#451 Skrevet Juni 11, 2008 Du frå si ifra hvis jeg skal komme innom og hente deg på vei opp til værste en dag Tommy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juni 11, 2008 ahh.. endelig blir det kompressor på værste blir en 50 liters, med 206L i min, 2hk. Holder til mitt bruk hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juni 14, 2008 noen som skal på værste i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juni 15, 2008 en tydlig preget Tommy på værste idag... hehe.. han stussa fælt på skiltinga inne på P.plassen hans men enda mer morro var det da han skulle kjøre hjem... nei vent.. hva er dette????? la oss zoome litt.. j****velen... privatsjåfør ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juni 16, 2008 Hi hi.. Skiltet passer meget bra spør du meg! Skal sende deg en melding neste gang jeg skal på værste Tommy, så får du i hvertfall sitte på i skikkelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juni 17, 2008 noen som skal oppover i uka eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juli 3, 2008 Minner om husleien som skulle ha vært betalt for noen dager siden. Har dere autotrekk hadde det vært fint om dere la den inn slik at pengene er på min konto til den 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juli 3, 2008 er betalt fra min side hvertfall..(Som alltid) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juli 3, 2008 Pengene er ute av kontoen min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet August 3, 2008 Noen som er oppe nå om dagen eller? tenkte meg en tur i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet August 4, 2008 Kom nettopp hjem fra ferie.. Skal nok opp litt senere i uken, men i dag blir det utpakking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet August 24, 2008 Var oppe en tur nå og som flere ganger før så det f... meg ikke ut: bråk :. Heldigvis skulle jeg ikke mekke for hadde ikke fått inn bil på plassen min: bh :. Kan da ikke være så vanskelig og holde tingene sine på sin egen plass og rydde etter seg om man har stått på en annen sin plass: dum :. Foreslår derfor følgende: Førstkommende søndag 31/8 kl 12.00 TVUNGEN DUGNAD for og få ryddet skikkelig der inne engang for alle. Er jo så vidt det er mulig og komme seg inn døren der oppe nå. Jeg kommer til og dra opp og rydde rundt plassen min og det som måtte stå der og som ikke er mitt blir fjernet!!! Endre: Kanskje du får tak i han med riskokeren. Tviler på at han hører så mye på meg etter min lille tlfsammtale til han i kveld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet August 25, 2008 (endret) Vi må bli bedre til å rydde etter oss ja.. Og det gjelder alle sammen! Robert snakket om at han kunne ta en runde og kjøre bort søppel. Jeg er bortreist til helgen og kan ikke være med på dugnad. EDIT: Foreslår at vi tar en dugnad en gang flere kan være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet August 25, 2008 Dersom jeg får tid i morgen kan jeg godt kjøre et lass på fyllinga! Bor like ved... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet August 26, 2008 Veldig bra ryddet Tommy og Robert! Aron: takk for lånet av plass, nå er caben levert ny eier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet September 6, 2008 Slo ihjel noen timer her oppe idag og må si de som har ryddet har gjort en kjempe jobb, ikke minst med oppmerkingen: smil : Håpe vi klarer og holde det like bra vidre da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet September 7, 2008 Det får vi satse på! Drar opp nå for en liten søndagsøkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet September 9, 2008 heheh.. gratulerer med radio deby på energy kanalen Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet September 9, 2008 takker og bukker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet September 9, 2008 Det glemte jeg å høre på gitt! Har du det på teip eller? He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet September 9, 2008 kan spørre.noen som skal opp i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet September 9, 2008 nja...usikker! Blir å se meg lite der oppe den kommende tiden. Funnet ut hva du skal gjøre med bilene Endre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet September 9, 2008 Jeg har audien på service så jeg er uten bil.. Ellers hadde jeg vært klar for en tur! Aron: Jeg holder på med motoren på fastbacken.. Og med motoren på boblen: rolleyes Du får bare gi beskjed hvis du skal ha inn bilen din igjen, så flytter jeg gliset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet September 10, 2008 Jeg har audien på service så jeg er uten bil.. Ellers hadde jeg vært klar for en tur! Aron: Jeg holder på med motoren på fastbacken.. Og med motoren på boblen: rolleyes Du får bare gi beskjed hvis du skal ha inn bilen din igjen, så flytter jeg gliset! går nok greit for nå, men om ikke så lenge tenkte jeg å dra "liket" inn der og ribbe den har snart et komplett Vw golf 2 lager jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Oktober 2, 2008 veidugnad til uken? Snakket med Tom ang. dugnad i helgen. Den blir dte ikke noe av ettersom folk ikke kan.. Men er det dager som passer bedre til uken? Helst på kveldstid for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...