en en god gammel 90 quattro med femmer under panseret: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...