Anbefalte innlegg

Lyst til å skru på Barock i januar, siden dere nå får gjesteplass? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer til å bli dyrt i såfall! Vi kan evt. skru på bilen din hvis du gjør ferdig Tommy sin ræser;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutta!

 

Hvor holder dere til egentlig? hadde vært artig å tatt en tur oppom og hilst på folket.. jeg har jo ikke akkurat vært en aktiv audi/vw medlem siden jeg fikk min første audi en gang i april, så på tide å bli litt kjent nå syns jeg.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi holder hus oppe på `korset.. Er ikke så mye aktivitet der ettersom det er så utrolig kaldt om dagen! Klarer ikke å være der mer enn et par timer om gangen før man må hjem og tine frosne tær!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass! dieselbrenner er fin fine saker.. får sikkert en brukt til å ålreite penge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja.. Er så mye gjennomtrekk at jeg tror ikke det hjelper så mye. Var der i 1,5 timer i dag. Holdt på å fryse ihjel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du hadde for lite klær på deg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og bukse med hull på begge knærne, uten stilongs under.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og bukse med hull på begge knærne, uten stilongs under.

 

Begynner å bli en skikkelig oslogutt, du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jeg skal flytte til Lillehammer snart da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå turer i skog og mark.. :P Jeg er jo en speider av sinn vet du!

 

Skal beholde verkstedplassen en god stund til, usikker på når jeg skal flytte. Kommer an på salg av leilighet osv. Får uansett ikke plass til alt bil-stashet med det første og så kommer jeg til å få endel turer til Oslo. Det er jo toppers å runde av arbeidsdagen med noen timer bil på vei hjem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Tommy!

Skal du på værste til uken eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg på Island-ur. I dag regnet det sidelengs og vi har brukt dagen til å pleie soriassisen i den blå lagune, snadder med det varme vannet og det gufsne været.

 

Mye off-road kjøretøy her, et bilde av en beskjeden variant:

island.jpg

 

neonskiltet til en butikk jeg droppet å stikke innom:

pen.jpg

 

gjett hva de solgte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

strikka luer med norske flagg ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, Island må jo være pro feriemål i disse finanskrisetider :)

 

Jeg var der for to år siden. Da skulle vi ta taxi en liten bit men bli litt ivrig i uttalen av stedsnavn i form av ur-ur-ur'er på slutten og endte opp flere mil unna der vi skulle :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode forslag, men det var nok "soveromsustyr" som ble omsatt gitt. Bra internettadresse i hvertfall!

 

Island var veldig flott, men prisene var ikke så lave som jeg hadde trodd. Noen varer var billige, mens det meste lå i grunn på norge-nivå. Flyreisen og hotellet var i hvertfall billig. Leiebil var heller ikke dyrt, så vi har sust rundt i en bedriten toyota for å kikke på geysirer og blå laguner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en vinter med ekstremt mye snø så hadde vi et lite spor åpent frem til den ene porten, men så satte et "lite" takras en stopper for det så idag fikset jeg med en snøfreser, hakke, snømåke og Endre stilte sammen med Tommy som hadde med seg spade.

 

Før vi satte i gang så det omtrent ut som dette (bildet er tatt for ca 1 1/2 uke siden).

 

DSC00906.jpg

 

Etter nesten 5 timer med mye slit og svette så var det igjen mulig å komme inn med bil igjen:

 

DSC00143.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer for Tommy som kom en time for sent:p

 

Jeg kommer til å være helt knust i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen går det der oppe nå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snøen er borte og gradestokken viser over null! Snadder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..kan jeg tenke meg! Må kanskje bli medlem der igjen snart hvis det fortsatt er plass til meg da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen medlemmer i garasjen som hadde vært behjelpelig med å ta på seg arbeid med å bytte grill på en A4 B8 i løpet av sommeren? Man må da av med hele frontfangeren for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.